Elikkäs kuten otsikossa on niin tietääkös kukaan pk-seudulta firmaa jolla ois hyllyssä TKC80:a?
Koitin tossa tilailla Reifenversandilta renkaita, mut tilauksen vahvistus maili tuli tyhjänä mulle, eikä ne oo vastannu mulle mihinkään kyselyihini ni pitäköön tunkkinsa..
tkc80:a pk-seudulla?
Valvoja: Moderaattorit
kokeile http://www.mynetmoto.com/
sieltä olen itse tilannut tkc80:stä menestyksekkäästi.
sieltä olen itse tilannut tkc80:stä menestyksekkäästi.
Re: tkc80:a pk-seudulla?
Oletko aivan varma, että se vahvistusmaili oli tyhjä, eikä vain kyse ole siitä, että mailisoftasi ei osaa näyttää HTML-maileja tms? En nyt yht'äkkiä löytänyt mitään vanhaa tilausvahvistusmailia tarkistaakseni, mutta muistelen että ne oli pelkkää HTML:ää.tonik kirjoitti:Koitin tossa tilailla Reifenversandilta renkaita, mut tilauksen vahvistus maili tuli tyhjänä mulle, eikä ne oo vastannu mulle mihinkään kyselyihini ni pitäköön tunkkinsa..
Mailit kannattaa kirjoittaa Saksaksi siltä varalta, että niihin ei just sillä hetkellä oo vastaamassa joku englannintaitoinen. Vielä varmempi konsti on soittaa. Esim. mynetmoton kanssa en myöskään saanut mailiin vastausta (vaikka kirjoitinkin saksaksi) mutta puhelimitse asiat selvisi välittömästi jopa ihan sujuvalla englannilla.
Topicin kysymykseesi en osaa valitettavasti osaa vastata.
Hannu
Re: tkc80:a pk-seudulla?
Pitäis näkyä kaikki koodit tossa postilaatikossa, varmaan se reifenversandin lähetyssysteemi bugannu:/Hannu kirjoitti:Oletko aivan varma, että se vahvistusmaili oli tyhjä, eikä vain kyse ole siitä, että mailisoftasi ei osaa näyttää HTML-maileja tms? En nyt yht'äkkiä löytänyt mitään vanhaa tilausvahvistusmailia tarkistaakseni, mutta muistelen että ne oli pelkkää HTML:ää.
Jos alan niille saksaksi kirjottelemaan mun taidoilla niin se voi tulla kalliimmaksi kuin ostaa lähikaupasta:D
-
tand
- Pyörä: Yamaha Tenere Extreme Honda TLR200
TKC
Terve
Tänään kävin ostamassa niin etu kuin takarenkaat ja hyllystä otetiin heti alas.
Kumit oli tosin tubeless laatu ja hinta yhteensä 200 €
liike on kirkkonummella Linkki www.rengasmarket.fi

Tänään kävin ostamassa niin etu kuin takarenkaat ja hyllystä otetiin heti alas.
Kumit oli tosin tubeless laatu ja hinta yhteensä 200 €
liike on kirkkonummella Linkki www.rengasmarket.fi
T-and