Juu, muistaa kyllä ja minulla on yhteystiedotkin joita voisi sitten jakaa paikanpäällä? Hänellä on ihan sitä varten yritys jotta noutaa mönkkärillä ja pakulla tavaraa / rikkoutuneita pyöriä ym. metsästä tai huonon tien päästä ja hinta oli sika halpa mielestäni viime vuonna kun ottaa huomioon montako tuntia ja kilometriä hän joutui ajamaan... jampun raato saatiin asiallisesti pois rikkoutumispaikalta. Tästä saa siis kuitin jolloin ainakin minun vakuutus korvaisi moisen kyydin ilman omavastuuta jos KTM sattuisi hajoamaan mitä se toivottavasti ei tee...Rovaniemellä oli joku heppu, joka haki viime kesänä yhden mopon vähän huonommankin tien takaa,
muistaako kukaan mikä se miekkonen oli?
URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
antti
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Laitapa yhteystiedot tänne, taikka tuonne privaattiosastolle, jos sinne ilmestyy jälleen partiojakoketju. Saattaa kuitenkin noita alkuperäisellä akulla olevia Supereita olla mukana reissulla!AnttiL kirjoitti:Juu, muistaa kyllä ja minulla on yhteystiedotkin joita voisi sitten jakaa paikanpäällä? Hänellä on ihan sitä varten yritys jotta noutaa mönkkärillä ja pakulla tavaraa / rikkoutuneita pyöriä ym. metsästä tai huonon tien päästä ja hinta oli sika halpa mielestäni viime vuonna kun ottaa huomioon montako tuntia ja kilometriä hän joutui ajamaan... jampun raato saatiin asiallisesti pois rikkoutumispaikalta. Tästä saa siis kuitin jolloin ainakin minun vakuutus korvaisi moisen kyydin ilman omavastuuta jos KTM sattuisi hajoamaan mitä se toivottavasti ei tee...Rovaniemellä oli joku heppu, joka haki viime kesänä yhden mopon vähän huonommankin tien takaa,
muistaako kukaan mikä se miekkonen oli?
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Ainakin viime vuonna siis oli sellainen firma kuin Komota-rent, Lehtinen Mikko. Puh:0503664556. Silloin ilmoitti että on halukas jatkossakin näitä tekemään rikkoutuneen kaluston (maasto) kuljetuksia.
Kalustona hänellä oli neliveto mönkijä peräkärryllä johon mopo hyvin sopii, etuveto pakettiauto peräkärryllä eli ei pääse sillä kuin normi teitä.
Majapaikkana hänellä on vikajärvi ja minä en tunne ko. herraa eli ei ole kyseessä maksettu mainos tms. Ryhmäämme viime vuonna kuulunut Reino K. hänet hoksi jostain.
Kalustona hänellä oli neliveto mönkijä peräkärryllä johon mopo hyvin sopii, etuveto pakettiauto peräkärryllä eli ei pääse sillä kuin normi teitä.
Majapaikkana hänellä on vikajärvi ja minä en tunne ko. herraa eli ei ole kyseessä maksettu mainos tms. Ryhmäämme viime vuonna kuulunut Reino K. hänet hoksi jostain.
antti
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Tänä vuonna lähden mukaan!! ..pakko!
Lomat ainakin jo varattu ko. ajankohtaan. (2008 meni mönkään sairastumisen vuoksi)
Täällä siis vielä yksi UUSI suht koht aloitteleva KTM-enskamies mukaan johonkin ryhmään??!!
Ja jos jotakuta kiinnostaa yhdistellä matkoja/kamojen kuljetuksia etelä-s.sta (Tku-Hki) paikan päälle niin laittakaa ihmeessä YV.tä tai s-postia?? (voisi ajatella ainakin osin ajella mopolla sinne? esim. juna Rolloon/Ouluun ja siitä sitten perille pyörällä pikkuteitä.. tms). -kesää odotellessa.
Täällä siis vielä yksi UUSI suht koht aloitteleva KTM-enskamies mukaan johonkin ryhmään??!!
Ja jos jotakuta kiinnostaa yhdistellä matkoja/kamojen kuljetuksia etelä-s.sta (Tku-Hki) paikan päälle niin laittakaa ihmeessä YV.tä tai s-postia?? (voisi ajatella ainakin osin ajella mopolla sinne? esim. juna Rolloon/Ouluun ja siitä sitten perille pyörällä pikkuteitä.. tms). -kesää odotellessa.
-jostain se on revittävä-
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6. PARTIOJAKO
Tuolta löytyy ensimmäinen ehdotus partiojaosta.
http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... DLhy7JCkYw
Löydäppäs sieltä itsesi ja jos ei näytä hyvältä niin mailaile vaikka
mulle jpuurune miuku gmail piste com niin korjataan.
Mailiahan voi lähettää myös tästä foorumin kautta.
http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... DLhy7JCkYw
Löydäppäs sieltä itsesi ja jos ei näytä hyvältä niin mailaile vaikka
mulle jpuurune miuku gmail piste com niin korjataan.
Mailiahan voi lähettää myös tästä foorumin kautta.
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Mitenkäs tässä nyt enskertalainen löytäis sitte oman ryhmänsä ku ei juuri tuttuja nimiä näy?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Ny ei enää malta....
Ensikertalainen minäkin,kai siellä tutustuu jos käyttäytyy "hövelisti"
Silmiin ei osunut tuttuja nimiä Joensuun seudulta
Lieneekö kukaan kaakonkulmalta menossa ajamalla,vois lähteä völjyyn Joensuusta,tai Kuopion kulmilta, Kajaanista eteenpäin porukassa? Mulla aikataulu aivan avoin,vaikka lähtis jo sunnuntaina URAA viikolla
Ahti.
Ensikertalainen minäkin,kai siellä tutustuu jos käyttäytyy "hövelisti"
Silmiin ei osunut tuttuja nimiä Joensuun seudulta
Lieneekö kukaan kaakonkulmalta menossa ajamalla,vois lähteä völjyyn Joensuusta,tai Kuopion kulmilta, Kajaanista eteenpäin porukassa? Mulla aikataulu aivan avoin,vaikka lähtis jo sunnuntaina URAA viikolla
Ahti.
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Saunaporukka löytyy varmasti helpostikin, mutta lähinnä meinasin tuota ajoporukkaa.. ettei tarvi huristella vasurilla mutta ei kuitenkaa joutus suonsilmästä mopoa kaivelemaan.. eli minkälaista ajoporukkaa kussakin partiossa on?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Tässähän se on aina sovittaminen...ramirin kirjoitti:Saunaporukka löytyy varmasti helpostikin, mutta lähinnä meinasin tuota ajoporukkaa.. ettei tarvi huristella vasurilla mutta ei kuitenkaa joutus suonsilmästä mopoa kaivelemaan.. eli minkälaista ajoporukkaa kussakin partiossa on?
Tämä ehdotus on tehty perustuen pyörän raskauteen ja osallistujien antamaan kuvaukseen ajotoiveista.
Ehdotan, että paiskotte vähän viestejä toisillenne - mikäli olette outoon porukkaan tipahtaneet -
ja koitatta ottaa selvää, että oisko tämä mulle passeli ryhmä.
Jos tuntuu ettei meinaa olla sopiva niin sitten eiku vaihtoon.
Kyllä kaikille löytyy ryhmä ja sopu antaa sijaa.
Itekään en ole koskaan ajanu kokonaan tutussa porukassa, aina on vähän vieraita ollu matkassa.
Hitaimman mukaan mennään eikä ole vielä napinaa kuulunut.
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Löytyykö keneltäkään aiempina vuosina ajettuja reittejä? Mieluiten formaatissa jota Garmin ymmärtää.. Voisi tässä kevään kuluessa hieman ihmetellä minkälaisia reittejä alueelta löytyy..
8. ryhmään ainakin mahtuu mukaan halukkaita, ensikertalaisia Uraalla ollaan kaikki ja ei mitään ihan mahdottomia Extreme suorituksia olla hakemassa.. Mukavan haastelliset kolme ajo päivää siis tavoitteena.
Tomi
8. ryhmään ainakin mahtuu mukaan halukkaita, ensikertalaisia Uraalla ollaan kaikki ja ei mitään ihan mahdottomia Extreme suorituksia olla hakemassa.. Mukavan haastelliset kolme ajo päivää siis tavoitteena.
Tomi
- tertsu
- Viestit: 2813
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Näiden kokoontumisten parasta antia on ollut tutustua ihmisiin nimimerkkien takana. Mukavaa on ollut niin päivä ajeluilla kuin illan istujaisissakin vaikkei etukäteen tuntiskaan ketään omasta ryhmästä.
Jotenkin vaikuttaa siltä, että Googlen excel loppuisi kesken vai onko taulukon viimeinen rivi ryhmä 14 Jori Mäkipää?
Selain IE 7.
Jotenkin vaikuttaa siltä, että Googlen excel loppuisi kesken vai onko taulukon viimeinen rivi ryhmä 14 Jori Mäkipää?
Selain IE 7.
Kura lentää...
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Löytyy Ozin formaatissa, karmiinista en tiedä. Tuuppaa mulle sähköpostia niin laitan tulemaan psyrjala(at)elisanet.fi.Tomi H kirjoitti:Löytyykö keneltäkään aiempina vuosina ajettuja reittejä? Mieluiten formaatissa jota Garmin ymmärtää..
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
No kai tuohon on lisäystä tulossa, eivät ilmeisesti ole saaneet aikaiseksi vaan ilmoittautua vielä (tietty listakin voipi loppua kesken?). Tai sitten joudun sulattautumaan johonkin toiseen ryhmärämään jos ei kukaan uskalla viimevuoden jälkeen tulla "ryhmääni" (alussa heti luulot pois, reilut pari tuntia umpi suossa ennen varsinaisen ajon alkua).tertsu kirjoitti:Näiden kokoontumisten parasta antia on ollut tutustua ihmisiin nimimerkkien takana. Mukavaa on ollut niin päivä ajeluilla kuin illan istujaisissakin vaikkei etukäteen tuntiskaan ketään omasta ryhmästä.
Jotenkin vaikuttaa siltä, että Googlen excel loppuisi kesken vai onko taulukon viimeinen rivi ryhmä 14 Jori Mäkipää?
Selain IE 7.
Jori
-
MarkkuHoo
- Viestit: 1134
- Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Paikkakunta: Häme
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Samma här.tertsu kirjoitti:Näiden kokoontumisten parasta antia on ollut tutustua ihmisiin nimimerkkien takana. Mukavaa on ollut niin päivä ajeluilla kuin illan istujaisissakin vaikkei etukäteen tuntiskaan ketään omasta ryhmästä.
Järjestävälle poppoolle vapaa ehdotus:
Tätä muihin tutustumista voisi pikkuisen helpottaa siten, että pidettäisiin tulopäivän iltana vaikka jonkinlainen virallisluontoinen mutta vapaamuotoinen "ajajien kokous". Jokainen kuski tai vaikka partioittain voisi heittää ruokaravintelissa lyhyet helout ja muut näkisivät samalla että aijaa tuo nimimerkki aina100lasissa onkin ihan tavallisen näköinen ukko.
Viimeksi kun eka kertaa olimma Uraalla, niin jotenkin jäin kaipaamaan edes lyhyttä introa muista partioista ja kuskeista, ja miksei järjestäporukastakin. Kyllähän sitä ruokailupöydässä ja saunottaissa muutamiin tutustui, mutta mielellään sitä olis enemmänkin naamoja ja nimimerkkejä bongannut.
Oisko tämmösessä mitään ideaa?
terv. Perusjuro ukkomies pohjoisesta
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Ei hassumpi tuo Markun ehdotus.
Muistuukin mieleen että karmolis yritti vähän tuon tapasta aiemmin ja naamioi homman vielä kara-ååkeksi.
Muistuukin mieleen että karmolis yritti vähän tuon tapasta aiemmin ja naamioi homman vielä kara-ååkeksi.