Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

THA
Viestit: 3707
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja THA »

Klo 12 alkaen ja kirveet, vesurit, moottorisahat mukaan mitä löytyy. Siinä main kun myötäpäivään ajellen tullaan ojanvarresta kaasulinjan yli siihen tuulenkaadolle kaavailin treffipaikaksi.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
oppeS

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Mukana ollaan eli tulen mielelläni talkoisiin. T. Seppo
Tomi H
Viestit: 14
Liittynyt: La Huhti 26, 2008 9:05 pm
Pyörä: KTM 250 sx-f
Paikkakunta: Tampere

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja Tomi H »

VAK kirjoitti:Kannattaa jättää auto sinne siirtymäpolun taakse eli siihen kalliolouhoksen parkkipaikalle. Se siirtymäpolku(alle 1km) on ihan samanlaista polkua kuin muukin kierros.

Siellä menee vain yksi polku joten eksymisvaaraa ei ole. Joitain yksittäisiä jälkiä lähti sivuun, mutta jos pysyy siinä eniten tampatulla osuudella, niin ei varmasti eksy.

Tuolla hakkuuaukealla on enemmän lunta kuin metsässä, joten se on kyllä erinomainen paikka talvienskalle.

-ville
Tarkoittaako tuo kalliolouhoksen parkkipaikka sitä aluetta joka on heti siinä louhoksen liittymässä olevan portin takana, vai onko joku oikein virallinen parkkipaikka siellä ylempänä louhoksella?

Tomi
kartanlukija
Viestit: 117
Liittynyt: To Syys 27, 2007 3:59 pm
Pyörä: KTM 530 EXC
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja kartanlukija »

Tomi H kirjoitti:
VAK kirjoitti:Kannattaa jättää auto sinne siirtymäpolun taakse eli siihen kalliolouhoksen parkkipaikalle. Se siirtymäpolku(alle 1km) on ihan samanlaista polkua kuin muukin kierros.

Siellä menee vain yksi polku joten eksymisvaaraa ei ole. Joitain yksittäisiä jälkiä lähti sivuun, mutta jos pysyy siinä eniten tampatulla osuudella, niin ei varmasti eksy.

Tuolla hakkuuaukealla on enemmän lunta kuin metsässä, joten se on kyllä erinomainen paikka talvienskalle.

-ville
Tarkoittaako tuo kalliolouhoksen parkkipaikka sitä aluetta joka on heti siinä louhoksen liittymässä olevan portin takana, vai onko joku oikein virallinen parkkipaikka siellä ylempänä louhoksella?

Tomi
Ei siellä muuta ole. Eli juuri siinä leveän portin takana tien ulkokaarteessa on tämä "parkkipaikka", siihen jätetään autot. Sitten vaan portin sivusta, hirviaidan viertä lähtevää uraa radalle. Varsinkin talvikeleillä, kun saadaan hieman spooria aikaseksi, paikka on erinomainen.
Avatar
Kipa
Viestit: 1946
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 12:25 pm
Pyörä: SE ja kolmipökö
Paikkakunta: Hämeenperä

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Missä kunnossa Enduropuisto on tällä hetkellä? Hämpyn kanssa mennään huomenna vähän ulkoilemaan. Voipi silti olla, ettei ihan tuonne asti keritä..... Mutta jos on yhtä hieno kuin viime talvena parhaimmillaan, niin sitten on pakko mennä.

Kipa
- taas kahden mopon taktiikalla -
Avatar
VAK
Viestit: 1862
Liittynyt: Ma Maalis 20, 2006 4:11 pm
Pyörä: pyöräkuume on kova

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja VAK »

Ei ole ihan vielä niin hyvässä kunnossa kuin viime talvena parhaimmillaan, mutta möykyt on jo aika mukavasti tasoittuneet. Ei siellä vielä jalkaspooreja ole. Aika kauas saatte ajaa, jotta löydätte paremman ajopaikan, luulisin. Tuo aukio on niin hyvä paikka talviendurolle, kun siellä on maassa enemmän lunta kuin umpimetsässä. Viikonloppuna kannattaa mennä, koska ensiviikolla on taas kesä :-( :-(((((((((

Suosittelen menemään et varmasti pety!

-ville
THA
Viestit: 3707
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja THA »

Elätellään nyt silti vielä toiveita talvesta...ke lupaa jo seuraavaa pakkasvuorokautta.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Jani M
Viestit: 2305
Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
Paikkakunta: Tampere

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja Jani M »

Kuulemma sekä Hirviaidalla että Tehotankilla oli juniorit käyneet ajelemassa, joten ne ei einakaan kovin järkyssä kunnossa voi olla, kun pienellä pyörällä pääsee ympäri.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Avatar
VAK
Viestit: 1862
Liittynyt: Ma Maalis 20, 2006 4:11 pm
Pyörä: pyöräkuume on kova

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja VAK »

Ollaan menossa enduropuistoon klo 9:30 maissa sunnuntaina.

-ville
oppeS

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Tämänpäiväisten ratatalkoiden myötä huomenna sunnuntaina klo 11 menemme ajamaan Pirkkalan radalle.
THA
Viestit: 3707
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja THA »

Ville, käys Virkin sivuilla...Pirkkalaan vois olla ihan hyvä nyt mennä. Mutta jos meette enduropuistoon, niin skriivailehan tänne miltä vaikuttaa!
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Avatar
VAK
Viestit: 1862
Liittynyt: Ma Maalis 20, 2006 4:11 pm
Pyörä: pyöräkuume on kova

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja VAK »

Juu, täytyy mennä Pirkkalaan tetaamaan talkoilemanne polku. Olisin voinut itsekin tulla talkoisiin, mutta oli lauantaina tyttären synttärit.

Enduropuisto on aika nopeassa kunnossa. Suojalumi ei tamppaantunut vaan meni sellaiseksi tokeroksi. Ny kun tulisi pakkasia, niin tekisi hyvää pohjalle. Jos sataisi parikymmentä senttiä lunta, niin sitte olisi hienoa!

-ville
oppeS

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Joo, illansuussa tuli täällä Pirkkalassa vettä. Tulee näköjään vieläkin! Sais pakastua ja tulla lumisadetta-ehkä sitten keskiviikkona sekin ilo nähdään.
Kutsu oli käynyt ja ajajia olikin Pirkkalassa mukavasti pitkin päivää. Alkupään kivikot kierretään nyt osittain uutta reittiä pitkin. Samoin , jos ajetaan pitkä lenkki, niin kaasulinjan toiselle puolelle on tullut jotain uutta ( kierretään kostea kohta) ja palattaessa takaisin ei mennä enää kaatuneen puun kylkeä hipoen vesirutakkoon vaan jatketaan suoraan metsään. Ajoreitit on merkattu hyvin.
ia
Viestit: 76
Liittynyt: To Elo 31, 2006 5:53 pm
Pyörä: KTM Camping ja exc400 ja r100gs/pd
Paikkakunta: Tampere

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja ia »

Pirkkalan reitti oli tänään mahtavassa kunnossa, polku oli kunnostettu ja tehty eri reittivaihtoehtoja => kiitokset talkooväelle.
Avatar
hansu
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 4:17 pm
Pyörä: WR250 2T -16 & FJR1300

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Viesti Kirjoittaja hansu »

Oon mahdollisesti menossa ajamaan Pirkkalaan, huomenna La klo 11:00. Onko muita kiinnostuneita spoorin tamppaajia :lol:
...mokomakitehokasakutakakumisuli...
Vastaa Viestiin