TransAlpin sytkäboksi kimppa?!
Valvoja: Moderaattorit
Re: TransAlpin sytkäboksi kimppa?!
Kyllähän jos toi hinta on kerran tuolla viiden kympin korvilla, on se sen verran Ok, että kaikenvaralta parilla kappaleella tulisin mukaan.
Onhan noi vanhat jo 16 vuotta takonu, eli saattaapi alkaa kohta pätkimään..
Onhan noi vanhat jo 16 vuotta takonu, eli saattaapi alkaa kohta pätkimään..
Eikun eteenpäin, kohti uusia vastoinkäymisiä!
-
ville.k
- Pyörä: Harvinaisen rai*****u ransalppi
pakko perua se kolmas ku tuli niin iso bensalasku..
elikkä pysytään vaan siinä kahdessa(2).
-Ville-
- genesis
- Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge
Itse itseäni muistuttaen:
Noniin, kirjaan tilauksen sisään, tilannepäivitystä sitten kun aihetta ilmenee....
ilmotelkaa jos jotain on väärin.
- villek 2
jukka haapamäki 2
jussi72 2
happi 2
jarkko 1
leppis 1
jpihi 2
mika ta91 2
ristopaa 1
tela 1
Noniin, kirjaan tilauksen sisään, tilannepäivitystä sitten kun aihetta ilmenee....
ilmotelkaa jos jotain on väärin.
Viimeksi muokannut genesis, Ma Touko 25, 2009 9:56 am. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Moi,
Jos vain millään ehtii mukaan, niin mulle kanssa 2 kpl !!!!!!!!
Olen ollut raksahommissa, eikä ole tullut foorumia luettua.
Pistin myös privana (mukana myös yhteystiedot), mutta varmuudeksi laitoin myös tähän.
Terveisin
Jos vain millään ehtii mukaan, niin mulle kanssa 2 kpl !!!!!!!!
Olen ollut raksahommissa, eikä ole tullut foorumia luettua.
Pistin myös privana (mukana myös yhteystiedot), mutta varmuudeksi laitoin myös tähän.
Terveisin
Mika TA-91
- genesis
Gene piti jännityksessä pari päivää, maanantaina tilasin, nyt vasta oli tullut postiin UPS:n tracking code. Kirjottelen lisää kun paketti alkaa lähestymään määränpäätä....
Katsotaas mitä sieltä tulee...
Katsotaas mitä sieltä tulee...
- Timo Tasakaasu
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Käsittääkseni -87 olisi erilainen. Sen purkin kanssa sivujalka ei sammuta pyörää.genesis kirjoitti:Niijoo, sopivuus:
88-89 sopii ainakin (itellä)
v. -94 mallises on ainakin kuulemma samanlaiset, ja ei kait siinä eroja vuosimallien välilllä ole ennekuin moottori vaihtuu 650:seks...?
Eli 4 tällä hetkellä...
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Saako Genelle lähettää bittirahaa? vielä kun sitä itellä on ja jos sattuu olemaan retkeilemässä kun boksit saapuu niin ois helpompi nyt lähetellä.
eihä sitä kokonaishintaa vielä tiedä mutta joku x summa jottei ihan kaikki ole sun kontolla.
eihä sitä kokonaishintaa vielä tiedä mutta joku x summa jottei ihan kaikki ole sun kontolla.
- genesis
Heh, tarkoitin 'Genellä' sitä tyyppiä jonka kanssa olin kaupoilla, Gene joku. Luottokunta on hoitanut asiat myyjän ja mun välillä...laskukin tulee vasta juhannuksen paikkeilla....leppis kirjoitti:Saako Genelle lähettää bittirahaa? vielä kun sitä itellä on ja jos sattuu olemaan retkeilemässä kun boksit saapuu niin ois helpompi nyt lähetellä.
Virtuaalikäteistä mulle saa laittaa sitten tulemaan kun tiedän tarkan loppusumman, äläkääs hättäilkö. Ja riippuu kans siitä noutaako vai laitanko tulemaan....
...laskukin tulee vasta juhannuksen paikkeilla....
sen varaa laskin, ite kun juhannuksesta jään lomille ja olen pari vk tiellä tuntemattomilla niin oisin voinu hoitta edes alustavasti asian päiväjärjetyksestä, mutta ei mulla mikää kiire sitä ole maksaa xD
- genesis
Juu, ei kannata pitää mitään kiirettä, harrastuksiin kuuluu pyörän suosta kiskomisen lisäksi myös koronkiskonta....leppis kirjoitti:...laskukin tulee vasta juhannuksen paikkeilla....
sen varaa laskin, ite kun juhannuksesta jään lomille ja olen pari vk tiellä tuntemattomilla niin oisin voinu hoitta edes alustavasti asian päiväjärjetyksestä, mutta ei mulla mikää kiire sitä ole maksaa xD
Näin, ja boksit on hyvin tuloillaan, jos oikein onni potkii niin perjantaina täällä.
-
Jukka Haapamäki
- Pyörä: CRF 450R/X
Loistavata, jos näinkin pian saapuisivat. Transu kun on toista munuaistaan vailla, ja isäntä alkaa olla ajon tarpeessa.
Jos käyp, niin tyrkkää vaikka sp:lla infoa mistä päin voi noutaa (ja maksaa), niin käyn mopottelemassa. Viikonloppuna tosin pikapyrähdys Seinäjoen suuntaa - toivottavasti ei ala boksit piiputtamaan...
Eikun eteenpäin, kohti uusia vastoinkäymisiä!
- genesis
Nonni, täällä ois.
Veloitukset Visalta:
Arrowhead: 475,43 e (39,95x16+11=650,20USD)
Rahti/muut kulut: 100e
Eli yhteensä 575,43 jolloin boxin hinnaksi jää 35,96 e/kpl ilman vaivanpalkkaa.
Eikä 'sattumalta' mennyt edes mitään viranomaismaksuja....
Halvemmalla ja nopeammin ei taida enään saada....oli keskiviikkona jaettu klo 11.48.
Sitten vain joka jannu ilmoittelemaan millä konstilla haluaa boxinsa, yritän niitä saada eteenpäin mahd.pian.
Taitais tulla ihan kirjeessä, hinnasta en mene sanomaan vielä mitään.
Viikonlopun olen kotonurkissa, saa niitä täältä Eurastakin hakea kun ilmottelee aikeistaan vähän ennalta.
Koskenpään gessukemuissa sitten seuraavana, voin niitä sinnekin ottaa jos joku sieltä haluaa noutaa omansa. Kaupaksi ne siellä tuskin menee...
Ja provikkaa saa antaa omantunnon mukaan...
Yhteyksiä voip ottaa: nol5nol-342987kaks
Veloitukset Visalta:
Arrowhead: 475,43 e (39,95x16+11=650,20USD)
Rahti/muut kulut: 100e
Eli yhteensä 575,43 jolloin boxin hinnaksi jää 35,96 e/kpl ilman vaivanpalkkaa.
Eikä 'sattumalta' mennyt edes mitään viranomaismaksuja....
Halvemmalla ja nopeammin ei taida enään saada....oli keskiviikkona jaettu klo 11.48.
Sitten vain joka jannu ilmoittelemaan millä konstilla haluaa boxinsa, yritän niitä saada eteenpäin mahd.pian.
Taitais tulla ihan kirjeessä, hinnasta en mene sanomaan vielä mitään.
Viikonlopun olen kotonurkissa, saa niitä täältä Eurastakin hakea kun ilmottelee aikeistaan vähän ennalta.
Koskenpään gessukemuissa sitten seuraavana, voin niitä sinnekin ottaa jos joku sieltä haluaa noutaa omansa. Kaupaksi ne siellä tuskin menee...
Ja provikkaa saa antaa omantunnon mukaan...
Yhteyksiä voip ottaa: nol5nol-342987kaks
-
Jukka Haapamäki
- Pyörä: CRF 450R/X
Hieno homma! Viitaten puhelinkeskusteluumme, sopiva rahasumma ja 2kpl kyseistä osaa vaihtavat osoitetta. 
Transu sai tänään uudet Argentiinalaiset tahdistimet ja hyvin pelaa. Maanantaina lähdetään näyttään niille Kainuun korpea.
Kiitokset vielä Genesikselle!!
Happi
Kiitokset vielä Genesikselle!!
Happi