Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Valvoja: Moderaattorit
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Täältä ääni bumbelbeelle
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
_____________________________
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla
- Jussi_S
- Viestit: 775
- Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
- Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Ja toinen ääni! Tee vaan kerralla joukosta erottuva väriläiskäAksi kirjoitti:Täältä ääni bumbelbeelle
AT -95
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Jaahas... Pitääkö tästä vielä äänestys kehittää?
Ne jotka kannattaa Bumbelbee.ä niin huutaa Hep!
Aikaa kuun loppuun [WINKING FACE]
Ne jotka kannattaa Bumbelbee.ä niin huutaa Hep!
Aikaa kuun loppuun [WINKING FACE]
Kyllä se siitä...
- empperi
- Viestit: 266
- Liittynyt: La Touko 10, 2014 9:10 am
- Pyörä: Gessu -09 + XT660R -07
- Paikkakunta: Kemi
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
No replica teipit ilman muuta kylkiin sitten, esim. tästä:
https://www.decalmoto.com/yamaha/3334-x ... -1992.html
https://www.decalmoto.com/yamaha/3334-x ... -1992.html
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Mitäpä sitä lumisatella muuta tekis kuin pistäisi primeriä pintaan.
Pitää tässä noudattaa vanhan maalarin neuvoa, et ota muutama olut, niin pysyy käsi rentona
Pitää tässä noudattaa vanhan maalarin neuvoa, et ota muutama olut, niin pysyy käsi rentona
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Siinäpä se sitten saa kuivua. Jos maanantaina ehtisi viedä sitten kamat maalarille kun toi pääsiäinen on tulossa.
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Nälkä kasvaa syödessä vai miten se meni?
Tulee sit hiukan päivitettyä näitä kötöstelyjä mitä aiemmin tuli tehtyä...
Jos ny rupesi näkee hieman eteensä ja muutkin huomais, et sielä tulee tossu tietä pitkin.
Tulee sit hiukan päivitettyä näitä kötöstelyjä mitä aiemmin tuli tehtyä...
Jos ny rupesi näkee hieman eteensä ja muutkin huomais, et sielä tulee tossu tietä pitkin.
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Maalari päätti lisääntyä, niin joutui ottaa ruiskun kouraan.
Näköjään tuo polyuretaanipohjaisen maalin levitys onnistui vaikka ei ruiskua ookkaan pitännä aikoihin kourassa pintavetoon asti.
Bumbelbee on lähempänä valmistumista.
Huomenna sit laitetaan musta väri osaan katteista ja odotellaan kuivumista.
Mitähän pirua sit keksii kun saa pyörän läjään?
Näköjään tuo polyuretaanipohjaisen maalin levitys onnistui vaikka ei ruiskua ookkaan pitännä aikoihin kourassa pintavetoon asti.
Bumbelbee on lähempänä valmistumista.
Huomenna sit laitetaan musta väri osaan katteista ja odotellaan kuivumista.
Mitähän pirua sit keksii kun saa pyörän läjään?
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Viimeinkin, Bumbelbee on valmiina koeajoon.
Odotan mielenkiinnolla miten tuo mylly toimii isolla pytyllä. Saattaapi olla että typerä virnistys kasvaa kypärän sisällä.
Odotan mielenkiinnolla miten tuo mylly toimii isolla pytyllä. Saattaapi olla että typerä virnistys kasvaa kypärän sisällä.
Kyllä se siitä...
- Mika TA-91
- Viestit: 1467
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Testilenkki heitetty ja tuntuu toimivan.
Ensi perjantaina sitten todellinen kestävyystesti kun lähen Tornioon työkeikalle ja siitä jäädään sit mahdollisesti Tenere rally.n pätkille tekee todellinen testi ek. Takanakki piti vielä vaihtaa, kun edellinen antautui pinnan kulumisen takia.
Tulipahan reenailtua vaihtoa rengasraudoilla, hikihän siinä äkkiseltään tuli.
Ensi perjantaina sitten todellinen kestävyystesti kun lähen Tornioon työkeikalle ja siitä jäädään sit mahdollisesti Tenere rally.n pätkille tekee todellinen testi ek. Takanakki piti vielä vaihtaa, kun edellinen antautui pinnan kulumisen takia.
Tulipahan reenailtua vaihtoa rengasraudoilla, hikihän siinä äkkiseltään tuli.
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Nyt pääsi sitten testaamaan tosissaan isolla pytyllä.
Vääntöalue on paljon laajempi ja muutenkin käytös on ny paljon mielyttävämpi.
Halvemmaksi tuli tehdä remppa tennariin, kun lähteä marmoritiskiltä tilailee uutta. Katsotaan kauanko innostus säilyy tämän kaa.
Mielessäni lupasin, että seuraava isompi remppa kun tulee, niin kalusto vaihtuu.
Vääntöalue on paljon laajempi ja muutenkin käytös on ny paljon mielyttävämpi.
Halvemmaksi tuli tehdä remppa tennariin, kun lähteä marmoritiskiltä tilailee uutta. Katsotaan kauanko innostus säilyy tämän kaa.
Mielessäni lupasin, että seuraava isompi remppa kun tulee, niin kalusto vaihtuu.
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Sitten se alkoi kaasutinjumppa...
Kaasusta kun löytyi kuollut alue 4000-5000rpm väliltä, eli kone tukehtuu eli toisin sanoen mennään liian rikkaalle ku putkessa paukkuu.
Joten kaasarit kouraan ja tutkimaan salamyhkäistä maailmaa.
Syyhän oli sitten se, että tuo kakkoskaasari kun on alipainetoiminen, niin se antaa heti täyden ruiskutuksen neulalta kun läppä aukee, eikä toimi ollenkaan lineaarisesti alipainekalvon avulla.
No mitäpä tehtiin?
1 kaasarin neula 4 pykälään eli yksi ylös ja 2 kaasarin neula yksi alas, lisäksi isonnettiin alipaineen reikää 2,5mm 3,25mm, eli kaasuvaste pitäisi olla parempi (näin sakemannit väittää)
Lisäksi löytyi air cut off venttiilin kalvosta pari reikää (pikapaikkaus kumiliimalla).
Nyt kokeilemaan mitäs tapahtuu...
Kaasusta kun löytyi kuollut alue 4000-5000rpm väliltä, eli kone tukehtuu eli toisin sanoen mennään liian rikkaalle ku putkessa paukkuu.
Joten kaasarit kouraan ja tutkimaan salamyhkäistä maailmaa.
Syyhän oli sitten se, että tuo kakkoskaasari kun on alipainetoiminen, niin se antaa heti täyden ruiskutuksen neulalta kun läppä aukee, eikä toimi ollenkaan lineaarisesti alipainekalvon avulla.
No mitäpä tehtiin?
1 kaasarin neula 4 pykälään eli yksi ylös ja 2 kaasarin neula yksi alas, lisäksi isonnettiin alipaineen reikää 2,5mm 3,25mm, eli kaasuvaste pitäisi olla parempi (näin sakemannit väittää)
Lisäksi löytyi air cut off venttiilin kalvosta pari reikää (pikapaikkaus kumiliimalla).
Nyt kokeilemaan mitäs tapahtuu...
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Kun ei ryhtynyt kaasuttimen säädöillä asettumaan, niin piti sitten tehdä plug chop.http://www.braigasen.com/howtoread.htm
Eli tutkitaan uudella syttytulpalla missä vika...
Tulos yllätti, liian kuuma tulppa ja ajoitus pielessä. Olihan siellä sitten ketju hampaalla pielessä, se selittääkin miksi ei vehe toiminna kunnolla.
Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.
Eli tutkitaan uudella syttytulpalla missä vika...
Tulos yllätti, liian kuuma tulppa ja ajoitus pielessä. Olihan siellä sitten ketju hampaalla pielessä, se selittääkin miksi ei vehe toiminna kunnolla.
Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.
Kyllä se siitä...
Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
Hihii... Jako kahdella hampaalla pielessä myöhäsen suuntaan. Ihme että tuolla on pysynyt ajamaan.
Ny ajoitus kohdallaan ja käytös on ihan eri planeetalta. Tää jopa kiihtyy vielä satasen vauhdista käskyttämällä.
Sitten seuraavaksi käsittelemään parempia laukkurautoja pyörään, tosin sanoen kemppiliimaa ja armotonta sovitusta.
Ny ajoitus kohdallaan ja käytös on ihan eri planeetalta. Tää jopa kiihtyy vielä satasen vauhdista käskyttämällä.
Sitten seuraavaksi käsittelemään parempia laukkurautoja pyörään, tosin sanoen kemppiliimaa ja armotonta sovitusta.
Kyllä se siitä...