Lähtöpaikka voisi hyvinkin olla vaikka Jämsästä ja lähteä sieltä koluamaan pikkuteitä paikallisen oppaan kanssa .
joo, kyllähän Jämsän alueelta pikkuteitä löytyy, nuorempana niitä tuli koluttua enemmänkin mutta reilun 20 vuoden tauon jälkeen reitit on päässy unohtumaan
Täytyy varmaan alkaa selaileen maastokarttoja muistin virkistämiseksi ja ruveta suunnittelemaan reittejä.Jonkinlaiset navigointilaitteet olis tarkoitus talven aikana tohtoriin asentaa, joten eiköhän viimeistään tulevana keväänä jonkinlainen Jämsän ympäriajo olis mahdollista järkätä
Tuli eilen tuolla kotikulmien takamailla vastaan kyltti eräällä hiekkatiellä.Siinä luki hirvenmetsästys käynnissä.Oli pakko kääntyä takaisin.Olen kuullut tuon hirvenmetsästys laulun radiosta,joten ei voi olla varma.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
gixxerman kirjoitti:Tuli eilen tuolla kotikulmien takamailla vastaan kyltti eräällä hiekkatiellä.Siinä luki hirvenmetsästys käynnissä.Oli pakko kääntyä takaisin.Olen kuullut tuon hirvenmetsästys laulun radiosta,joten ei voi olla varma.
Siikajärven takanakin oli kyltti, mutta ei siellä ketään ollu. Laiskoja ovat kääntään kylttejä sivuun kun lopettavat.
Kyllä tulevalla viikolla sinne menen taas,ovat uusia teitä minulle.Olin vaan eilen Touranceilla liikkeellä ja niillä ei tee mitään tähän aikaan sellaisilla teillä.On kuin Pappatunturia ajais järven jäällä.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Ajelin tuossa viime viikonlopulla jahtialueen läpi,ei mitään kylttejä.Tien toisellapuolella oli muutaman kilometrin matkalla kymmenkunta ukkoa piiput sojossa tien toisellepuolelle.Olo oli hiukka orpo siinnä välissä ajellessa.Onneksi tuo ääniputki tuli vaihdettua iso reikäisempään.Kuulivat toivottavasti ajoissa tuloni.
No vitutti niitä varmaan kun siitä menin.
T Jarski
Joo, juhlat vaan käyntiin. Vanha paikka ok, toki voi sitä mennä muuallekin. Mikäs se vihreä haltijatar(en ole ihan varma nimestä) niminen paikka oikein on.
Onko se semmonen tsekki tyyppinen baari? Oisko hyvä..?
No joo, mutta vanha mesta on kans tietty OK. No ei muuta kun mielipiteitä esiin, sopiva paikka kyllä löytyy.
gixxerman kirjoitti:Onkohan sinne Vihreään Haltiattareen nyt sitten ketään tulossa paikalle,ettei ihan turhaan täältä maalta vääntäydy sinne tulevana la.iltana?