Nuo H7 LED:t on molemmat 35W ja LED lisävalot myös molemmat 35W. Hyllyssä on toiset 20W lisäpitkät jos näyttäis että vie liikaa virtaa nuo lisäpitkät. Pitäis kyllä käsittääkseni AT:ssä virrantuotto riittää.jamba kirjoitti: Hyvältä näyttää -ja paljoko watteja menee kun on kaikki päällä? Vähemmän ku orkkisvaloilla?
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Valvoja: Moderaattorit
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
No nyt alkaa olla valot kohillaan. Noillahan voisi vaikka yösurautukselle osallistua...
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Jooh. Aika onnettomat tulkut oli ne vanhat. Tosin tuli niistä vanhoista vähän enemmän valoa kun löi siihen kunnon polttimot. Mutta nyt pitäis riittää valot.TeemuMoi kirjoitti:No nyt alkaa olla valot kohillaan. Noillahan voisi vaikka yösurautukselle osallistua...
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Tuone naamakirjan puolelle jo tän kuvan laitoinkin mutta tuollaiset kynttilät on tuossa nyt valoa tuomassa. LED valoja kaikki. H7:t ja sitten noita Hong Kongin Cree-ledejä.
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
AT:lla heitetty kolmen viikon reissu kaksi päällä Venetsiaan eli ihan asfalttia-ajelua. Joskus vannoin aikoinaan julksesti ettei kovia laukkuja tule koskaan pyörääni. No joutui tämänkin lupauksen tälle reissulle pyörtämään kun piti saada kahden hengen tavarat (ennenkaikkea ne lukuisat kengät ja mekot ym) kyytiin. Foorumilta ostetut Givin laukut ja takaboksi palvelivat hyvin ja aloin jopa miettimään jos päivittäisi ne ensi talvena Traxin alumiinisiin laukkuihin joihin saa paremmin vielä ulkopuolelle tavaraa remmeillä ym kiinni.
Koska aina matkalla pitää vähän mietittävää olla/remonttia jotta pysyy tunnelmassa niin pienellä selvisin tällä kertaa. Tallinnassa lautan jälkeen tankatessa ihmettelin huohotusletkusta tulevaa bensavanaa moottorin ollessa käynnissä/bensahana auki. Loppui kuitenkin jonkin ajan jälkeen kun olin jo lähdössä takaisin Helsinkiin hakemaan uutta Pierburgin bensapumppua kun niitä ei kuulema Virosta saa. Ei toistunut matkan aikana. Mietin että olisiko tankatessa voinut roiskua ylivuotoreiästä kun tankkasin hieman hankalassa kulmassa pyörää tai laivamatkan aikana loiskua/siirtyä heilunnasta ja tärinästä kun bensahana oli auki.
VIime talvena rakentelin mielestäni hienot sulakkeelliset jaot rasiassa akulta mittaristolle ja valoille. Reissussa tärinässä (kuoppa ym) pätkäisi välillä sähköt pois mittarista ja valoista. Korjaantui kun vedin noille menevät piuhan suoraan akkuun Abicon rengasliittimellä.
Eli luotettavasti taas vanha hevonen (joksi pyörän nimesimme) palveli taas.
Syksyllä/Ensi talvena kunhan siedettävät ajokelit loppuvat alkaa taas AT:n purkaminen ja muutamaa uudistus tulee pyörään. Laakereiden ym vaihtoa/tarkistusta, kunnollinen sähköjen mietintä ja netissä onkin taas pari ikuista säätäjää kiinnostavaa "ihmeboksia" sähköjen uudistamiseen. Myös penkki pitäisi uudistaa. TopSeller Ranskassa tekee noita AT:n penkkejä kunnon pehmuisteilla mutta pitää katsoa jos kotimaasta löytyisi jotain samaan hintaluokkaan 300-400 euroa.
Pyörä on nyt sopivan vanhan/kolhitun/kuluneen näköinen maalipannaltaan joten ei herätä pitkäkyntisten huomiota niin paljon. Pitää miettiä uusiiko sen maalin vai ei
Koska aina matkalla pitää vähän mietittävää olla/remonttia jotta pysyy tunnelmassa niin pienellä selvisin tällä kertaa. Tallinnassa lautan jälkeen tankatessa ihmettelin huohotusletkusta tulevaa bensavanaa moottorin ollessa käynnissä/bensahana auki. Loppui kuitenkin jonkin ajan jälkeen kun olin jo lähdössä takaisin Helsinkiin hakemaan uutta Pierburgin bensapumppua kun niitä ei kuulema Virosta saa. Ei toistunut matkan aikana. Mietin että olisiko tankatessa voinut roiskua ylivuotoreiästä kun tankkasin hieman hankalassa kulmassa pyörää tai laivamatkan aikana loiskua/siirtyä heilunnasta ja tärinästä kun bensahana oli auki.
VIime talvena rakentelin mielestäni hienot sulakkeelliset jaot rasiassa akulta mittaristolle ja valoille. Reissussa tärinässä (kuoppa ym) pätkäisi välillä sähköt pois mittarista ja valoista. Korjaantui kun vedin noille menevät piuhan suoraan akkuun Abicon rengasliittimellä.
Eli luotettavasti taas vanha hevonen (joksi pyörän nimesimme) palveli taas.
Syksyllä/Ensi talvena kunhan siedettävät ajokelit loppuvat alkaa taas AT:n purkaminen ja muutamaa uudistus tulee pyörään. Laakereiden ym vaihtoa/tarkistusta, kunnollinen sähköjen mietintä ja netissä onkin taas pari ikuista säätäjää kiinnostavaa "ihmeboksia" sähköjen uudistamiseen. Myös penkki pitäisi uudistaa. TopSeller Ranskassa tekee noita AT:n penkkejä kunnon pehmuisteilla mutta pitää katsoa jos kotimaasta löytyisi jotain samaan hintaluokkaan 300-400 euroa.
Pyörä on nyt sopivan vanhan/kolhitun/kuluneen näköinen maalipannaltaan joten ei herätä pitkäkyntisten huomiota niin paljon. Pitää miettiä uusiiko sen maalin vai ei
- Vode55
- Viestit: 303
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2009 9:26 pm
- Pyörä: Africa Twin 750
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Kyllä se Sami taas varmaan mopo karkaa käsistä niin kuin tiedät kun sitä alkaa rasata.Niin kuin meillä ton Ilarin Hondeivisonin kanssa.
Kaikki syyt jotka estävät mopolla ajon ovat tekosyitä
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Niinhän siinä käy. Varmaan Kivetyn jälkeen alan pyörää purkamaan ja varmaan aika osiksi taas menee...Vode55 kirjoitti:Kyllä se Sami taas varmaan mopo karkaa käsistä niin kuin tiedät kun sitä alkaa rasata.Niin kuin meillä ton Ilarin Hondeivisonin kanssa.