afrikan hirvi
Valvoja: Moderaattorit
afrikan hirvi
Pitäis kai tänne kirjotella jotain teille ja varsinkin iteslle muistiin mitä on tullu tehtyä.
at kaipasi vähän huoltoa, oireet oli öljyn syönti "vajaa litra tuhannella" ja huiput 120km/h.
tammikuun olen pyörää purkanut pikku hiljaa minkä töiltä kerennyt.
No lumipallo lähti heti liikkeelle, ja nyt on pelkkä runko aivan riisuttuna. Sylinterit aukaistuani ei kummempaa näkynyt koska olin ajatellut että ne on ihan loppu ja vaihto kunnossa, mutta kas kummaa hyvä kun sormella tunsi olakkeen yläpäässä vaikka mittarissa on 194tkm. venttilit mua mietitytti te lukijat voisittekin kertoa onko ne ok, jos kännykuvista mitään ees näkyy.
suunnitelmat surraa päässä mut kukkaro ei anna periksi
at kaipasi vähän huoltoa, oireet oli öljyn syönti "vajaa litra tuhannella" ja huiput 120km/h.
tammikuun olen pyörää purkanut pikku hiljaa minkä töiltä kerennyt.
No lumipallo lähti heti liikkeelle, ja nyt on pelkkä runko aivan riisuttuna. Sylinterit aukaistuani ei kummempaa näkynyt koska olin ajatellut että ne on ihan loppu ja vaihto kunnossa, mutta kas kummaa hyvä kun sormella tunsi olakkeen yläpäässä vaikka mittarissa on 194tkm. venttilit mua mietitytti te lukijat voisittekin kertoa onko ne ok, jos kännykuvista mitään ees näkyy.
suunnitelmat surraa päässä mut kukkaro ei anna periksi
ei ole väliä mihin menee kunhan tietää mistä tulee
Re: afrikan hirvi
On nuo pakoventtiilit kyllä melko kartaset liekko enää pitäneet
kunnolla. Kunnon puhdistus ja hionta niin selviää pitääkö nuo
vielä. Huomaa kyllä, että on vähän öljy palanu.
kunnolla. Kunnon puhdistus ja hionta niin selviää pitääkö nuo
vielä. Huomaa kyllä, että on vähän öljy palanu.
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!"
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Re: afrikan hirvi
On kyllä öljy palanut venttiileissä
Vaikuttaisi venttiilivarrenkumien olleen menneen.
Kunnon puhdistus, hionta ja tiiveyden tarkistus väripastaa ja bensiiniä käyttäen.
Vaikuttaisi venttiilivarrenkumien olleen menneen.
Kunnon puhdistus, hionta ja tiiveyden tarkistus väripastaa ja bensiiniä käyttäen.
Kyllä se siitä...
Re: afrikan hirvi
Päivitellämpä tätäkin: runko puhallettu ja maalattu, ja uusia osia hankittu. runko maalattuna
cagivasta ruiskun osat.
pitemmät WP:n keulaputket usd:nä
ktm:n kolmiopalat
mökäpönttöä vielä odottelen, ja pari huutoa pitää seurata ebay:stä.
jos nyt näkyis paremmin
cagivasta ruiskun osat.
pitemmät WP:n keulaputket usd:nä
ktm:n kolmiopalat
mökäpönttöä vielä odottelen, ja pari huutoa pitää seurata ebay:stä.
jos nyt näkyis paremmin
Viimeksi muokannut lusmu, Pe Maalis 11, 2011 10:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ei ole väliä mihin menee kunhan tietää mistä tulee
- rainerb
- Viestit: 2633
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
- Paikkakunta: Uleåborg
Re: afrikan hirvi
Ei nuot kuvat ihan lopputekstissä tulleet perille asti. Tässä lainauksessa, editoidessa raakatekstiä linkit kyllä näkyvät.lusmu kirjoitti:Päivitellämpä tätäkin: runko puhallettu ja maalattu, ja uusia osia hankittu. runko maalattuna
cagivasta ruiskun osat.
pitemmät WP:n keulaputket usd:nä
ktm:n kolmiopalat
mökäpönttöä vielä odottelen, ja pari huutoa pitää seurata ebay:stä
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Re: afrikan hirvi
pikku hiljaa edetään. kone kohta kasassa. keula vaihtui toiseen, ja ruiskut nyt ainakin tällä erää sivuutetaan, ei vaan mokomat "rungot" sopineet runko putkien väliin mitenkään. kuvia tulee kunhan oman pään muisti pelaa
ei ole väliä mihin menee kunhan tietää mistä tulee
Re: afrikan hirvi
Olisi kyllä hienoa jos löytyisi toimiva konsepti AT:n ruiskuttamiseen.
Re: afrikan hirvi
Ihan erilliset rungot ja bokserikoneesta "vaijerin jako" saattaisi onnistua helpommin kun noi toisissa kiinni olevat. Hondassa tosiaan tilaa pyttyjen välissä kovasti vähän 52asteen V-kulman takia.
- jani
Re: afrikan hirvi
pyörä "seisoo" jo omilla jaloillaan. rupesin miettimään että en haluais orkkis tankkia laittaa takaisin, vaan kehitellä tilalle jotain muuta. rd07:ssahan on ilmanputsari lähtee eteenpäin eli siihen voin kuiduttaa kivan kopan ja tankkia loput vapaat tilat mitä on käytettävissä. vanhan putsarin tilallekkin sais muutaman litran tankin mutta millä olis hyvä yhdistää 2 eri tankkia? lopuksi nyky kuosi ja hahmotelma putsari ja tankki jaosta eli punanen putsari ja musta tankki
ei ole väliä mihin menee kunhan tietää mistä tulee
Re: afrikan hirvi
päivitellääs tätäkin, etuvanne tuli ebay:stäja sopi laakerit vaihtamalla. ilmanputsarit ovat uudella paikallaan, ja pakoputkikin suunnitteilla. saa nähä mitä tulee ja koska, kiirettä ei ole.
ei ole väliä mihin menee kunhan tietää mistä tulee
-
- Viestit: 199
- Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 9:25 am
- Pyörä: Mondraker Crafty R+
- Paikkakunta: Kuopio
Re: afrikan hirvi
No perhana tämähän se mielenkiintonen projekti on !
Just itekki tässä pähkäilly, että mitenhän tuosta vakiotankista ja putsarisysteemistä pääsee eroon.
Onkos sulla ihan suorat putket vaan nuille putsareille, mistäs nuo putsarit on ?
Tuohon imukanavistoon jos kajoaa, niin kaasarithan siinä pitää säätää, mutta eikait se mitään haittaa, kunhan molemmissa putkissa ja suodattimissa on suurinpiirtein sama imualipaine, vai siis täh ?
Minkäslainen suunnitelma sulla on tuon tankin suhteen ? Mulla on pähkäilyssä, että mistä materiaalista se oikein kannattas tehä, kun itekki sitä tuonne satulan alle haaveilen...
Oma ajatusjuoksu lähti tästä liikkeelle:
http://www.youtube.com/watch?v=eJGnysGh ... re=related
Just itekki tässä pähkäilly, että mitenhän tuosta vakiotankista ja putsarisysteemistä pääsee eroon.
Onkos sulla ihan suorat putket vaan nuille putsareille, mistäs nuo putsarit on ?
Tuohon imukanavistoon jos kajoaa, niin kaasarithan siinä pitää säätää, mutta eikait se mitään haittaa, kunhan molemmissa putkissa ja suodattimissa on suurinpiirtein sama imualipaine, vai siis täh ?
Minkäslainen suunnitelma sulla on tuon tankin suhteen ? Mulla on pähkäilyssä, että mistä materiaalista se oikein kannattas tehä, kun itekki sitä tuonne satulan alle haaveilen...
Oma ajatusjuoksu lähti tästä liikkeelle:
http://www.youtube.com/watch?v=eJGnysGh ... re=related
-Mikko
Re: afrikan hirvi
putket on suorat alkuperäisiin lähtöihin liitettynä, ja putsarit mc scatter:ilta. säätämään kyl joutuu, eiköhän imupaine ole sama.TeeIi kirjoitti:No perhana tämähän se mielenkiintonen projekti on !
Just itekki tässä pähkäilly, että mitenhän tuosta vakiotankista ja putsarisysteemistä pääsee eroon.
Onkos sulla ihan suorat putket vaan nuille putsareille, mistäs nuo putsarit on ?
Tuohon imukanavistoon jos kajoaa, niin kaasarithan siinä pitää säätää, mutta eikait se mitään haittaa, kunhan molemmissa putkissa ja suodattimissa on suurinpiirtein sama imualipaine, vai siis täh ?
Minkäslainen suunnitelma sulla on tuon tankin suhteen ? Mulla on pähkäilyssä, että mistä materiaalista se oikein kannattas tehä, kun itekki sitä tuonne satulan alle haaveilen...
Oma ajatusjuoksu lähti tästä liikkeelle:
http://www.youtube.com/watch?v=eJGnysGh ... re=related
tankki materiaaliksi aluksi lasikuitu, joskus ehkä jotain muuta kunhan muodot on kohillaan. mouto vähän orkkiksen tapaan sivuilta alas mutta polville enemmän tilaa, ja orkkis putsarin paikalle että saa lisää tilavuutta, ehkä myös penkin alle
ei ole väliä mihin menee kunhan tietää mistä tulee
Re: afrikan hirvi
ei tämä ihan sunnitelmi seurannut, ajanpuutteen vuoksi. eilen se kumminkin kävi jo. valot paikoilleen ja koso kiinni ni pääsis ajelee. muutoksina tuli vain pakoputki jonka seurauksena takavalot, ja etu lokarin yläpuoli (kaipaa vielä siistimistä). kuvia tulee kun muistan ottaa
ei ole väliä mihin menee kunhan tietää mistä tulee
Re: afrikan hirvi
Pientä edistystä. Eteen vilkut, etuakseliin holkit, etujarru satula kuntoon ni eiköhän sitten ole kaikki. Pakoputken muutoksen myötä piti keksiä uudet sijoitus paikat paisunta säiliölle ja jännitteen säätimelle, paikat näkyy kuvissa.
ei ole väliä mihin menee kunhan tietää mistä tulee
Re: afrikan hirvi
No niin, pyörä oli ajossa viikon kunnes kone päätti et nyt riitti. Syksyn aikana purin koneen, kampiakselin laakerit sieltä oli mennyt. Eikun miettimään vaihtoehtoja korjaanko vanhan, ostanko kokonaan uuden pyörän vai pelkän moottorin. Aikaa meni netissä euroopasta moottoria etsien kunnes joulukuun alussa löytyi kone sopu hintaan. Kone rantautui minulle ensimmäisellä viikolla. Pitihän siitä heti venttiilin välykset säätää. Ensin piti vaan saada magneeton pultti näkymään, ei lähtenyt mutteri poskesta irti niin otin koko posken auki, eikä menny kuin yksi pultti poikki. Välykset oli aika hyvin kohdallaan, vain pientä säätöä. Nyt on kone jo parilla pultilla rungossa kiinni. Jos sitä taas kesällä pääsis ajelemaan vähän pitempään ku viikon
ei ole väliä mihin menee kunhan tietää mistä tulee