Ja mä toin justahan ton oman mopon taas tuohon nopankylähän tilapäissäilöön, jotta jos mahdollista ni mä voisin? lähtiä matkaan kurikan poikien kans samoolta urilta!
E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Mulle ainakaa ei oo mitää väliä, muutaku tosiaan se toive että sirkuksen tirehtööri(kuka se ny ikinä lieneeki
) suunnittelis reitin vähä sillai jotta se jammun about 100km toimintasäde joinki riittääs tankkauksien välihin
.
Ja mä toin justahan ton oman mopon taas tuohon nopankylähän tilapäissäilöön, jotta jos mahdollista ni mä voisin? lähtiä matkaan kurikan poikien kans samoolta urilta!
Mukana ollaan jos ei mikään Force majeure iske. Lähtö sunnuntaina aamusta esim. klo 10 jostain johonkipäin...?
Nii ja mua ainaski kiinnostais tuo Tuuban mainittema vesikanavan vierustatie... 
Kymmeneltä lähtö on mulle liika varhaanen mutta tuos 11-12 vois jo keriitä töis kun pitää olla neliähän asti sänkyhyn pääsöö vähä ennen viittä. 
- Tuuba
- Pyörä: Transalp Super Four version R -97
Mä sain kans Vippiliput vauhtiajoohin parille päivää ja tänäiltana pitää olla NoppaSoppaa nauttimas kalajaasis, jotta mieluusti ei AIVA aamusta lähretä, Tuukan tukka voi olla häjysti päin 
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille 
Täyttökanavan vartta pitkin pääsee altaalta ensin tainuskylään ja sitten mettäautotietä viinatielle ja sieltä taas pääsee kanavan viertä kauhajoentielle saakka. Siitä eteenpäin kartan mukaan menee polku norinkylään. Alku ja loppupään kunnosta en tiedä, mutta väli viinatie - kauhajoentie on kyllä hyvässä kunnossa. Olisko huomenna klo 12 ästee?Tuuba kirjoitti:Ei sinänsä paskempi idea, mulla vaan sunnuntai ainut mahdollinen päivä.pp kirjoitti:Onkos kaikki menossa viikonloppuna Seinäjoelle, vai pidetäänkö kenties omat vauhtiajot?
Kävin tuos ajelemas ja keksaisin jollekki ristiretkelle aiheen: Jurvan Kivi/levalammelta KAskisiin menevä vesikanava. Sen kylkeä myötäilee mettäautotie, joka on välillä vähä sellaasta vähemmän autolla ajettavaa. Siinä olis mielenkiintoonen ajelukohde, pitääs vaan tutkia, kuinka se kiemurteloo. TAinuskylästä ainaki pääsöö KEntankylään asti, eli sällin taa tosi nätisti. Siitä eteenpäinki teuvaa kohti oli tosi ajettavan näkööstä uraa.
Sopii ainaski mulle, mutta ny pitää lähtiä häitä juhlimahan..... ei onneksi omia 
Vai onko nopankylä joinki siinä lähtöreitin varrella?? jottei mun tarttis kurikan keskustaan ajella???..
Vai onko nopankylä joinki siinä lähtöreitin varrella?? jottei mun tarttis kurikan keskustaan ajella???..
-
TeroK
- Pyörä: Honda XL1000VA Varadero
Joo ja ei.. riippuu mistä porukka on menos? Nopastahan pääsöö suoraa tainuskylähän jos sinne asti meinatahan mennä. Vai viinatietä kanavalle ja siitä sitte eteenpäin? Nopasta nyt pääsöö oieti viinatiellekki sitte. Elikkä kai se sitte on melekeen reitin varrellaHannuP kirjoitti:Vai onko nopankylä joinki siinä lähtöreitin varrella?? jottei mun tarttis kurikan keskustaan ajella???..
-
TeroK
Nyt rupesin vasta karttaa kattelemahan ja eihän tuon kaskisen suutaan menevän kanavan varres mitää tietä mee. Mutta täyttökanavan vartta tosiaan pääsöö hangasnevan laitaan asti (ehkä), ja sielä loppuu molemmat ja kanavalle tuloo vain pienempiä ojia. Vähä ennemmin menöö joku kalparontie mahtaako olla hietatietä? Siitä pääsis teuvantielle tai nori-riippi välille. Suunnitelkaa joku muu lisää. Mä en rupia letkaa vetämähän ku tuubanki viimeksi vein umpikujahan 
Ollaan paikalla mikäli terassin harjaannostajaiset ei mee päähän liiaksi.
Siis Kurikan ST (esso)?
Siis Kurikan ST (esso)?
-
TeroK
Sepä se ja vissihin se klo 12. Tuuba vois soittaa mulle sitte ku siitä lähärettä niin tiedetään tuon hannu p:n kans kuinka tullahan joukon jatkoksi. Tänne päin kumminki tuutta niin oikaastahan täältä joukkohon.
- EsaAN
- Pyörä: Suzuki 650 R Dakar
Ou fak!:evil: meni näin että oon vapaalla vasta viiden jälkeen...
....jos en saa ammaa
....jos en saa ammaa
"Ajaisko tosta helposta ja kuivasta.
...vai tosta kurakosta mihin saattas kyllä jäädä kiinni......"
...vai tosta kurakosta mihin saattas kyllä jäädä kiinni......"
- Tuuba
- Pyörä: Transalp Super Four version R -97
Mä kans tulin juuriki tuolta VAuhdikkaista ajoista, saas nähärä, kuinka meitin käydään tuon puolen päivän aikaan, tuun jos vaan suinki happea saan 
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille 
Terassi otti voiton. Liikaa Alkomahoolia, en lähre ajelemahan.
-
TeroK
Onkohan nyt sitte ketä tulos? Lähinnä nyt tietysti tuuban kohtalo kiinnostaa, jos se ei tuu niin sitte meidänki pitää melekeen tulla sinne st:lle jotta tietää porukan liikkeet.