Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Hmmm...mielenkiinnolla odotan että pääsen kuulemaan lisää tarinaa mahtipätkistä.... :P

Ja teevee, jos suinkin on mahdollista niin viikon päästä lauantaina olisin lähdössä siis kunnon reissun heittämään. Eli jos esteitä ei tuu niin eiköhän lähetä? Tietysti ja erittäin mielellään kaikki muutkin kynnelle kykenevät mukaan ja mietitään porukalla (kateudesta vähintäänkin sinipunaisina) että missähän ja millaisissa oloissa SRS-miehet ajelevat juuri sillä hetkellä..

Hyviä ajelukohteita eli ehdotuksia lauantaita varten voi siis jo kirjoitella tänne, kiitos. Jussimh:n mainitsema saha vois olla yks ja FSA:llakin oli karvasalmella jotain...ja antaa tulla vaan lisää mitä vaan keksittekin!!
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja heneld »

Voisin alustavasti mukana olla, oli niin ikävää viimeksikin :roll: Tuo Pönttövuoren juna tunneli kiinnostaisi ainakin itseäni mutta taitaa kiireinen päivä tulla jos meinaa karvasalmen suunnilla pyöriä ja sitten suonenjoella(?) ihmettelemässä sitä sahaa. Liene fiksumpi jättää pönttövuori toiseen reissuun?

Henkka
Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Jooo, kyllä sitä pitää jotenkin noita paikkoja miettiä. Mutta jos käytäs kattomassa sahaa ja tunnelia niin sit voisi kai keskittyä siellä päin ajelemiseen ja ettiä sieltä päin ajelureittejä ja muitakin käymispaikkoja. Mutta tuo tunnelin läpi ajo on kyllä mukava kokemus, mielellään sinne saakka sen takia ajelee.
Karvasalmelle vois mennä vaikka joskus toiste ku se on vähän eri ilmansuuntaan kuitenkin. Ja varsinkin kun tunnelille on matkaa sen verran että saadaan aikaiseksi kunnon kokopäiväreissu eli lähtö voisi silloin olla aamupäivällä melko ajoissa, eikös?
FSA
Viestit: 125
Liittynyt: La Syys 05, 2009 10:46 pm
Pyörä: FE 390
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja FSA »

Minä olen myös menossa mukana. Tosin mielellään en hirveän aikaiseen olisi lähdössä, mutta jos kaikki ovat lähdössä aikaseen niin pakkohan se on silloin minunkin yrittää. Käydään siellä Suonenjoen suunnalla lauantaina ja jos intoa riittää niin voihan sitä mennä sit sunnuntaina Karvasalmelle päin.
Full Speed Ahead
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Onko kukaan lähdössä Pohjoisen Pystymettään?
Tarjolla olisi mopolle kyyti Pudasjärvelle to 17.9 ja takaisin ma 21.9.
Lähdetään Pe 18.9 aamulla metsiä pitkin kohti Meltausta ja takaisin Pudasjärvelle 20.9 illalla.
Jos kiinnostusta jakaa poltoaine kulut laita yv.
http://sites.google.com/site/dustywobbls/
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja heneld »

Kylläpä vuan tuo kuulostas passelille surautella tuolla etelän ja lännen välisellä suunnalla yhtenä päivänä. Sitä aamupäivästä lähtisi niin kerkiäisi mukavasti hurauttelemaan.

Henkka
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Elikäs lauantaina sitten Pönttövuorta kohti.
Kokoonnutaanko Pitkälahden ABC:lle klo xx:xx?
Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Olisiko kymmeneltä aabeeceellä? ehditkö, FSA, siihen?
Mehän voidaan teevee sun kans lähteä vaikka meidän pihasta 20 vaille 10 niin ehditään sit abceellä tankkailla rauhassa, eiks joo?

Ja reittien suunnitteluun voitaneen osallistua kaikki, jokainen suunnittelee pienen pätkän??
Onkos henkalla jo navigaattori kunnossa? :P
Käydäänkö menomatkalla kattomassa se palanu saha iisvedellä ku siitä läheltä kuitenki ajetaan?

Ja toivotaan että tänään ilmatieteen laitokselta luvattu säätila lauantaille pitää paikkansa...
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

jarikettu kirjoitti:Olisiko kymmeneltä aabeeceellä? ehditkö, FSA, siihen?
Mehän voidaan teevee sun kans lähteä vaikka meidän pihasta 20 vaille 10 niin ehditään sit abceellä tankkailla rauhassa, eiks joo?
Ok, tehdäänpä niin.
Mitäs sinne tarvii matkaan? Otetaanko makkarat vai syödäänkö jossain krouvissa? Toivotaan tosiaan poutaa lauantaiksi, sateella ei huvita kyllä lähtee..
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja heneld »

Tuopa passaa. Meikäläiselle kelpaa mainiosti nuotio makkara eväänä :P . Navigaattori lähti tänään maailmalle, tokkopa tulee uusi tälle viikolle.

Kuinkahan tuon reitin piirrottamisen saisi isolla porukalla onnistumaan, näin internetin välityksellä?

Henkka
FSA
Viestit: 125
Liittynyt: La Syys 05, 2009 10:46 pm
Pyörä: FE 390
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja FSA »

Joo kyllähän minä siihen ehdin. Kysymys kuuluukin jaksanko kun edelliselle yölle on pientä keikkaa Tahkolle. No hyvä ajoreissu on tiedossa niin kyllähän sitä jaksaa.
Otetaan reittisuunnittelussa huomioon sekin että minä pääsen max 200km tankilla, ei tarvitse sitten taluttaa mistään umpimetsästä. :)

Pari kaveria saattaa myös lähteä mukaan.
Full Speed Ahead
Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Makkara kelpaa mullekin jos jostain vain löytää nuotiopaikan. Ja jos ei löydä niin sitten makkara on hyvää kylmänäkin luonnon helmassa :P

Tehdäänkö silleen et minä suunnittelen reitin kuopiosta iisvedelle ja henkka siitä eteenpäin pönttövuorelle. Menomatka sujautellaan ysitien pohjoispuolta. Teevee pöntöltä noin suonenjoelle ja siitä kotiin sit FSA. Ja paluumatka ysitien eteläpuolelta. Jaetaan suunnittelun taakkaa...ellei joku halua suunnitella ja johtaa koko reittiä, sekin sopii :P

Ja kyllä mukaan aina porukkaa mahtuu. Tervetuloa vaan!
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja srbg »

jarikettu kirjoitti:
Ja kyllä mukaan aina porukkaa mahtuu. Tervetuloa vaan!
Mielellään tulis, mut ku täytyy tänään raahautua sinne Äkäslompoloon... Voi nääs nääs nääs 8) .
Sami
Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Ei me sinne olis haluttukaan. Höh, kylmään erämaahan ajelemaan silmänkantamattomiin ulottuvilla lakeuksilla autioita mutkaisia sorateitä tunturien huipulta toiselle....krhm...noniin...ärh, tupsahtakoon kehosi ainakin kerran umpisukkeluksiin johonkin jääkylmää vettä täynnä olevaan puronpahaseen. Nih...kele... :evil: :cry: :x
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Aika kehnosti löytyy 9-tien läheltä saman suuntaisia pikkuteitä. Tuossa vois olla yksi hätäpäissään klikkailtu reitti -->

http://teevee.1g.fi/kuvat/Temp/P%F6ntt% ... enjoki.jpg

Tulee 30km lisää vs. 9-tietä pitkin.
Viimeksi muokannut Tee__Vee, Ke Syys 16, 2009 8:56 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin