Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
jiitee
- Pyörä: BMW R 1150 GS KTM 400 LC4 MIL
Minähän se varmaan olin katselemassa ja kuvaamassa syysmaisemia sielläpäin...Rampe kirjoitti:Olitko edes sinä foorumilaisia, joka tulit vastaan tiellä 2763 Nisunperän suunnasta Luhalahden suuntaan?
Allasi oli keltainen BMW ja takanasi alupoksi. Morjesteltiin risteyksessä.
BMW=helppo lausua, raskas työntää ja nostaa pystyyn...
KTM=helppo lausua, kevyt työntää ja nostaa pystyyn...
KTM=helppo lausua, kevyt työntää ja nostaa pystyyn...
-
Jukka Haapamäki
- Pyörä: CRF 450R/X
- Stobe
- Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500
Väreistä päätellen 90-luvun jälkipuoliskon Africa Twin tuli lantaruiskun vetämällä peräkärryllä vastaan tänään aamupäivällä pohjoiseen päin Sarankulman ja Pirkkalan välillä. Joku käynyt hakemasta etelästä mopon, ei kai nuo välille jätä?
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Toi afrikkalainen on paikallistettu kiukaisiin,oli keskustassa omakotitalon pihassa kärryn päällä.Toivottavasti ei jälleenmyyntiin,ehkä saan ajo seuraa kylille

Edit: Täytyypä käydä vinkkaamassa kaverille foorumista,jos ei vielä ole kerinnyt liittymään...
Ainakin asiallisia kura-aut..a on pihassa näkynyt aiemminkin 
Edit: Täytyypä käydä vinkkaamassa kaverille foorumista,jos ei vielä ole kerinnyt liittymään...
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
Re: Tulitko vastaan??
Olikos joku foorumilainen tänään 9.10 n klo 18:15 linnainmaan s-marketin valoissa olit kääntymässä aitolahdentielle pyöränä oli suzuki dr 650se itse olin at:lla
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Tänään tuossa noin kahden aikoihin joku huristi hervannassa TTY:n risteyksen kohdalla, olisikohan ollut, XT yammu alla ja musta visiirillinen crossihybridipotta päässä.
Neljä vaihdetta riittää.
Taisin olla minä.Olikos joku foorumilainen tänään 9.10 n klo 18:15 linnainmaan s-marketin valoissa olit kääntymässä aitolahdentielle pyöränä oli suzuki dr 650se itse olin at:lla
KTM 950se kuski bongattu tänään kurussa bensiksellä..
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Kenenkä TransAlpin perässä ajelin Tampereella Lukonmäkeä ylös klo. 18.45? Mäen päältä lähdit kohti Ruskoa.
Jonkinlainen smoto- projekti aluillaan (vaiheessa edellisten omistajien jäljiltä)
- genesis
- Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge
Kukas afrikkalaisen kuljettaja se siellä mun pihatiellä veteli n. klo 17.30 aikoihin tänään sunnuntaina. Kilpi alkoi kirjaimilla GS, ainakin mielestäni? Ens kerralla kun ajat siittä ja huomaan niin 'keskustellaan'.

Ja tapahtumapaikkana Eura, keskustan tuntumas....oliko liukasta nurmipätkää...?
(kiitti kun ajoit nätisti, tuo 3vee ohjus ampaisee aika äkäseen tosta puskista eteen...nyt satuin olemaan vieressä, mutta joka hetkee ei aina pysty valvomaan vaikka kuinka yrittäis...)
Ja tapahtumapaikkana Eura, keskustan tuntumas....oliko liukasta nurmipätkää...?
(kiitti kun ajoit nätisti, tuo 3vee ohjus ampaisee aika äkäseen tosta puskista eteen...nyt satuin olemaan vieressä, mutta joka hetkee ei aina pysty valvomaan vaikka kuinka yrittäis...)
- AnttiH
- Pyörä: GL1100 F650GS EXC250 Mod28
Vihannissa mäntylammen seutuvilla Bongattu "oranssi musta" ja valkoinen ilmeisesti dr:ä klo 16:n paikkeilla.