x-mean kirjoitti:jonkko kirjoitti:Kyll noi innovat mun mielestä ovat ihan ok,soralla sun muilla alustoilla,tänään tuli huomattua et ku vettä tulee taivaalta ja emäntä kyydissä kihdyttää pikkasen ( lue,kaasu pohjassa) pikitiellä,niin heittää tyhjää vielä 3,mos vaihteella ja pienoinen sivuluisu vaikka suoraan ajaa
Olikin mun eka kokeilu innova kumeilla vähän isommassa sadekelissä,ei ihan viittinyt sen jälkeen kantata ihan niin paljon ku normaalisti mutkis sen jälkeen
Onneks ei emäntä pahemmin huomannut koko homma,sai rauhas ajaa kotiinpäin

Heh,sul on lungi emäntä

Työkaveri tässä kertoi vaan taannoin että mamma rupes hakkaamaan kylkiin,kun muoviluoti kulki hänen mielestään liian vauhikkaast...siinä sitten kyljet kipeenä...

Juu,on mull
Tavattiin siiheen aikaan ku mua jostain kumman syysta kiehtos noi streetfighterit (juu tiedän,en mä tiedä mitä muhuun meni

),eli on hän ollut mukana kovassakin vauhdissa ja kyytiläisenä ku on keulittu suun muuta
Mutt tä tän päiväinen oli ihan puhdas vahinko,en mä yrittänyt mitään muuta ku päästä etenpäin ja sadetta karkuun,ihme juttu vaan ku oli ihan ehjä se pikitie eikä mitään paikkauspaikkoja sun muita liukkaita paikkoja,ja silti ....
Kakkosella huomasin et nytt sutii,niin enhän mä voinut lopettaa kesken,piti kattoo mitkä vaihteet se suti läpi,kolmosen jälkeen tyssäs se sudittelu
Ja olen minäkin kylkiin saannut kerran,oli darra aikana ja huomasin kivan mettätien ku oltiin muuten vaan ejelemassa=pitihan sinne mennä,ja ku mettä "tie" (polku lähinä) oli niin kivaa niin nousin tepeille ja lisää kaasua,ihan hillitysti kun hän oli kyydis mut tais olla parit pomput/pienet ilmalennot liikaa ku yhes vaihees rupees se takominen ja alespäin vetäminen
Mutt ihan oikeasti niin kyll mä ajelen ihan lugnisti emäntä kyydis,meidän seurustelun aikana niin 3-4 kertaa on pikkasen leikitty vaan kun hän on kyydis
Ja takaisin renkaisiin,niin ei ne kyll tosiaan ole mun eka valinta pidemmille matkoille,mutt näihiin meidän surauksiin niin ehoton ykkönen!!!