Ja teevee, jos suinkin on mahdollista niin viikon päästä lauantaina olisin lähdössä siis kunnon reissun heittämään. Eli jos esteitä ei tuu niin eiköhän lähetä? Tietysti ja erittäin mielellään kaikki muutkin kynnelle kykenevät mukaan ja mietitään porukalla (kateudesta vähintäänkin sinipunaisina) että missähän ja millaisissa oloissa SRS-miehet ajelevat juuri sillä hetkellä..
Hyviä ajelukohteita eli ehdotuksia lauantaita varten voi siis jo kirjoitella tänne, kiitos. Jussimh:n mainitsema saha vois olla yks ja FSA:llakin oli karvasalmella jotain...ja antaa tulla vaan lisää mitä vaan keksittekin!!