My net moto ?

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Eppu02
Pyörä: R1150gs

My net moto ?

Viesti Kirjoittaja Eppu02 »

Olisko tietoa tuleeko My net moto:sta tilausvahvistus renkaita
tilatessa sähköpostiin, jos tilaus on onnistunut ?

nim.ryssinkö tilauksen ?
Hakahill
Pyörä: -

Viesti Kirjoittaja Hakahill »

Mä ainakin sain tilausvahvistuksen sekä myös ilmoituksen lähetyksen lähtemisestä. Tosin näiden väli oli yli kuukauden vaikka nettisivujen mukaan renkaita oli kokoajan varastossa. Kun tiedustelin asiaa niin selvisi että neljän renkaan tilauksesta kahta tyyppiä ei löytynytkään varastosta. Kyseisen puulaakin varastotietoihin kannattaakin suhtautua pienellä varauksella ja varmistaa etukäteen josko renkaita oikeasti löytyy. Ainakin jos lähetyksellä on jonkin sortin kiire.
antti-a
Pyörä: R1100GS

Viesti Kirjoittaja antti-a »

Ei taida enää tulla ilmoitusta s-postilla.
Viime vuonna vielä tuli.

Nyt näkee lähetyksen tilan kun kirjautuu sisään > henkilökohtainen käyttäjätilisi > my orders

Tällaisen empiirisen havainnon olen tehnyt. 8)
mirosen
Pyörä: KTM 790 ADV R

Viesti Kirjoittaja mirosen »

Tuntuu olevan kovasti tapauskohtaista tuo tilausten vahvistus ja toimitusaika.

Tilasin kolme rengasta viime viikolla, tilausvahvistus tuli s-postiin seuraavana päivänä ja tavara tuotiin alkuviikkolla kotiin. Renkaat oli ne kuin pitikin ja valmistettu -07. Ei voi valittaa.
antti-a
Pyörä: R1100GS

Viesti Kirjoittaja antti-a »

Ihan oikeassa ovat muut.
Sekoitin tilausvahvistuksen ja ilmoituksen siitä että on lähetetty.

Tarkoitin että tilausvahvistus tulee s-postiin kyllä hetimiten kun tilaus on tehty.
Mutta ilmoitusta siitä että rahat on saapuneet ja tilaus lähetetty ei enää tule s-postiin.(jos maksaa tilille)
Viime vuonna tästäkin tuli vielä s-postiin ilmoitus.

EDIT
Perun vielä tämänkin, ilmoitus siitä että lähetetty tuli sittenkin s-postilla.
Stobe
Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500

Viesti Kirjoittaja Stobe »

MyNetMoto-kokeilu on nyt aloitettu. Tilasin R-nopeusluokan Karoot ja makselin nettipankissa(kun olisi vaatinut PayPal accountin luottokortin kanssa).

Seuraan tilannetta ja raportoin, miten edistyy. Aiemmin olen tilaillut Reifenversandilta positiivisin kokemuksin.
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
XMS
Pyörä: Pappa-tunturi

Viesti Kirjoittaja XMS »

Itse tilasin mynetmotosta 2.5 ja sain heti automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostiin. Odottelin vahvistusta että löytyykö renkaita varmasti mutta kun mitään ei kuulunut niin maksoin EU-maksuna pankkiin tilauksen. Niiden nettisivut näytti että renkaita on, joten luotin siihen. Pankin nettisivusta laitoin heille kuvan josta näkyy viitenumero ja muut tiedot että olen maksanut.
7.5maksu -> 11.5 sain GLS seurantanumeron -> 14.5 renkaat Tanskassa -> 17.5 Suomessa -> 21.5 kotona (Etelä-Suomi).

4rengasta ja postikulut 25eur.

Supermotoon eteen tilasin tavallisen ja halvemman HEIDENAU 120/70-17 mutta sain SUPER RAIN. Taakse 150/70-17 KAROO (T).
Stobe
Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Renkaat tulivat tänään perille työpaikalle. Asiallista toimintaa.
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
Vastaa Viestiin