"Ajovaruste" kylmiin keleihin perheen pienimmille

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
termostatti
Viestit: 62
Liittynyt: Ma Touko 14, 2007 11:04 am
Pyörä: -97 XTZ 750
Paikkakunta: Kouvola / Nastola

"Ajovaruste" kylmiin keleihin perheen pienimmille

Viesti Kirjoittaja termostatti »

:)
Meille on tulossa perheenlisäystä ja vaimo on kutonut lapselle jo kaikenlaista.
Pääsin vaikuttamaan eräitten villahousujen kuosiin hiukan :)
Liitteet
ktmvaippa 002.jpg
Logo on kyllä petturuutta, mutta kun Yamahan logo on kuulemma vaikea tehdä :P
Logo on kyllä petturuutta, mutta kun Yamahan logo on kuulemma vaikea tehdä :P
Avatar
JSL
Viestit: 588
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 1:43 pm
Pyörä: KTM 790 Adventure, 640LC4 E, vm. 2003
Paikkakunta: Espoo

Re: "Ajovaruste" kylmiin keleihin perheen pienimmille

Viesti Kirjoittaja JSL »

Komiat on! :mrgreen:
marjastaja
Viestit: 198
Liittynyt: Pe Touko 29, 2009 3:18 pm
Pyörä: yz125
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: "Ajovaruste" kylmiin keleihin perheen pienimmille

Viesti Kirjoittaja marjastaja »

Kyllähän nuo oli ja varsinkin itse tehtyinä, mutta jos itse ei jaksa tehdä, niin tuollaisia on saatavana Gassilta.
http://www.trialendurodirect.com/produc ... d_678.html
http://www.trialendurodirect.com/produc ... e_679.html
Avatar
termostatti
Viestit: 62
Liittynyt: Ma Touko 14, 2007 11:04 am
Pyörä: -97 XTZ 750
Paikkakunta: Kouvola / Nastola

Re: "Ajovaruste" kylmiin keleihin perheen pienimmille

Viesti Kirjoittaja termostatti »

Hah, kiitti vinkistä. Kotarillakin on omaa tuotantoa olevia vauvanvaatteita http://www.motokeidas.com/shop/product_catalog.php?c=62
Avatar
Teme X-2
Viestit: 405
Liittynyt: To Elo 14, 2008 8:22 am
Pyörä: 390 Adventure
Paikkakunta: Kajaani

Re: "Ajovaruste" kylmiin keleihin perheen pienimmille

Viesti Kirjoittaja Teme X-2 »

Mummo kutoi pojalle sukat: :lol: 8)

Kuva
Liitteet
Kuvia 2101.jpg
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!" :roll:

Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Vastaa Viestiin