LAte Frozen Face Edition CRF300L Rally
Valvoja: Moderaattorit
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
LAte Frozen Face Edition CRF300L Rally
1. Ota alkperäisestä kilpitelineestä pohjan alkuosa.
2. Irroita siitä tuo kilpivalo pois
3. Hio pohjaa niin että kilven alle jää vielä tukirakennetta keskelle myös hiukan ylöspäin ettei ihan sileäksi asti kilven alta. Tuo pohja ulottuu noin kilven puoliväliin asti
4. Mallaa muovinen kilpituki ja kilpi haluamaasi korkeuteen siten että kilpituki jää renkaan puolelle, alkuperäinen pohjaosa väliin ja kilpi päälle.
5. Poraa kilven yläkiinnitysreikien kohdalle tukiosaan läpi 6mm reiät ja hiukan alemmaksi toiset ruuvin kolot joilla voit niputtaa muoviosia yhteen - voisi myös muovihitsata tai liimata nippuun.
6. Kilven yläruuveista vasempaan LED kilpivalo, jolle saat liittimen ja lisää piuhanpituutta slkuperäisestä kilpivalosta. Tinakutistesukilla saa näppärästi nippuun. LED valon musta maatto HONDA VIHREÄ ja valkea HONDA RUSKEA (testaa ensin - muista kyykeä liitinkin kun testaat)
7. Suojaa johtoa kutistesukilla ja vaikka mustalla sähkärillä ja laita johtoq nipparilla kiinni niin ettei se tartu. Laitoin kutistesukan lisäksi vielä verkkokuortakin ennen johtojen yhdistämistä.
Thät's öbaut it!
Kuvassa on kilpivalo kilven päällä siinä kohtaa missä oli.
Ei tarvitse ostaa kun pultti LED valon. Ei tarvinnut mitään erikoistyökaluja.
Rautasahalla ja viilalla saa muokattua pohjan siististi kun käyttää ruuvipenkissä osaa kiinni.
Kilpeä voi taivuttqq yläosasta hiukan pyöreästi ja jää alhaalta litteäksi muovista kilpisuojaa vasten.
2. Irroita siitä tuo kilpivalo pois
3. Hio pohjaa niin että kilven alle jää vielä tukirakennetta keskelle myös hiukan ylöspäin ettei ihan sileäksi asti kilven alta. Tuo pohja ulottuu noin kilven puoliväliin asti
4. Mallaa muovinen kilpituki ja kilpi haluamaasi korkeuteen siten että kilpituki jää renkaan puolelle, alkuperäinen pohjaosa väliin ja kilpi päälle.
5. Poraa kilven yläkiinnitysreikien kohdalle tukiosaan läpi 6mm reiät ja hiukan alemmaksi toiset ruuvin kolot joilla voit niputtaa muoviosia yhteen - voisi myös muovihitsata tai liimata nippuun.
6. Kilven yläruuveista vasempaan LED kilpivalo, jolle saat liittimen ja lisää piuhanpituutta slkuperäisestä kilpivalosta. Tinakutistesukilla saa näppärästi nippuun. LED valon musta maatto HONDA VIHREÄ ja valkea HONDA RUSKEA (testaa ensin - muista kyykeä liitinkin kun testaat)
7. Suojaa johtoa kutistesukilla ja vaikka mustalla sähkärillä ja laita johtoq nipparilla kiinni niin ettei se tartu. Laitoin kutistesukan lisäksi vielä verkkokuortakin ennen johtojen yhdistämistä.
Thät's öbaut it!
Kuvassa on kilpivalo kilven päällä siinä kohtaa missä oli.
Ei tarvitse ostaa kun pultti LED valon. Ei tarvinnut mitään erikoistyökaluja.
Rautasahalla ja viilalla saa muokattua pohjan siististi kun käyttää ruuvipenkissä osaa kiinni.
Kilpeä voi taivuttqq yläosasta hiukan pyöreästi ja jää alhaalta litteäksi muovista kilpisuojaa vasten.
Viimeksi muokannut Ralli Se Riffi, Ti Tammi 30, 2024 11:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
Alkuperäiset vilkut saa tyrkättyä kapeammalle sekä edestä että takaa.
Varovasti tyrkkää tunteella ni kumivarsi antaa periksi ja pykälän verran mahtuu muokkaamatta vilkkuja.
- Saa takaisinkin
Liitekuvassa toinen etuvilkku ja verhoilujen purkutyökalu mitä käytin.
Varovasti tyrkkää tunteella ni kumivarsi antaa periksi ja pykälän verran mahtuu muokkaamatta vilkkuja.
- Saa takaisinkin
Liitekuvassa toinen etuvilkku ja verhoilujen purkutyökalu mitä käytin.
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
Koso 5 portaiset lämpökahvat ja 2 porttinen venemallin USB pistoke tuli myös lisättyä.
Liittiminä käytin KOSO oma liitin
(4Asulake sille)
+japsimallin apikoita 2 liitännät.
USB pistokkeelle käytin niistä toiset.
Jätin toiset tyhjät japsiapikot mahdollisesti navia varten kun tein haaroituspiuhan keulan liittimen lähtöön.
Siitä lähdön tulpasta sain tehtyä mustan liittimen pyörään päin.
Kahvojen sulakerasian muutin topakampaan vesitiiviiseen malliin. Jää katteen taa josta sulake on helposti vaihdettavissa.
Jospa tuota huomenna kävis testaamassa uutta ajoasentoa ja kahvalämppäreitä. Nappaan sit luonnossa jonkun kuvan tyrkylle.
Liittiminä käytin KOSO oma liitin
(4Asulake sille)
+japsimallin apikoita 2 liitännät.
USB pistokkeelle käytin niistä toiset.
Jätin toiset tyhjät japsiapikot mahdollisesti navia varten kun tein haaroituspiuhan keulan liittimen lähtöön.
Siitä lähdön tulpasta sain tehtyä mustan liittimen pyörään päin.
Kahvojen sulakerasian muutin topakampaan vesitiiviiseen malliin. Jää katteen taa josta sulake on helposti vaihdettavissa.
Jospa tuota huomenna kävis testaamassa uutta ajoasentoa ja kahvalämppäreitä. Nappaan sit luonnossa jonkun kuvan tyrkylle.
- Liitteet
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
https://youtu.be/p03j5fymFmk
Tossapa videontynkä mistä näkyy nuo pienet muutokset
ja muutakin pöljäilyä.
Aurinkoista syksyä kaikille.
Tossapa videontynkä mistä näkyy nuo pienet muutokset
ja muutakin pöljäilyä.
Aurinkoista syksyä kaikille.
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
Kuormaliinoille tein laukkuja varten alumiinilatat.
Tarvihtoo:
3 uutta kiinnityspulttia ja prikat
alumiinilattaa (pahvia jos tekköö sabluunat)
rälläkällä leikkaa (tai rautasaha)
perus akkupora, jyrsinterä 6mm
viilalla voi sipistellä ja pyöristellä kolon ettei kuormaliina hajoa.
Ruuvipenkissä käy helposti koko revohka.
Vasaralla suap myös taivutettua ruuvipenkissä sopivasti pieniin kulmiin kö käsköö.
(maalaa jos haluaa...)
Tukijalan suojan kiinnitykseen vasen ja jarrusylinterin pulteille oikea.
Väänsin tukijalan suojan takakiinnikkeen lyhemmäksi niin että latta jää sen alle. Kiinnitysreikä hiukan uusiksi kun vääntää latan päälle.
Latan verran pidemmillä pulteilla niputukset.
Harjasin kuvien jälkeen vielä alumiinipinnat harjaterällä kun ei noissa varmaan maalit pysyis ja laitoin kirkkaat prikat.
Tarvihtoo:
3 uutta kiinnityspulttia ja prikat
alumiinilattaa (pahvia jos tekköö sabluunat)
rälläkällä leikkaa (tai rautasaha)
perus akkupora, jyrsinterä 6mm
viilalla voi sipistellä ja pyöristellä kolon ettei kuormaliina hajoa.
Ruuvipenkissä käy helposti koko revohka.
Vasaralla suap myös taivutettua ruuvipenkissä sopivasti pieniin kulmiin kö käsköö.
(maalaa jos haluaa...)
Tukijalan suojan kiinnitykseen vasen ja jarrusylinterin pulteille oikea.
Väänsin tukijalan suojan takakiinnikkeen lyhemmäksi niin että latta jää sen alle. Kiinnitysreikä hiukan uusiksi kun vääntää latan päälle.
Latan verran pidemmillä pulteilla niputukset.
Harjasin kuvien jälkeen vielä alumiinipinnat harjaterällä kun ei noissa varmaan maalit pysyis ja laitoin kirkkaat prikat.
Viimeksi muokannut Ralli Se Riffi, Su Marras 06, 2022 11:37 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
Onko sulla lisää kuvia tosta kilpitelineestä,lähikuvia?
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
Tänne vähän hankala liittää kuvia kun pitää eka pakata.
Laita yksityisviestinä numero ni onnistuu tallista vaikka whatsapp videopuhelukin.
Tekovaiheessa en tajunnu juurikaan filmailla.
Renkaan puolella on sama muovinen kilpituki joka oli myyjän asentamana alkupetäisessäkin. Sen kilpituen alareuna tulee hiukan kilven allekin. Tuen keskiosaan se orkkis pätkä oli helpoo sovitella ja niputtaa kilven yläpulteilla ja 2 ruuvilla. Vasen yläpultti myös kilpivalo.
Sähköjohto on pikkunipparilla vilkun ja takavalon kohdalla kiinni piilon vieressä, jonne porasin pikkunipparia varten pienen reiän "pystysuuntaiseen kohtaan" pohjaosan tukea.
- Liitteet
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
https://youtu.be/FAiMJLoXNc8
Mustasta Biltema alumiini verkosta leikkasin grillin syylärille. Pyörähtää alareunassa sivulla olevien kiinnikkeiden alle.
Muoviosan voisi kenties jättää poiskin mutta mahtuu tuo olemaan paikoillaankin niin niputtaa paketin hyvin. Suojaahan se sekin ja ohjaa ilmavirtausta syyläriä kohti.
Mustasta Biltema alumiini verkosta leikkasin grillin syylärille. Pyörähtää alareunassa sivulla olevien kiinnikkeiden alle.
Muoviosan voisi kenties jättää poiskin mutta mahtuu tuo olemaan paikoillaankin niin niputtaa paketin hyvin. Suojaahan se sekin ja ohjaa ilmavirtausta syyläriä kohti.
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
Tässäpä vielä yleisön pyynnöstä pari kuvvoo.
Noi jästipääruuvit niputtaa vain osia, ei ehkä niitäkään ees tarviis kun kilven yläpultit tulee läpi ja kilpi puristaa alaruuveillakin paketin nippuun.
Kilpi taipuu yläreunastaan ja kedkeltä ylhäältä vähän muotoon. Alareunastaan täysin suorana.
Kilpivalon pultin piuhoilla kutistesukkien lisäksi mustaa roudarinteippiä suojana niin se ei näy.
Ja koko piuhan matkalla kutistesukka ja verkkosukka päällä.
Noi jästipääruuvit niputtaa vain osia, ei ehkä niitäkään ees tarviis kun kilven yläpultit tulee läpi ja kilpi puristaa alaruuveillakin paketin nippuun.
Kilpi taipuu yläreunastaan ja kedkeltä ylhäältä vähän muotoon. Alareunastaan täysin suorana.
Kilpivalon pultin piuhoilla kutistesukkien lisäksi mustaa roudarinteippiä suojana niin se ei näy.
Ja koko piuhan matkalla kutistesukka ja verkkosukka päällä.
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
Pieni satulanpehmikkeen modaus.
Tussilla hahmottelin etukulmista mitä pyöristin.
Raspiviilalla muotoa ja hiomapaperilla hiukan sileämmäksi.
Hännälle (eli häntäluulle) samalla kevennystä kun kerta oli auki.
Ei ole kokemusta vielä matka-ajosta mutta ei keskellä satulaa tarvitse olla yhtä paljon pehmikettä missään satulassa.
Niittipyssyllä sai takasin nippuun.
Ei tarvinnut avata edestä asti.
Mäni ihan päin persettä mut olkuut.
Tussilla hahmottelin etukulmista mitä pyöristin.
Raspiviilalla muotoa ja hiomapaperilla hiukan sileämmäksi.
Hännälle (eli häntäluulle) samalla kevennystä kun kerta oli auki.
Ei ole kokemusta vielä matka-ajosta mutta ei keskellä satulaa tarvitse olla yhtä paljon pehmikettä missään satulassa.
Niittipyssyllä sai takasin nippuun.
Ei tarvinnut avata edestä asti.
Mäni ihan päin persettä mut olkuut.
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
https://youtu.be/I_a2nx1ycoA
CRF250 Rally raudat ja itse tehty pohjalevy tuli soviteltua paikoilleen.
Honda CRF250 Crash Bar Engine Guard 17-20
tilattu Equipment4motorcycle.
Tilattu ilman pohjalevyä että ei ylittynyt 150e ja juminu BREXIT tulleihin.
Pohjalevyssä 2 leikkuulautaa joista taivutettu muotoon ja jotka ovat noin 4cm päällekäin.
Taemmassa kura-aukkoja ja öljynvaihtoa varten isompi aukko. Alkuperäinen pohjalevy edelleen paikoillaan johon piti tehdä vain pari lovea tukirautojen lattoja varten.
Tuo levy suojaa ettei tartu tukirauta kiinni jos ylittää vaikka jonkun pöllin.
Jos tuntuu että tarvetta niin teen uuden tukevammasta levystä tai tilaan omansa.
Tuskin on tarvetta päivittää omissa ajoissani.
Tuli tuostakin levystä jämäkämpi kuin omansa.
Ja onhan se omakin vielä siellä.
CRF250 Rally raudat ja itse tehty pohjalevy tuli soviteltua paikoilleen.
Honda CRF250 Crash Bar Engine Guard 17-20
tilattu Equipment4motorcycle.
Tilattu ilman pohjalevyä että ei ylittynyt 150e ja juminu BREXIT tulleihin.
Pohjalevyssä 2 leikkuulautaa joista taivutettu muotoon ja jotka ovat noin 4cm päällekäin.
Taemmassa kura-aukkoja ja öljynvaihtoa varten isompi aukko. Alkuperäinen pohjalevy edelleen paikoillaan johon piti tehdä vain pari lovea tukirautojen lattoja varten.
Tuo levy suojaa ettei tartu tukirauta kiinni jos ylittää vaikka jonkun pöllin.
Jos tuntuu että tarvetta niin teen uuden tukevammasta levystä tai tilaan omansa.
Tuskin on tarvetta päivittää omissa ajoissani.
Tuli tuostakin levystä jämäkämpi kuin omansa.
Ja onhan se omakin vielä siellä.
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
https://youtu.be/k9DjA64rtF4
Hello Piston Heads!
pikku videon pätkän tuunasin.
Saa kommentoidakin näitä turauksia.
Hyvä jos on jollekin avuksi.
tällä kertaa esifiltterin kanssa putsarikotelon sisääntulon avarrus
ja ABS kolmitoimiseksi
Lisätty kytkin (1) joko
1.Molemmat päällä.
ei varoitus valoja kunhan ajaa...
TAI
2.Vain takaa päällä.
vain takarenkaan ABS valo kun ajaa..
JA
Lisätty kytkin (0)
3. Molemmat ABS pois päältä (muokkaus)
ABS valo pysyy ja palaa kun ajaa.
varoitusvalon sytyttää edelleen myös vika tai palava sulake. Kytkin on sulakkeen 10A "suojaama" siinä kiertää virta jota katkoo niin laitoin piuhat vielä suojakuoren sisälle.
Perus ABS valo sammuu vasta ajamalla.
Siksi ei sammu tuossa tallissa tehdyllä testivideolla.
Hello Piston Heads!
pikku videon pätkän tuunasin.
Saa kommentoidakin näitä turauksia.
Hyvä jos on jollekin avuksi.
tällä kertaa esifiltterin kanssa putsarikotelon sisääntulon avarrus
ja ABS kolmitoimiseksi
Lisätty kytkin (1) joko
1.Molemmat päällä.
ei varoitus valoja kunhan ajaa...
TAI
2.Vain takaa päällä.
vain takarenkaan ABS valo kun ajaa..
JA
Lisätty kytkin (0)
3. Molemmat ABS pois päältä (muokkaus)
ABS valo pysyy ja palaa kun ajaa.
varoitusvalon sytyttää edelleen myös vika tai palava sulake. Kytkin on sulakkeen 10A "suojaama" siinä kiertää virta jota katkoo niin laitoin piuhat vielä suojakuoren sisälle.
Perus ABS valo sammuu vasta ajamalla.
Siksi ei sammu tuossa tallissa tehdyllä testivideolla.
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
Pauli kyseli tota kuvaa ni laitetaas tännekin.
- Liitteet
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
Silikonikotelossa olevalle luurille leikkuulaudasta tehty teline.
Tehty näin:
1.Sisätaitteisiin selkäsahalla suuntaa antaava pieni kevennys.
2.Ruuvipenkissä kuumailmapuhaltimella lämmitetyjen
taitekohtien kulmien taitot.
Mitat luurin silikonikuoren mukaan sopivaksi.
Itselläni tämä toimiva oli toinen yritys.
Ensimmäisen taitoin hiukan liian tiukaksi.
Clas Ohlsonin leikkuulautasetistä riitti tehdä toinen.
Käyttö
Luuri painetaan paikoilleen telineeseen
1. namiskuukkelit ja pitkä sivu telineen
alapuolen aukoille viistosti
2. työnnetään yläreunasta tiukasti myös
ylempi pitkä sivu paikoilleen
3. kytke latauspiuha
Latauspiuhan voi viedä myös aukon kautta
luurin taakse niin pysyy paikoillaan jolloin
se kytketään ensin.
Latauspiuhan tein malliin U-mutka kuumailmapuhaltimen
ja kovettuvan muovailuMAHAN ja kutistesukan kanssa.
Laturilta taitoin lähdön 90 astetta sivulle ja kutistesukalla
sain tiviimmäksi myös sen kytkentää
TEST DRIVE tehty DMD2 sovellusta samalla
testaillen. Filmaan luultavasri videon kun ehdin.
Tehty näin:
1.Sisätaitteisiin selkäsahalla suuntaa antaava pieni kevennys.
2.Ruuvipenkissä kuumailmapuhaltimella lämmitetyjen
taitekohtien kulmien taitot.
Mitat luurin silikonikuoren mukaan sopivaksi.
Itselläni tämä toimiva oli toinen yritys.
Ensimmäisen taitoin hiukan liian tiukaksi.
Clas Ohlsonin leikkuulautasetistä riitti tehdä toinen.
Käyttö
Luuri painetaan paikoilleen telineeseen
1. namiskuukkelit ja pitkä sivu telineen
alapuolen aukoille viistosti
2. työnnetään yläreunasta tiukasti myös
ylempi pitkä sivu paikoilleen
3. kytke latauspiuha
Latauspiuhan voi viedä myös aukon kautta
luurin taakse niin pysyy paikoillaan jolloin
se kytketään ensin.
Latauspiuhan tein malliin U-mutka kuumailmapuhaltimen
ja kovettuvan muovailuMAHAN ja kutistesukan kanssa.
Laturilta taitoin lähdön 90 astetta sivulle ja kutistesukalla
sain tiviimmäksi myös sen kytkentää
TEST DRIVE tehty DMD2 sovellusta samalla
testaillen. Filmaan luultavasri videon kun ehdin.
- Liitteet
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
- Ralli Se Riffi
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2022 10:26 pm
- Pyörä: CRG300 Rally
Re: DIY kilpitelineen muokkaus CRF300L Rally ja muuta pientä
https://youtu.be/pCeQ0SUCZIQ
Rallilontoota kun höpöttelin muillekin kun Suomeen.
Koittakee ottaa tolokkua? VASTUU ON KUULIJALLA.
Pätkä kun seikkailin töistä mutkien kautta kotiin DMD2 tabletin kanssa testaillen.
Luuri ei osannut valoittaa tabletin kiiltäväpintaista näyttöä yhtään lumimaisemien peilailuissa. Kuvan erotti itse ihan hyvin.
Kotona tajusin vielä että kirkkautta sai lisääkin.
Teline tabletille ja mittarile tehty leikkuulaudasta.
Välihyllynä alumiini L lista mittarin päälle.
Puristuu paikoilleen tiukasti.
Alumiinilistan päällä ja yläreunasssa myös "kynnys".
220km nyt testailut jäisiä pätkiä ja jotain tylsiä asfalttisiirtymiä. Tuntus pelittävän toi teline.
Jännevirran kohilla kävi tablet oma lämpö +1C.
Edelleen toimi ja hyvin latasi ajellessa USB C portistaan vaikka oli Spotify musat taskun luurin yhteyttä jskamalla tuosta +kypärään bluetooth Cardo luurille ja GPS kartat päällä Google Maps navigointeineenkin testissä.
Oikitel RT3 tuo tablet malli.
On mielestäni sirompi tablet LIVEnä kuin kuvissa.
Kirkkaus riittää varjoissa helposti.
Näyyön näkyvyys aika samaa luokkaa kuin omalla mittaristolla.
Aurinkoista kevättä kaikille ja
KEULAT KOHTI KESÄÄ...
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"