Taitaa mallillakin (merkillä) jotain merkitystä olla. Tällaisen kuvan olen itse ainakin saanut...Lohkoneuvos kirjoitti:Muistanko oikein, että merkitsevät luvut piilolinsseissä on vahvuus ja kaarevuus. Molemmat selviää paketin kyljestä ja eikun netistä tilaamaan
Crossikypärä, ajolasit ja silmälasit?
Valvoja: Moderaattorit
Re: Crossikypärä, ajolasit ja silmälasit?
Morjensta
Itsekin hommasin piilolasit tossa vuodenvaihteessa kun kyllästyin ajamaan "sokkona" enskaa. Kyllä täytyy sanoa,
että johan kirkastui spoorit. Vauhtiakin on aika paljon helpompi pitää kun näkee maaston missä ajaa. Kertakäyttö piilarit pelittää
ainakin näin talvella hienosti, tuli vedettyä päitsikin niillä, saas nähdä miten kesällä kun saa tota pölyä ilmoille enemmän. Noita vahvuuksilla olevia ajolasejakin tuli harkittua, mutta ajatus kaatui siihen jos joutuu jostain syystä kesken matkan ottamaan lasit pois päästä(esim. kuran yms takia) niin milläs sitten näkee.
No seuraava toimenpide on antaa laaseria silmille ni pääsee eroon koko laseista, kunhan lakkaan köyhtymästä.
Ike
Itsekin hommasin piilolasit tossa vuodenvaihteessa kun kyllästyin ajamaan "sokkona" enskaa. Kyllä täytyy sanoa,
että johan kirkastui spoorit. Vauhtiakin on aika paljon helpompi pitää kun näkee maaston missä ajaa. Kertakäyttö piilarit pelittää
ainakin näin talvella hienosti, tuli vedettyä päitsikin niillä, saas nähdä miten kesällä kun saa tota pölyä ilmoille enemmän. Noita vahvuuksilla olevia ajolasejakin tuli harkittua, mutta ajatus kaatui siihen jos joutuu jostain syystä kesken matkan ottamaan lasit pois päästä(esim. kuran yms takia) niin milläs sitten näkee.
No seuraava toimenpide on antaa laaseria silmille ni pääsee eroon koko laseista, kunhan lakkaan köyhtymästä.
Ike
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Tätä samaa minäkin toteutan.Olen vielä vaiheessa tuon köyhtymisen kanssa...ike75 kirjoitti:
Ike
Ei pitäisi olla merkitystä, en ainakaan itse huomannut. Linssimallilla on toki siinä mielessä merkitystä, että ottaako päivän käytettävät, kk- vai kk putkeen käytettävät linssit. Päivän linsseissä halvimmat ovat kuivuneet helpommin päivän lopuksi, mutta enskasessioihin varmaan ihan ok.Tosporado kirjoitti:Taitaa mallillakin (merkillä) jotain merkitystä olla. Tällaisen kuvan olen itse ainakin saanut...Lohkoneuvos kirjoitti:Muistanko oikein, että merkitsevät luvut piilolinsseissä on vahvuus ja kaarevuus. Molemmat selviää paketin kyljestä ja eikun netistä tilaamaan