URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
AnttiL
Viestit: 2978
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 12:51 am
Pyörä: exc
Paikkakunta: ROI

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Rovaniemellä oli joku heppu, joka haki viime kesänä yhden mopon vähän huonommankin tien takaa,
muistaako kukaan mikä se miekkonen oli?
Juu, muistaa kyllä ja minulla on yhteystiedotkin joita voisi sitten jakaa paikanpäällä? Hänellä on ihan sitä varten yritys jotta noutaa mönkkärillä ja pakulla tavaraa / rikkoutuneita pyöriä ym. metsästä tai huonon tien päästä ja hinta oli sika halpa mielestäni viime vuonna kun ottaa huomioon montako tuntia ja kilometriä hän joutui ajamaan... jampun raato saatiin asiallisesti pois rikkoutumispaikalta. Tästä saa siis kuitin jolloin ainakin minun vakuutus korvaisi moisen kyydin ilman omavastuuta jos KTM sattuisi hajoamaan mitä se toivottavasti ei tee...
antti
Ande749
Viestit: 773
Liittynyt: To Loka 14, 2004 6:00 pm
Pyörä: 12GS
Paikkakunta: Valkeala

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Ande749 »

AnttiL kirjoitti:
Rovaniemellä oli joku heppu, joka haki viime kesänä yhden mopon vähän huonommankin tien takaa,
muistaako kukaan mikä se miekkonen oli?
Juu, muistaa kyllä ja minulla on yhteystiedotkin joita voisi sitten jakaa paikanpäällä? Hänellä on ihan sitä varten yritys jotta noutaa mönkkärillä ja pakulla tavaraa / rikkoutuneita pyöriä ym. metsästä tai huonon tien päästä ja hinta oli sika halpa mielestäni viime vuonna kun ottaa huomioon montako tuntia ja kilometriä hän joutui ajamaan... jampun raato saatiin asiallisesti pois rikkoutumispaikalta. Tästä saa siis kuitin jolloin ainakin minun vakuutus korvaisi moisen kyydin ilman omavastuuta jos KTM sattuisi hajoamaan mitä se toivottavasti ei tee...
Laitapa yhteystiedot tänne, taikka tuonne privaattiosastolle, jos sinne ilmestyy jälleen partiojakoketju. Saattaa kuitenkin noita alkuperäisellä akulla olevia Supereita olla mukana reissulla!
Avatar
AnttiL
Viestit: 2978
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 12:51 am
Pyörä: exc
Paikkakunta: ROI

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Ainakin viime vuonna siis oli sellainen firma kuin Komota-rent, Lehtinen Mikko. Puh:0503664556. Silloin ilmoitti että on halukas jatkossakin näitä tekemään rikkoutuneen kaluston (maasto) kuljetuksia.

Kalustona hänellä oli neliveto mönkijä peräkärryllä johon mopo hyvin sopii, etuveto pakettiauto peräkärryllä eli ei pääse sillä kuin normi teitä.

Majapaikkana hänellä on vikajärvi ja minä en tunne ko. herraa eli ei ole kyseessä maksettu mainos tms. Ryhmäämme viime vuonna kuulunut Reino K. hänet hoksi jostain.
antti
Avatar
Jaska K
Viestit: 8
Liittynyt: La Elo 09, 2008 11:02 am
Pyörä: KTM LC-4
Paikkakunta: Salo

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Jaska K »

Tänä vuonna lähden mukaan!! ..pakko! ;) Lomat ainakin jo varattu ko. ajankohtaan. (2008 meni mönkään sairastumisen vuoksi)
Täällä siis vielä yksi UUSI suht koht aloitteleva KTM-enskamies mukaan johonkin ryhmään??!!
Ja jos jotakuta kiinnostaa yhdistellä matkoja/kamojen kuljetuksia etelä-s.sta (Tku-Hki) paikan päälle niin laittakaa ihmeessä YV.tä tai s-postia?? (voisi ajatella ainakin osin ajella mopolla sinne? esim. juna Rolloon/Ouluun ja siitä sitten perille pyörällä pikkuteitä.. tms). -kesää odotellessa.
-jostain se on revittävä-
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6. PARTIOJAKO

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Tuolta löytyy ensimmäinen ehdotus partiojaosta.
http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... DLhy7JCkYw

Löydäppäs sieltä itsesi ja jos ei näytä hyvältä niin mailaile vaikka
mulle jpuurune miuku gmail piste com niin korjataan.
Mailiahan voi lähettää myös tästä foorumin kautta.
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Mitenkäs tässä nyt enskertalainen löytäis sitte oman ryhmänsä ku ei juuri tuttuja nimiä näy?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Ny ei enää malta....

Ensikertalainen minäkin,kai siellä tutustuu jos käyttäytyy "hövelisti" :oops:
Silmiin ei osunut tuttuja nimiä Joensuun seudulta :?:
Lieneekö kukaan kaakonkulmalta menossa ajamalla,vois lähteä völjyyn Joensuusta,tai Kuopion kulmilta, Kajaanista eteenpäin porukassa? Mulla aikataulu aivan avoin,vaikka lähtis jo sunnuntaina URAA viikolla :P

Ahti.
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Saunaporukka löytyy varmasti helpostikin, mutta lähinnä meinasin tuota ajoporukkaa.. ettei tarvi huristella vasurilla mutta ei kuitenkaa joutus suonsilmästä mopoa kaivelemaan.. eli minkälaista ajoporukkaa kussakin partiossa on?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Jukka »

ramirin kirjoitti:Saunaporukka löytyy varmasti helpostikin, mutta lähinnä meinasin tuota ajoporukkaa.. ettei tarvi huristella vasurilla mutta ei kuitenkaa joutus suonsilmästä mopoa kaivelemaan.. eli minkälaista ajoporukkaa kussakin partiossa on?
Tässähän se on aina sovittaminen...
Tämä ehdotus on tehty perustuen pyörän raskauteen ja osallistujien antamaan kuvaukseen ajotoiveista.
Ehdotan, että paiskotte vähän viestejä toisillenne - mikäli olette outoon porukkaan tipahtaneet -
ja koitatta ottaa selvää, että oisko tämä mulle passeli ryhmä.
Jos tuntuu ettei meinaa olla sopiva niin sitten eiku vaihtoon.

Kyllä kaikille löytyy ryhmä ja sopu antaa sijaa.
Itekään en ole koskaan ajanu kokonaan tutussa porukassa, aina on vähän vieraita ollu matkassa.
Hitaimman mukaan mennään eikä ole vielä napinaa kuulunut.
Tomi H
Viestit: 14
Liittynyt: La Huhti 26, 2008 9:05 pm
Pyörä: KTM 250 sx-f
Paikkakunta: Tampere

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Tomi H »

Löytyykö keneltäkään aiempina vuosina ajettuja reittejä? Mieluiten formaatissa jota Garmin ymmärtää.. Voisi tässä kevään kuluessa hieman ihmetellä minkälaisia reittejä alueelta löytyy..

8. ryhmään ainakin mahtuu mukaan halukkaita, ensikertalaisia Uraalla ollaan kaikki ja ei mitään ihan mahdottomia Extreme suorituksia olla hakemassa.. Mukavan haastelliset kolme ajo päivää siis tavoitteena.

Tomi
Avatar
tertsu
Viestit: 2813
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Näiden kokoontumisten parasta antia on ollut tutustua ihmisiin nimimerkkien takana. Mukavaa on ollut niin päivä ajeluilla kuin illan istujaisissakin vaikkei etukäteen tuntiskaan ketään omasta ryhmästä.

Jotenkin vaikuttaa siltä, että Googlen excel loppuisi kesken vai onko taulukon viimeinen rivi ryhmä 14 Jori Mäkipää?
Selain IE 7.
Kura lentää...
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Tomi H kirjoitti:Löytyykö keneltäkään aiempina vuosina ajettuja reittejä? Mieluiten formaatissa jota Garmin ymmärtää..
Löytyy Ozin formaatissa, karmiinista en tiedä. Tuuppaa mulle sähköpostia niin laitan tulemaan psyrjala(at)elisanet.fi.
Avatar
Gilera
Viestit: 334
Liittynyt: To Syys 01, 2005 12:57 pm
Pyörä: Gilera
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Gilera »

tertsu kirjoitti:Näiden kokoontumisten parasta antia on ollut tutustua ihmisiin nimimerkkien takana. Mukavaa on ollut niin päivä ajeluilla kuin illan istujaisissakin vaikkei etukäteen tuntiskaan ketään omasta ryhmästä.

Jotenkin vaikuttaa siltä, että Googlen excel loppuisi kesken vai onko taulukon viimeinen rivi ryhmä 14 Jori Mäkipää?
Selain IE 7.
No kai tuohon on lisäystä tulossa, eivät ilmeisesti ole saaneet aikaiseksi vaan ilmoittautua vielä (tietty listakin voipi loppua kesken?). Tai sitten joudun sulattautumaan johonkin toiseen ryhmärämään jos ei kukaan uskalla viimevuoden jälkeen tulla "ryhmääni" (alussa heti luulot pois, reilut pari tuntia umpi suossa ennen varsinaisen ajon alkua).

Jori
MarkkuHoo
Viestit: 1134
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
Paikkakunta: Häme
Viesti:

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja MarkkuHoo »

tertsu kirjoitti:Näiden kokoontumisten parasta antia on ollut tutustua ihmisiin nimimerkkien takana. Mukavaa on ollut niin päivä ajeluilla kuin illan istujaisissakin vaikkei etukäteen tuntiskaan ketään omasta ryhmästä.
Samma här.

Järjestävälle poppoolle vapaa ehdotus:
Tätä muihin tutustumista voisi pikkuisen helpottaa siten, että pidettäisiin tulopäivän iltana vaikka jonkinlainen virallisluontoinen mutta vapaamuotoinen "ajajien kokous". Jokainen kuski tai vaikka partioittain voisi heittää ruokaravintelissa lyhyet helout ja muut näkisivät samalla että aijaa tuo nimimerkki aina100lasissa onkin ihan tavallisen näköinen ukko.

Viimeksi kun eka kertaa olimma Uraalla, niin jotenkin jäin kaipaamaan edes lyhyttä introa muista partioista ja kuskeista, ja miksei järjestäporukastakin. Kyllähän sitä ruokailupöydässä ja saunottaissa muutamiin tutustui, mutta mielellään sitä olis enemmänkin naamoja ja nimimerkkejä bongannut.

Oisko tämmösessä mitään ideaa?

terv. Perusjuro ukkomies pohjoisesta :)
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Ei hassumpi tuo Markun ehdotus.

Muistuukin mieleen että karmolis yritti vähän tuon tapasta aiemmin ja naamioi homman vielä kara-ååkeksi. :P
Vastaa Viestiin