honda slr 650

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Juhazi
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Elo 05, 2009 6:55 pm
Pyörä: Triumh Sprint RS -04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: honda slr 650

Viesti Kirjoittaja Juhazi »

Moi, teitkö itse kollektorin tuohon putkeen? Mulla ois SRX:ään uus vaimennin johon pitäis kans rustata 2-1 kollektori ja sovite 48mm änkkärille. Silläpä kysyn kun olen kans Nykäskyläläinen ja vailla hitsivehkeitä.
Moto history: Solifer SM -74, KTM 125GS -74, Ski-Doo Formula Plus LT -88, Derbi Atlantis -05, Yamaha SRX-6 -86
Tallissa: Arctic Cat Pantera 580EFI -96, Triumph Sprint RS -04, Solifer Star White -10
ktm-83
Viestit: 299
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 1:01 am
Pyörä: Honda 650
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: honda slr 650

Viesti Kirjoittaja ktm-83 »

Juhazi kirjoitti:Moi, teitkö itse kollektorin tuohon putkeen? Mulla ois SRX:ään uus vaimennin johon pitäis kans rustata 2-1 kollektori ja sovite 48mm änkkärille. Silläpä kysyn kun olen kans Nykäskyläläinen ja vailla hitsivehkeitä.
kollektorin otin vanhasta hondan (xr600) putkesta ja jätin alkukäyrät talteen..
mulla on joku suzukin kollektori n.35-38mm alkukäyrille?
Avatar
Juhazi
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Elo 05, 2009 6:55 pm
Pyörä: Triumh Sprint RS -04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: honda slr 650

Viesti Kirjoittaja Juhazi »

Jep koetetaan väkästellä jotain, laitoin yv:n jossa yhteystietoni. Hieno peli tuo sun SLR, short track meininkiä.

Oman SRX.n olen jalostanut kevyesti cafe racer tyyliin, kuvan sininen pyörä. Tän kuvan jälkeen on satula verhoiltu uusiksi. Haluan nyt tehdä toisen avaramman äänenvaimentimen kokeeksi, ideoita saan näiltä sivuilta http://www.srx600.net/php/gallery/srxga ... %20Gallery

Haen toiseen putkeen vähän samaa kuin tuossa punaisessa pyörässä, mutta mulla slipari on ovaali ja ilman jättöputkea. Mökää saa tulla, mutta vastapainetta pitää järjestää jotenkin, helpoiten sen kollektorin sisään ahtamalla kun siitä lähtö on 48mm.

Juha
Liitteet
b19_gs.jpg
DSC_0003r.JPG
Moto history: Solifer SM -74, KTM 125GS -74, Ski-Doo Formula Plus LT -88, Derbi Atlantis -05, Yamaha SRX-6 -86
Tallissa: Arctic Cat Pantera 580EFI -96, Triumph Sprint RS -04, Solifer Star White -10
Vastaa Viestiin