Herranjumala että on komia Norttoni! Tollasesta jostain on itekin tullut haaveiltua.
Niin tosta tangosta; Hösö mulle jo yritti kaupata korkeamman tangon suomia etuja. No, sinä kun olet tuon vaihtanut niin mitä se auttoi?
Mulla nimittäin on ongelmana se, jos haluaa tapeilta ajaa "tasapainossa" eli siis roikkumatta tangosta niin asento on mäkihyppymäinen. No tuskin tuo siihen auttaa, mut auttaako siihen että siihen roikkumiseen ei tarvis niin paljon voimaa käyttää?
Tomin DR-Z 400 SM
Valvoja: Moderaattorit
Minä pääsin nykäsasennosta eroon asentamalla 30mm korotuspalat orkkis tangon alle. Nyt tapeilta ajaa ihan mielikseen pitempiäkin matkoja.karmolis kirjoitti: Mulla nimittäin on ongelmana se, jos haluaa tapeilta ajaa "tasapainossa" eli siis roikkumatta tangosta niin asento on mäkihyppymäinen. No tuskin tuo siihen auttaa, mut auttaako siihen että siihen roikkumiseen ei tarvis niin paljon voimaa käyttää?
Veijo
Onko nää siis sellaset kun tulee tangon ja kiinnikkeen väliin?Veijo kirjoitti:Minä pääsin nykäsasennosta eroon asentamalla 30mm korotuspalat orkkis tangon alle. Nyt tapeilta ajaa ihan mielikseen pitempiäkin matkoja.karmolis kirjoitti: Mulla nimittäin on ongelmana se, jos haluaa tapeilta ajaa "tasapainossa" eli siis roikkumatta tangosta niin asento on mäkihyppymäinen. No tuskin tuo siihen auttaa, mut auttaako siihen että siihen roikkumiseen ei tarvis niin paljon voimaa käyttää?
Veijo
Oisko Tomi sulla tästä setupista jo kuvia? Äkkiseltään kuullostaa vähän huterammalta kuin ne "perinteiset" korokepalat, onko noin?TomiKoo kirjoitti:Stongan korotus ratkesi korotuspaloilla kiinnikkeen ja stongan väliin, kustannukset 20€. Vitutti maksaa, mutta helpoin noin. Korotus noilla 30mm ja sen lisäksi voi hifistellä 5mm lätkällä kiinnikkeen alla. Virittelen paketin kasaan tällä viikolla ja otan kuvankin...![]()