tkc80:a pk-seudulla?

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

tonik

tkc80:a pk-seudulla?

Viesti Kirjoittaja tonik »

Elikkäs kuten otsikossa on niin tietääkös kukaan pk-seudulta firmaa jolla ois hyllyssä TKC80:a?

Koitin tossa tilailla Reifenversandilta renkaita, mut tilauksen vahvistus maili tuli tyhjänä mulle, eikä ne oo vastannu mulle mihinkään kyselyihini ni pitäköön tunkkinsa..
antti-a
Pyörä: R1100GS

Viesti Kirjoittaja antti-a »

kokeile http://www.mynetmoto.com/
sieltä olen itse tilannut tkc80:stä menestyksekkäästi.
Hannu
Pyörä: SE
Viesti:

Re: tkc80:a pk-seudulla?

Viesti Kirjoittaja Hannu »

tonik kirjoitti:Koitin tossa tilailla Reifenversandilta renkaita, mut tilauksen vahvistus maili tuli tyhjänä mulle, eikä ne oo vastannu mulle mihinkään kyselyihini ni pitäköön tunkkinsa..
Oletko aivan varma, että se vahvistusmaili oli tyhjä, eikä vain kyse ole siitä, että mailisoftasi ei osaa näyttää HTML-maileja tms? En nyt yht'äkkiä löytänyt mitään vanhaa tilausvahvistusmailia tarkistaakseni, mutta muistelen että ne oli pelkkää HTML:ää.

Mailit kannattaa kirjoittaa Saksaksi siltä varalta, että niihin ei just sillä hetkellä oo vastaamassa joku englannintaitoinen. Vielä varmempi konsti on soittaa. Esim. mynetmoton kanssa en myöskään saanut mailiin vastausta (vaikka kirjoitinkin saksaksi) mutta puhelimitse asiat selvisi välittömästi jopa ihan sujuvalla englannilla.

Topicin kysymykseesi en osaa valitettavasti osaa vastata.
Hannu
tonik

Re: tkc80:a pk-seudulla?

Viesti Kirjoittaja tonik »

Hannu kirjoitti:Oletko aivan varma, että se vahvistusmaili oli tyhjä, eikä vain kyse ole siitä, että mailisoftasi ei osaa näyttää HTML-maileja tms? En nyt yht'äkkiä löytänyt mitään vanhaa tilausvahvistusmailia tarkistaakseni, mutta muistelen että ne oli pelkkää HTML:ää.
Pitäis näkyä kaikki koodit tossa postilaatikossa, varmaan se reifenversandin lähetyssysteemi bugannu:/

Jos alan niille saksaksi kirjottelemaan mun taidoilla niin se voi tulla kalliimmaksi kuin ostaa lähikaupasta:D
tand
Pyörä: Yamaha Tenere Extreme Honda TLR200

TKC

Viesti Kirjoittaja tand »

Terve

Tänään kävin ostamassa niin etu kuin takarenkaat ja hyllystä otetiin heti alas.
Kumit oli tosin tubeless laatu ja hinta yhteensä 200 €
liike on kirkkonummella Linkki www.rengasmarket.fi

:D
T-and
Vastaa Viestiin