Tere!
Mistäs tietää mahtuuko rengas vanteelle..mulla vanne 1,85" ja haluaisin tietää meneekö 80/90 vanteelle, rengas on nyt 90/90..joten ehkä se menisi..mutta jos joku tietää niin kertokoon. Hinta on vain aika lailla halvempi tuossa 80/90 kuin 90/90 mallisessa..rengas Heidenauer K60
Vanteet
Valvoja: Moderaattorit
- Stobe
- Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500
Mulla on KLE:ssä edellisen omistajan jäljiltä 80/90 nappularengas edessä(alkuperäinen siis 90/90). Ihan hyvin toimii, maantiellä on hieman vikkelämpi kääntymään, mutta ei haittaavasti. En nyt muista vanteen leveyttä ulkoa, mutta veikkaisin, että on sama kuin XT:ssäkin.
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Moi,
Menee ihan hyvin, kuitenkin seuraavat asiat kannattaa huomioida:
- Renkaan profiili muuttuu hieman => ajokäytös voi olla erilainen kuin alkuperäisessä, tällä ei välttämättä suurta merkitystä kuin asvaltilla.
- Kapeampi rengas voi jättää vanteen reunan "näkyviin", jolloin hiekalla / kivikossa ajettaessa voi tulla helpommin iskemiä vanteeseen. Tämän näkee kun renkaan asentaa vanteelle (riippuu paljon myös itse renkaasta).
- Kantavuus voi olla myös pienempi, tämä on syytä huomioida jos kuormattuna / kaksi päällä paljon ajat, tosin ei eturenkaassa niin suurta merkitystä.
Terveisin
Menee ihan hyvin, kuitenkin seuraavat asiat kannattaa huomioida:
- Renkaan profiili muuttuu hieman => ajokäytös voi olla erilainen kuin alkuperäisessä, tällä ei välttämättä suurta merkitystä kuin asvaltilla.
- Kapeampi rengas voi jättää vanteen reunan "näkyviin", jolloin hiekalla / kivikossa ajettaessa voi tulla helpommin iskemiä vanteeseen. Tämän näkee kun renkaan asentaa vanteelle (riippuu paljon myös itse renkaasta).
- Kantavuus voi olla myös pienempi, tämä on syytä huomioida jos kuormattuna / kaksi päällä paljon ajat, tosin ei eturenkaassa niin suurta merkitystä.
Terveisin
Mika TA-91