Kaenuulaesten kokkoonkuhtu ja ilimottautumistopikki
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Kaenuulaesten kokkoonkuhtu ja ilimottautumistopikki
Viime kesänä käytiin samoilla paikoilla osana reissua, sen lähempänä venäjää en olekaan käynyt! Mutta tämän kesän ajelut on itsellä jääneet luvattoman vähäisiksi, ihan meinaa nolottaa. Pitäiskö kehitellä vaikka jonkinlaista ilta-ajelua porukalla??
-J-
-J-
On-road, Off-road, No-road, anything goes!
Jos vain satun Kajaanissa olemaan porukka ajelun aikaan niin lähen kyllä mukaan!
Täältä liitytään myös jos passaa kalenteriin eikä tarvi iltasella Kajaanin asti ajella 
No sitten vaan ehdotuksia tulemaan?! Minulla on tiistai-illat varattuna mutta muut ovat aika hyvin järjestettävissä, kunhan vain suht ajoissa tietää. Viime kesänä käytiin iltareissuilla torstaisin, mitenkä esim. se sopisi porukalle??
-J-
-J-
Nämä on vain ehdotuksia...Hepoköngäs? Kahvila on auki klo 18 saakka. Ukkohalla? Vai tuleeko teillä liikaa matkaa Kajaanista päin.
Coroner kirjoitti:No sitten vaan ehdotuksia tulemaan?! Minulla on tiistai-illat varattuna mutta muut ovat aika hyvin järjestettävissä, kunhan vain suht ajoissa tietää. Viime kesänä käytiin iltareissuilla torstaisin, mitenkä esim. se sopisi porukalle??
-J-
No niin. Oliskos tämän viikon torstaina eli 20.8. ajelemaan lähtijöitä Kajaanissa? Vai onko se jo pyhitetty mehtuu hommille? Minulla olisi aikaa ja prätkäkin täällä. Ja voisin siis lähteä perässä roikkujaksi..
Blääh! Pyörä on ihan levällään tallissa, enkä edes minä ole niin optimistinen että uskoisin sen olevan torstaina iskussa. Kun päivät menee taas työmaalla, ja vain illalla on aikaa rassata.. Mutta olen hengessä mukana ja koitana kasata mopon seuraavalle reissulle ajokuntoon asti. Jos ei muuten niin jeesusteipillä ja viiksilangalla..
-J-
-J-
Noh, jospa sitä joskus myöhemmin kerettäisiin Domejamme vertailemaan.
Ja mikähän se uusin viritys on mistä Domi topicissa puhuit??
Ja mikähän se uusin viritys on mistä Domi topicissa puhuit??
Jaa-a, sen näkee sitten jos/kun sen valmiiksi saan. Ei ole kyllä ihan sieltä perinteisimmästä päästä..RistoH kirjoitti:Ja mikähän se uusin viritys on mistä Domi topicissa puhuit??
-J-
Tää on niin just sitä kun hullua pidetään jännityksessä! 
Nyt on sitten katubemari myynnissä ja matkaenduroa haetaan. Jos tulee kaupat tälle syksylle ja saan enskan alle voisin lähteä vetämään jonkinlaisen päivän pöräytyksen lähialueelle.
Torsti kirjoitti:Nyt on sitten katubemari myynnissä ja matkaenduroa haetaan. Jos tulee kaupat tälle syksylle ja saan enskan alle voisin lähteä vetämään jonkinlaisen päivän pöräytyksen lähialueelle.
No ei muuta kuin tervetuloa takaisin! Minkälaista enskaa olet miettinyt, vai onko merkki/malli vielä auki?
-J-
Yksin joutui eilen torstai ajelut suorittamaan mutta hyvä, että edes joku..
Lehtovaaran ja Halla-ahon kautta kävin kaverin luona kylässä. Ehkä hieman tylsä reitti koska tie lähentelee soratiebaanaa. Jos olisi myös pienempiä teitä kierrellyt niin olisi helposti saanut myös jänniä tilanteita aikaiseksi..
No sinäkö se siellä päristelit, minä makasin ampumaradalla ja kuuntelin kun joku veti papattimella lehtovaarantietä ohi?! Ja harmitti kun oma mopo ei ole vielä ihan ajokunnossa..
-J-
-J-
Ensisijaisesti BMW F650. Nyt yhdeksi vaihtoehdoksi on noussut myös Aprilia Pegaso, mutta toisaalta Muta-Guzzikin ehkä kiinnostaa. Katsotaan nyt mitä tästä tulee.Coroner kirjoitti:No ei muuta kuin tervetuloa takaisin! Minkälaista enskaa olet miettinyt, vai onko merkki/malli vielä auki?
-J-