Duro renkaat

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Kossu

Duro renkaat

Viesti Kirjoittaja Kossu »

Kenelläkään kokemuksia durosta, spare wheel kuulostaa edustavan noita täällä oulun seudulla ja hintakin tuntu olevan varsin kohtuullinen, crossikuviolla 21-etunen ja 18-takanen yhteensä 85 egua?
make
Pyörä: R100GS,SXF250

Viesti Kirjoittaja make »

Mun käsityksen mukaan Duro ja Kings tulevat samasta tehtaasta ja ainakaan jälkimmäisestä ei ole mitään pahaa sanottavaa.Halpa ja hyvä.
JPT
Pyörä: DR 500/600/800

Viesti Kirjoittaja JPT »

Duro eturattaana DR 800 :sessa, ihan ok jopa asvaltilla, ei kulu nopeesti, kuten esim. Pirelli MT21

Kings nastoilla takarattaana DR 500 :sessa kaks talvee ja on kuin uus, nastat kuluneet mut ei yhtään irti, pirellistä eka talvena kyljet auki.

Yritin saaha 18 tuumasta Duroo mopo sportista viime kesänä, mut olivat niin muotopuolia, että kolmannen renkaan jälkeen peruin kaupat, eli laatu heittää pirusti. Välillä ovat kunnon kumia ja välillä kuin muovia.
prospec
Pyörä: SXC, K-650

Viesti Kirjoittaja prospec »

Mulla oli 3.50x18" Duro XT 350:ssä ja se näytti jopa siinä kuluvan aika vauhdilla.
Pitoa siinä oli sopivasti noille tehoille ja asfaltilla se oli suht hiljainen.
Sen verran edullinen se on että olisin silti tainnu ostaa samanlaisen jos en olis vaihtanu mopotinta isompaan.
mopopoitsu
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Mulla oli joskus TA:ssa Duron endurokuvioiset renkaat, en vaan muista oliko niissä joku tarkempi mallimerkintä. Pintaa näissä oli uutena n. 11 mm
Joka tapauksessa renkaat piti hyvin asfaltilla ja hiekalla, kulutuskestävyydestä ei voi paljon sanoa kun mopo myytiin turhan hätäisesti.
Olen joskus kuullut jonkun väittävän että Durot olisivat suurinpiirtein muovia, mutta itse väittäisin toista. No, ne Durot oli uudehkot, mutta en ole paremmin pitävillä (enduro)kumeilla kuitenkaan ajellut (asfaltilla).

Kukakohan näitä mahtaisi myydä esim. vanhan vaasan läänin alueella?
Laittaisin Durot mieleläni AT:n Michelinien tilalle.
Vastaa Viestiin