Vajaat kolmisen kymmentä vuotta seisoneen 125cc retro-enskan elvytys alkamassa.
Lämmittelyksi pari kysymystä
Kaikkien lähteiden mukaan tässä vuosimallissa rungon pitäisi olla edelleen hopea, mutta tässä se on oranssi. Oranssin alla ei ole hopeaa, enkä usko että runkoa olisi missään välissä puhallettu ja kokonaan maalattu. Runkonumero mätsää papereihin. Onko lähteet vääräsaä vai voiko olla joku muu syy miksi runko on oranssi?
Kumpaa kautta pakoputken pitäisi lähteä pois runkoputken välistä: eteenpäin vai taaksepäin. Tässä ränni on ottanut sen verran hittiä että kanittaa molempiin suuntiin ja huolella. Uutta putkea ei löydy mistään eli tästä pitää elvyttää eli rikkoa en haluaisi...
Kaikkea sopivaa -70 luvun GS / MX palikkaa saa tarjota. Mm takanapa on mallia adjö, putsarin tötterössä kaasariin on reikä, takajarrukilven reiät on ovaalit, käyttövipujen boorit lopussa, jne. Eli hyvin käytetyn enskan perushaasteita,
Kaikkea asiaankuuluvaa viisautta ja ohjetta kuunnellaan
nol 5 nolla 5527 kaks ysi kasi
KTM GS 1976
Valvoja: Moderaattorit
-
- Viestit: 326
- Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 3:59 pm
- Pyörä: MT604E, Frigerio 250F7, Bonneville
- Paikkakunta: Ruhtinansalmi
Re: KTM GS 1976
Menit Pentonin hommaamaan, onnittelut!
Pari linkkiä foorumeille, joista voi löytyä apuja:
http://keskustelu.classicmx.fi/index.php
http://www.vmpk.fi/forum/index.php
ja muutama osatoimittaja:
http://www.pillondorino.com/
http://www.vmx-service.eu/en/
http://www.enduroklassiker.at/
Pari linkkiä foorumeille, joista voi löytyä apuja:
http://keskustelu.classicmx.fi/index.php
http://www.vmpk.fi/forum/index.php
ja muutama osatoimittaja:
http://www.pillondorino.com/
http://www.vmx-service.eu/en/
http://www.enduroklassiker.at/