Duro renkaat
Valvoja: Moderaattorit
Duro renkaat
Kenelläkään kokemuksia durosta, spare wheel kuulostaa edustavan noita täällä oulun seudulla ja hintakin tuntu olevan varsin kohtuullinen, crossikuviolla 21-etunen ja 18-takanen yhteensä 85 egua?
Duro eturattaana DR 800 :sessa, ihan ok jopa asvaltilla, ei kulu nopeesti, kuten esim. Pirelli MT21
Kings nastoilla takarattaana DR 500 :sessa kaks talvee ja on kuin uus, nastat kuluneet mut ei yhtään irti, pirellistä eka talvena kyljet auki.
Yritin saaha 18 tuumasta Duroo mopo sportista viime kesänä, mut olivat niin muotopuolia, että kolmannen renkaan jälkeen peruin kaupat, eli laatu heittää pirusti. Välillä ovat kunnon kumia ja välillä kuin muovia.
Kings nastoilla takarattaana DR 500 :sessa kaks talvee ja on kuin uus, nastat kuluneet mut ei yhtään irti, pirellistä eka talvena kyljet auki.
Yritin saaha 18 tuumasta Duroo mopo sportista viime kesänä, mut olivat niin muotopuolia, että kolmannen renkaan jälkeen peruin kaupat, eli laatu heittää pirusti. Välillä ovat kunnon kumia ja välillä kuin muovia.
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Mulla oli joskus TA:ssa Duron endurokuvioiset renkaat, en vaan muista oliko niissä joku tarkempi mallimerkintä. Pintaa näissä oli uutena n. 11 mm
Joka tapauksessa renkaat piti hyvin asfaltilla ja hiekalla, kulutuskestävyydestä ei voi paljon sanoa kun mopo myytiin turhan hätäisesti.
Olen joskus kuullut jonkun väittävän että Durot olisivat suurinpiirtein muovia, mutta itse väittäisin toista. No, ne Durot oli uudehkot, mutta en ole paremmin pitävillä (enduro)kumeilla kuitenkaan ajellut (asfaltilla).
Kukakohan näitä mahtaisi myydä esim. vanhan vaasan läänin alueella?
Laittaisin Durot mieleläni AT:n Michelinien tilalle.
Joka tapauksessa renkaat piti hyvin asfaltilla ja hiekalla, kulutuskestävyydestä ei voi paljon sanoa kun mopo myytiin turhan hätäisesti.
Olen joskus kuullut jonkun väittävän että Durot olisivat suurinpiirtein muovia, mutta itse väittäisin toista. No, ne Durot oli uudehkot, mutta en ole paremmin pitävillä (enduro)kumeilla kuitenkaan ajellut (asfaltilla).
Kukakohan näitä mahtaisi myydä esim. vanhan vaasan läänin alueella?
Laittaisin Durot mieleläni AT:n Michelinien tilalle.