Husqvarna 701 Rally Raid
Valvoja: Moderaattorit
Husqvarna 701 Rally Raid
Laitetaan tänne projektin eteneminen niin ei sotke tuota 701 ketjua.
Austraalialainen valmis sarja jolla 701 muutetaan Rally Raid pyöräksi jolla hoituu pitkätkin seikkailut mukavasti.
Tähän ensimmäiseen pääsee tutustumaan lähemmin MP messuilla.
Austraalialainen valmis sarja jolla 701 muutetaan Rally Raid pyöräksi jolla hoituu pitkätkin seikkailut mukavasti.
Tähän ensimmäiseen pääsee tutustumaan lähemmin MP messuilla.
Weteraani kurapyöräilijä
- _JPA_
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Husqvarna 701 Rally Raid
Mahtas se olla kurjaa rakennella tuommosia työkseen.
Mutta jonkunhan se on tehtävä...
Mutta jonkunhan se on tehtävä...
Re: Husqvarna 701 Rally Raid
Kyllä tuota on ihan ammattimies (siis en minä ) väsäämässä kasaan vaikka uskonkin että moni tuohon hommaan alkaisi mieluusti ilman palkkaa ja joku saattaisi siitä vaikka hieman maksaakkin
Ei ihan plug and play ole vaikka pitäisi olla. Asentaja on joutunut hieman muuttamaan jotakin pikku kiinnityksiä joten liekö se aussien malli joiltain osin erilainen, tiedähäntä.
Ei ihan plug and play ole vaikka pitäisi olla. Asentaja on joutunut hieman muuttamaan jotakin pikku kiinnityksiä joten liekö se aussien malli joiltain osin erilainen, tiedähäntä.
Weteraani kurapyöräilijä
Re: Husqvarna 701 Rally Raid
Adve on pakattu kärryyn ja jo matkalla kohti Helsinkiä ja moottoripyöränäyttelyä. Pajalla vielä piti pönötyskuva ottaa valmiista ja katsotaan nyt miten tämä projekti jatkuu vai oliko se tässä.
Kun oikein tarkkaan katsoo niin pyörän takaa näkyy Oululainen asentajalegenda joka tämänkin pyörän on rakentanut.
Kun oikein tarkkaan katsoo niin pyörän takaa näkyy Oululainen asentajalegenda joka tämänkin pyörän on rakentanut.
Weteraani kurapyöräilijä
Re: Husqvarna 701 Rally Raid
Hieno tuli, pitää tulla messujen jälkeen ihailemaan livenä jos pojat ei myy sitä ennen. Tuttu mieshän tuolla taustalla lymyää [WINKING FACE]
- Totti
- Viestit: 1074
- Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
- Pyörä: Tenere 700
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Husqvarna 701 Rally Raid
Tuohan näyttää vähän 990 Advelta tai joltain muulta möhköltä. Painoa varmaan saman verran?
Tää on tyylisuuntaus mitä minä en ymmärrä. Ostetaan kevyt pyörä ja lihotetaan se kaiken maailman osasarjoilla. Saahan nuita valmiina kaupastakin.
Tää on tyylisuuntaus mitä minä en ymmärrä. Ostetaan kevyt pyörä ja lihotetaan se kaiken maailman osasarjoilla. Saahan nuita valmiina kaupastakin.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Husqvarna 701 Rally Raid
En tiedä mitä tuo setti painaa, mutta jos en väärin muista niin Rally Raidin kitti 690:een painoi noin 8kg, eli painavuus on enemmänkin silmälumetta. 690RR:llä olen ajanut, kuten myös noilla parisataakiloisilla pyörillä. Jälkimmäistä ei jumpata pystyyn yhtä helposti kun RR:ää, eikä nosteta yhdellä kädellä perää sivulle jos tarvii. Myös ajettavuudessa ja ketteryydessä on eroa RR pyörän puolelle ja ainakin 690:ssä etukate/tankit toi rauhallisuutta kevytkeulaiseen pyörään.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Husqvarna 701 Rally Raid
Jää tuossa paino tankattunakin reippaasti alle 200kg ja eroa nykyadveen mallista riippuen liki 50kg+ alustan toimivuus, tyhjilla etutankeilla paino ei merkittävästi edes nouse. Vaikka olenkin samoilla linjoilla Totin kanssa että tuon saisi valmiinakin niin ymmärrän kuitenkin että ero on aika suuri aktiivisesti ajavalle joka haluaa seikkailla niitä huonompia teitä, lapissa vaan tarvii nuo isot kannut jos haluaa huoleti liikuskella.. Hintaahan tuolle tulee liki 8 Gessun verran mutta olisiko sitten myös huonoilla teillä seikkaillessa ominaisuuksiltaan ylivoimainen vertaapa mihin tahansa.
Loppupelissä nämä on vain käyttäjän makukysymyksiä, joku haluaa selvitä yhdellä pyörällä, toinen taas vaatii tarpeisiinsa kaksi pyörää ja molemmanhan ovat toki oikeassa.
Loppupelissä nämä on vain käyttäjän makukysymyksiä, joku haluaa selvitä yhdellä pyörällä, toinen taas vaatii tarpeisiinsa kaksi pyörää ja molemmanhan ovat toki oikeassa.
Weteraani kurapyöräilijä
Re: Husqvarna 701 Rally Raid
Kevyelle tuntui ja oikeinkin kivalle (paitsi hintalappu).
Painoa ei Kari osannu sanoa...
Painoa ei Kari osannu sanoa...
Re: Husqvarna 701 Rally Raid
Tuon yksilön hinta oli 20 000€Koheltaja kirjoitti:Paljonko oli hintaa?
Re: Husqvarna 701 Rally Raid
Rapiat 5k€ on pelkästään tuolla sarjalla hintaa suoraan Australiasta, siihen tullit, alvit ym. niin hintataso menee väkisin tuohon 20k€ pintaan pyörän kera. Kariltahan noita settejä saa tilattua
Re: Husqvarna 701 Rally Raid
Kyllähän se hieno oli, kunnon pleksi, riittävä toimintasäde, tehoa tarpeeksi eikä painoa liikaa. Kelpaisi kyllä minullekin.
Harmittaa vaan kun näitä kevyempiä adventurepyöriä ei tehdä jo tehtaalla valmiiksi, luulisi tulevan aika paljon halvemmaksi. Kun ostetaan valmis pyörä, puretaan se ja rakennetaan uudelleen ja vielä asentajallekin palkka niin hinta nousee älyttömäksi. 19990 EUR + 350 EUR toimitusmaksu. Siihen hintaan KTM tekee esim. 1090 R:n.
Harmittaa vaan kun näitä kevyempiä adventurepyöriä ei tehdä jo tehtaalla valmiiksi, luulisi tulevan aika paljon halvemmaksi. Kun ostetaan valmis pyörä, puretaan se ja rakennetaan uudelleen ja vielä asentajallekin palkka niin hinta nousee älyttömäksi. 19990 EUR + 350 EUR toimitusmaksu. Siihen hintaan KTM tekee esim. 1090 R:n.
Heikki
Re: Husqvarna 701 Rally Raid
No tehtaan 450 rallikilpuri kustantaa 24k ennen mitään veroja ja ei tietenkään ole ehkä surautteluihin se paras mopo kuitenkaan koneensa puolesta. Ja tuolla kitillä saa kierrettyä moottoripyöräveroa sen mitä se kustantaisi joka on aina plussaa
Tarkemmin ajatellen siihen varmaan sopisi exc:n koneesta pidempi isku ja poraisi sen isommaksi niin olisi ihan riittävän vääntävä vehje mihin tahansa jos hinta ei olisi este...
Tarkemmin ajatellen siihen varmaan sopisi exc:n koneesta pidempi isku ja poraisi sen isommaksi niin olisi ihan riittävän vääntävä vehje mihin tahansa jos hinta ei olisi este...