DR-Z sirompi kilpiteline/lamppuhässäkkä
Valvoja: Moderaattorit
DR-Z sirompi kilpiteline/lamppuhässäkkä
Niin onko sellaista?
Muutamia kuvia olen nähnyt, mutta oisko kellään heittää lähempää kuvaa sovelluksestaan? (Tai halua luopua pientä korvausta vastaan valmiista kapistuksesta?)
Muutamia kuvia olen nähnyt, mutta oisko kellään heittää lähempää kuvaa sovelluksestaan? (Tai halua luopua pientä korvausta vastaan valmiista kapistuksesta?)
"Atlantaan lähtiessä päätin, että en prkl puhu koko matkalla englannin sanaa - suomella on pärjättävä."
No prob, anna pois vaan. Rakennan oman telineet tarvittaessa itse, jos jaksan viitsin ja haluanTomiKoo kirjoitti:Missäpäin asut? Tule kurkkaamaan ja valitsemaan. Parikin viritelmää olisi ihan joutavana ja lisää voidaan väsätä! Toinen noista oli Veijolle luvattu, vaan eipä ole hakemaan tullut...![]()
Viimeisimmästä virityksestä kuvia alla, vanha versio näkyy huonosti esim tuolla (kuvaa klikkaamalla isommaksi...)
Tomi
monissa pyörissä kevyempi on tietysti hienompi, mutta orggis suojaa monesti selän kuralla, ja sitä vakioheijastinta on hieno raappia maahan 
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
E. F. Schumacher
Kiitos TomiKoo kuvista. Pikkasen mulla vaan välimatkaa tulla katsomaan kun asustelen Oulussa.
Nyt kuiten vähän mallia nähnyt, niin vois kokeilla käden taitoja
Mistä oot ton lampun hommannu?
Kotarin lamppu ja lippa on itseäkin miellyttävän näköinen. Hypistelin niitä jo tuossa paikallisen liikkeen tiskilla... joutuu vaan VÄHÄN askarteleen.
Taidanpas lähteä hankintamatkalle!
Nyt kuiten vähän mallia nähnyt, niin vois kokeilla käden taitoja
Mistä oot ton lampun hommannu?
Kotarin lamppu ja lippa on itseäkin miellyttävän näköinen. Hypistelin niitä jo tuossa paikallisen liikkeen tiskilla... joutuu vaan VÄHÄN askarteleen.
Taidanpas lähteä hankintamatkalle!
"Atlantaan lähtiessä päätin, että en prkl puhu koko matkalla englannin sanaa - suomella on pärjättävä."
Mulla on itellä joku Acerbiksen teline jossa oli vakiona aika samannäkönen lamppu ku dertsissä vakionakin. Korvasin sen lampun Louisilta hankitulla ledivalaisimella jossa on kilvenvalokin.
http://www.linkkiasema.com/mkportal/mod ... m/a_49.jpg
Mikä toi pyörä on tossa kuvan vasemmassa reunassa? Näyttää kuvassa kaameen kokoselta hirveltä...karmolis kirjoitti:Mulla on itellä joku Acerbiksen teline...
Askartelua paskartelua ja Kotarin lippa ja valo on nyt DR-Z:ssa...Kun ei ole varaa kerralla Kotariin, niin se pitää ostaa pala kerrallaan...
Uskomattomasti saa kyllä aikaan puukolla, timpurinsahalla, lehtisahalla ja keskiketterällä.
Uskomattomasti saa kyllä aikaan puukolla, timpurinsahalla, lehtisahalla ja keskiketterällä.
Fotoa kyseisestä:
- Liitteet
-
- muokattu2.JPG
- (119.25 KiB) Tiedosto ladattu 96 kertaa
Toinen foto:
- Liitteet
-
- muokattu3.JPG
- (127.97 KiB) Tiedosto ladattu 122 kertaa
Ja yleiskuva pyörästä.
- Liitteet
-
- DR-Z_400_SM_kotarinpera 002.jpg
- (667.83 KiB) Tiedosto ladattu 155 kertaa
Ainaki tuolla kulmalla saa polliisin kyselemään kuulumisia...
MunaPussiRacingTeam!
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...