Susirajan surautukset 2010

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Mun osalta peruuntui 21.11 saunailta. Isäukon hautajaiset samaisena päivänä.
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja jussimh »

On kai sanomattakin selvää että Jari olet tervetullut saunailtaan jos haluat.
Ja Salelle olemme henkisenä tukena koko porukalla.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
HappyWithHonda
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 7:56 pm
Pyörä: Honda

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja HappyWithHonda »

Täytynee minunkin passata tällä kertaa. Ehdittiin jo sopia että fillarilla ajetaan Mikkelistä Haminaan samaisena päivänä ja tuohan on jo sen luokan älyvapaata toimintaa ettei sitä enää peruakaan voi. Nimittäin sitä vi****lun määrää ei ehkä pysty perinteisin numeerisin menetelmin kuvaamaan jos peräännyn kyseisestä ajelutuokiosta.

PS. Tuossa lueskellessani foorumia tuli sellainen fiilis että "tätä on kokeiltu ennenkin". Videotykki, roikka ja aggregaatti ovat kallis yhdistelmä, ei kannata kokeilla.
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja romu »

Yritän päästä kylpimään mukaan. possu yskäkin on parantunut niin voi tulla.
Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Kiitoksia paljon saunakutsusta, Jussi, mutta niin suuresti rakastamani päivystysviikko estää kaikenlaisen hauskanpidon...kele...muuten olisin kyllä varmaan aika mielelläni kutsuun tarttunutkin...
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja jonkko »

ja Jonkko, tuo ne Kari.K ja Jarno tullessas


Kari.K 99.99% varmuudella tulossa,ja eiköhän me saadan jarnokin mukaan,ei ole kivaa viettää matka täält sinne takakontis yksin ku kari pääsee ihan penkillekin istuu ku lupautus sovinnolla mukaan :mrgreen:
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja jussimh »

no nyt näyttäs siltä että sähköliittymää ei saada mökkiin ajoissa, joten ottakaas jotkut muutamia kelaroikkia yms mukaan, kiinteetä sähköä saadaan noin 40m päästä tai onko esim jonkolla semmosta laatikkoa mikä laitetaan voimavirta roikan päähän ja siitä saadaan vaikka minkälaista sähköä. sillä olisi ainakin sähkön saanti turvattu. Lähinnä lämmitys saattaa kuormittaa ylimäärästä. Ruokaa voi laittaa mikrolla ja grillillä, makkaraa voi tietysti paistaa tai laittaa kiukaalle. Paskahuussin vielä sitten roudaan sinne nurkille.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
Å
Viestit: 1849
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 12:37 pm
Pyörä: Liian monta
Paikkakunta: Upper Sawo

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja Å »

jussimh kirjoitti:... Paskahuussin vielä sitten roudaan sinne nurkille.
Vai pidätelläänkö? :lol:
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja jonkko »

jussimh kirjoitti:no nyt näyttäs siltä että sähköliittymää ei saada mökkiin ajoissa, joten ottakaas jotkut muutamia kelaroikkia yms mukaan, kiinteetä sähköä saadaan noin 40m päästä tai onko esim jonkolla semmosta laatikkoa mikä laitetaan voimavirta roikan päähän ja siitä saadaan vaikka minkälaista sähköä. sillä olisi ainakin sähkön saanti turvattu. Lähinnä lämmitys saattaa kuormittaa ylimäärästä. Ruokaa voi laittaa mikrolla ja grillillä, makkaraa voi tietysti paistaa tai laittaa kiukaalle. Paskahuussin vielä sitten roudaan sinne nurkille.

Juu,löytyy,otan mukaan.
Kuis pitkä jatkojohto sulla on sitä voimaversioota,tosa työmaakeskuksessa ei ole ku muistaakseni 20 metrii?Voin mä tehäkkin pidemmän?
16 vai 32 amppeerisest otetaan?
Vai kytketäänkö suoraan ennen mittaria :wink:
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja jussimh »

seinässä 32, mulla on pari aika pitkää roikkaa mutta päitä niihin joudutaan sitten vaihtamaan, mutta tällä tavalla saamme varmasti virran riittämään kaikille vehkeille. jos on jotain työmaavaloja nii ota mukkaan.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja jonkko »

jussimh kirjoitti:seinässä 32, mulla on pari aika pitkää roikkaa mutta päitä niihin joudutaan sitten vaihtamaan, mutta tällä tavalla saamme varmasti virran riittämään kaikille vehkeille. jos on jotain työmaavaloja nii ota mukkaan.


Mull on tommonen laiton 32-16 parin metrin pätkä mitä tein aikoinaan yhelle työmaalle,kyll mull pitäis jossain varaston nurkis olla joku 3vaihe roikkakin?
Oli kyll tarkoitus tulla vaimon touranilla,mutt tä rupee koht tuntuu silt et saa pakun kaa tulla töihiin :lol:
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Turun poppoo vois ilmoitella tänne/yv/meili/textari/pullopostilla vaikka ketkä kaikki on tulossa tohoon saunailtaan,ku en jaksa soitella jokaiselle ku vastaus kummiskin olis en mä viel tiedä :?:
Ei muuta mutt jos tarvin toista kulkuneuvoa kehittää jos ollan enemmän mitä pakuun menee niin olis kiva tietää suht ajoissa :!:
Kari oli ainakin tulossa mun lisäks.
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja jussimh »

Ketkäs kaikki on tulossa? Ossoo henkisesti varautua tulevaan poppooseen.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja srbg »

jussimh kirjoitti:Ketkäs kaikki on tulossa? Ossoo henkisesti varautua tulevaan poppooseen.
No mää tiätty...
No jokos oot rajan takana?
Sami
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Susirajan surautukset 2010

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Raahaa sä nytt vaan noit viinaksia rajan toiselta puolelta,kyll me niitä sitten juodaan :mrgreen:

Tän hetken tietojen mukaan niin minä,kari,ehkä kaataja,ehkä jarno.
Silleen.
Vastaa Viestiin