mä käytin joskus aikanaan tdr:ni vanteita polkupyörähuollossa pinnattavana ja oikastavana kun eivät kestäneet sorasurauttelua.oli huokeeta ja nyt kun on talvi ni vois kuvitella et jossain olis aikaakin toi tehdä.
Olen tässä ollut lukumiehenä ja seurannut kun tietävät puuhailevat mopojensa parissa.
Itse olen ajatellut myös kaasarin vaihtoa ja yrittänyt etsiä tietoa TM36 kaasuttimesta.. Onko kenelläkään tietoa mitä eroa tämä kaasari tuottaa tohtoriin vakio kaasariin nähden?
Mikunilla hinta on enemmän mun mieleen.
mulla oli tertsukassa toi tm36 joka otettiin suoraan -05 mallisesta 250 hussen enskasta ja toimi hienosti.takapyöräteho tais olla viaberin penkissä n.40 hp yoshin koko titaani putkella ja ilman putsarissa niin paljon reikäporan jälkiä kun voi.paljon pirteemmän olonen kuin sillä vakiolla ja kaasuun vastas tosi muikeesti jo pikku kierroksilta.loistava valinta.
Suzuki on ihan jees, mutta jos maastokelpoisempaa projektia mietit niin DR650 tai DR800 ei lienee paras optio. Runkogeometriat ja alusta ovat nykyoppien mukaisesti auttamatta wanhanaikaisia. Suosittelisin eurooppalaista 90-luvulla valmistettua projektia. Nelitahtinen on suositus, merkillä ei liene väliä. Merkki on enemmänkin makuasia, varaosia saa mainiosti kaikkiin ko. aikakauden mopoihin. Apuja projektin hankintaan saa neuvojen muodossa esim. allekirjoittaneelta.
Viimeksi kun oikeen yritin niin vedin pääsuoran päässä kunnon haisaiderit jostakin 150km/h alkuvauhdeista. Käsikaffat ja taka-akselin nuppi vaan kulu. Ja tietysti nahkapuku + kuskin iho. Eli yritys ainakin on kova.
Slaidit kyllä huomattavasti vaatimattomampia, kun tolla äijällä. Jotenki vaan tuntuu, että ei ihan ratarenkaalla oltu liikkeellä...
Mutta mopokuume on taas päällä! 96 duke 1. Mitä sanoo raati?