TransAlpin sytkäboksi kimppa?!

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

genesis
Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge

TransAlpin sytkäboksi kimppa?!

Viesti Kirjoittaja genesis »

Löytyykö halukkaita osallistujia kimppaan, kohteena transun kuuluisat sytkäboksit?

Rapakon takaa tarkoituksena hankkia, tällä hetkellä tarvetta 2:lle boksille. Hinta 70 USD /pala, (~52e) sekä rahti ja mahdollinen tulli päälle.

Boksit on varmaa argentiinalaista laatua, itellä alpissa sellaiset toiminut moitteetta jo pitemmän aikaa, jouduin antamaan jo vanhat käytetyt hätäensiavuksi turggusen seudulle jottei salaojankaivuu keskeydy näin roudan sulattua....

Tästä näkee mistä on kyse: http://www.startersunlimited.com/motorc ... honda.html

Listan toiseksi alin, liittimet näyttäis olevan samanlaiset vähän joka hondassa.

Yhteyksiä tähän viestiin taikka privaa, voimassa viikon, ens viikonloppuna törkkään tilausta sisään, että ei kannata jahkailla liian kauaa.... :shock:
Jukka Haapamäki
Pyörä: CRF 450R/X

Re: TransAlpin sytkäboksi kimppa?!

Viesti Kirjoittaja Jukka Haapamäki »

Tervehdys

Näissä ei kai sitten ollut eroja vuosimallien kesken? Alkuperäisistä, tai ainakin paikallaan olevista löytyy tekstiä seuraavasti...

MM9
CI558

Nuo linkin takaiset jos ovat siis sopivat (TA -88), niin olisin mukana tilauksessa, 2kpl kiitos.

Jukka Haapamäki
0400456886
genesis

Niijoo, sopivuus:

88-89 sopii ainakin (itellä)

v. -94 mallises on ainakin kuulemma samanlaiset, ja ei kait siinä eroja vuosimallien välilllä ole ennekuin moottori vaihtuu 650:seks...?

Eli 4 tällä hetkellä...
jussi72
Pyörä: Transalp -89 Raisu -80

Viesti Kirjoittaja jussi72 »

Tervehdys,

Minulle myös 2 kpl, vanhat toimii vielä pätkien, mut loppu häämöttää jo...

Hyvä etten ehtinyt vielä tilaamaan saksasta, sieltä olis ollu rahteineen n.130€ kpl

Terv.

Jussi
Happi
Pyörä: 690ER, 800XCA

Viesti Kirjoittaja Happi »

Olisko ollut -96 mallista lähtien, kun on vaan yks boksi.

Mulle kans 2kpl bokseja.

Happi
Jarkko
Pyörä: Bmw
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

genesis kirjoitti: Tästä näkee mistä on kyse: http://www.startersunlimited.com/motorc ... honda.html
Onko sulla tuosta firmasta kokemuksia?
Minä en sieltä saanut tavaraa vuosi sitten, rahat kyllä yrittivät viedä visatililtä!! Sähköposti viestit ei mennyt perille! Sitten sieltä joku epämääräinen heppu vastaili epämääräisestä osoitteesta, jotta tilaa uudestaa eikä he muka ole tilillä käyneet!!!
Muillakin tuntui olevan samoja ongelmia!

Mutta jos saat tulemaan, niin mulle kanssa yksi boxi. Tarvitsijoita varmaan ilmaantuu jos ei itselle mene.

-jarkko-
-jarkko-
Kuvat
genesis

Jarkko kirjoitti:
genesis kirjoitti: Tästä näkee mistä on kyse: http://www.startersunlimited.com/motorc ... honda.html
Onko sulla tuosta firmasta kokemuksia?
Minä en sieltä saanut tavaraa vuosi sitten, rahat kyllä yrittivät viedä visatililtä!! Sähköposti viestit ei mennyt perille! Sitten sieltä joku epämääräinen heppu vastaili epämääräisestä osoitteesta, jotta tilaa uudestaa eikä he muka ole tilillä käyneet!!!
Muillakin tuntui olevan samoja ongelmia!

Mutta jos saat tulemaan, niin mulle kanssa yksi boxi. Tarvitsijoita varmaan ilmaantuu jos ei itselle mene.

-jarkko-
Nej, ostin toisaalta. Käytin tuota vain esimerkkinä. Jollei tämä mistä itelle joskus ostin, pysty toimittamaan kymmentä lootaa, niin sitten pitää ottaa riski ja tilata tältä startterityypiltä. Tilaisin vaikka valmistajalta suoraan jos tietäisin mikä firma noita oikein tekee... :shock:

Heitin 'myyjälleni' kysymyksen että löytyykö kymmentä kappaletta....saas kattoa mitä kuuluu, toivottavasti.
Täytyy perehtyä tuohon visakorttimaksun peruutusehtoihin tarkemmin ennenkuin tilaa yhtään mitään tuolta linkittämästi mestasta....

Kiitti varoituksesta!
genesis

Nopeeta on nykymaailma ja sähköinen viestintä. Kirjoittaessani tarjouspyyntöä nuolenpää firmaan, niin tämä miltä itse ostin, vastasi jo että ei löydy kymmentä, mutta tilaamalla saa parissa päivässä itelle.

Että kyllä se siitä.

9 boksia mun laskujen mukaan nyt kasassa.
genesis

Joku sähköosatukkuri minnesotasta vastasi että 39,95 taalaa kappale, varastotavaraa. Tuskin niitä enää halvemmalla löytyy kuin 30 eerolla per pala. Myyvät vain busineksille, eli pitänee ostaa firman piikkiin.... :lol:

Luottokorttikin oli OK, joten tänne heitän loppuviikosta tilauksen sissee.

editti: Nyt olis 11 kpl kasassa.
ville.k
Pyörä: Harvinaisen rai*****u ransalppi

Viesti Kirjoittaja ville.k »

No sehän oliki hyvä löytö.. kyllä vaan vähän ihmetyttää että mihin se 214 euroo katoaa ku sen suomesta ostaa... :lol: ota mulle sitten vielä yks varalle elikkäs 3 yhteensä..
-Ville-
genesis

ville.k kirjoitti:No sehän oliki hyvä löytö.. kyllä vaan vähän ihmetyttää että mihin se 214 euroo katoaa ku sen suomesta ostaa... :lol: ota mulle sitten vielä yks varalle elikkäs 3 yhteensä..

Ihmetelkääs sitte kun kuulette montako prosenttia jää mulle....tuntuu hondan hinnatkin sen jälkeen tarjoustuotteilta.... :lol: :lol: :lol:

eli tasan tusina mustia laatikoita tällä hetkellä...
Crop
Pyörä: enskaton

Viesti Kirjoittaja Crop »

Saiskohan sieltä sähkötukkurilta myös muihin mopoihin cdi:tä? Mulla rupes Domi paukkumaan pihassa ja puutarhassa, kun jouduin remontissa repimään johtoja useampaan kertaan. Itse piuhat näyttäisi olevan ok.
genesis

Crop kirjoitti:Saiskohan sieltä sähkötukkurilta myös muihin mopoihin cdi:tä? Mulla rupes Domi paukkumaan pihassa ja puutarhassa, kun jouduin remontissa repimään johtoja useampaan kertaan. Itse piuhat näyttäisi olevan ok.
Älä kysy multa noin vaikeita, katso itse: http://arrowheadep.com/catalog.html

Näyttäis olevan alkuperäset varaosanumerotkin käytös jossain kohtia...
leppis
Pyörä: RaIli-lehmä

Viesti Kirjoittaja leppis »

Eikö noissa ala tulli hinnat jo paukkumaan? mistä tietää että boksi vetelee vimosiaan?
hmm.. jos tuo hinta jää 50e tuntumaan niin kyllä orimattila/lahti tahtoo kanssa yhden varalle!

EDIT: juu siis tullithan oli mainittuna, mutta mukana ollaan jos se jää tuohon hintatasoon
genesis

leppis kirjoitti:Eikö noissa ala tulli hinnat jo paukkumaan? mistä tietää että boksi vetelee vimosiaan?
hmm.. jos tuo hinta jää 50e tuntumaan niin kyllä orimattila/lahti tahtoo kanssa yhden varalle!

EDIT: juu siis tullithan oli mainittuna, mutta mukana ollaan jos se jää tuohon hintatasoon
Paukkuuhan ne, erissä otettaessa postikuluilla taitaa tulla samoihin kuin että ne tulee yhdessä läjässä ja valtio ottaa omansa.

Laskin näille nyt hintaa alustavasti:

13x40 = 520
rahti 150 (heitin jotain)
-------
670 taalaa, eli 492 paikallista.

Verot: 492 + 3 % + ALV = n. 620e, eli 47 per pala, mulla kotona.

Mutta 13 kpl nyt yhteensä, perua saa jos haluttaa, tilaushetkeen asti. (sunnuntaina ajattelin tilata)
Tullivapaus laskisi hintaa 37 euroon per kappale, taitaa jäädä haaveeksi.
Vastaa Viestiin