WeKingLine kirjoitti: Nyt siis kyssäriä; mitä kantsis tuollasesta pyörästä maksaa. Kilsoja on kai päälle 15000 ja vuosimalli 2004. Miten tuonikäisessä iskarit? Onko 2004 mallisessa jo säädettävät iskarit? Mitkä erot tekee E ja S mallin painoeron?
Mitkä on tuon pyörän tyyppiviat? Vanhemmissa tais olla nokkaketjun kiristäjä mut miten uudemmissa?
Vakiona hinnat ois 4000-5000e kunnosta riippuen, mutta oon nähny markkinoilla semmosiakin joista en maksas 3ke enempää.
Mulla on juuri -04 pyörä ja ainakin siinä tuo jousitus oli tehty katu ajoon ja mahdolliseen kyytiläisen kuljetukseen. Varsinkin keula oli ihan liian jäykkä metsä ajoon, kun joka juurakko löi kynsille eikä jousitus tehnyt työtään, mulla on kuitenkin painoa 90kg ilman varusteita. Keulaan piti laittaa 5w öljyt, niin sitten sai säädettyä hyväksi. Takaiskari on ihan hyvä kun vain huoltaa säännöllisesti. Mullakin antoi tehtaan jäljiltä peräkorkeita jokaisesta isommasta montusta vaikka paluuvaimennukset oli tapissa, mutta iskarin huolto korjasi sen ongelman eikä moista ole sen koommin tapahtunut.
Mulla kerkis tulla 12tkm orkkis ketjun kiristäjällä, eikä siinä mitään vikaa ole edelleenkään, mutta vaihdoin kuitenkin varmuudenvuoksi manuaaliseen, kun oli jo virinokatkin paikallaan.
Tämä on kilpapyöriin nähden painava, mutta normaaleihin matkaenduroihin nähden kevyt, ja niilläkin monet ryvettää mitä ihmeellisimmistä paikoista.