Hyvät renkaat 640 Adv

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

RTJ
Pyörä: none

Hyvät renkaat 640 Adv

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Nyt tuntuu siltä että olen löytänyt viimein hyvän yhdistelmän KTM 640 Adventuren alle. Edessä T63 ja takana Karoo.

Ainoat ongelmat on että Karoo häviää silmissä ja T63 huutaa asfaltilla kuin tasohöylä. Paineet saa olla aika isot (etu 1,7/taka 1,8 :o ) niin kuitenkin pitoa löytyy tarpeeksi, kunhan on puristusvaimennukset säädetty tarpeeksi löysälle, varsinkin keulassa, jotta rengas seurailee paremmin pienempiäkin monttuja.

Keulassa olen vakiosäädöistä muistaakseni ruuvannut puristusta viisi kliksiä pehmeämmäksi ja paluuta kolme tiukemmaksi.
Takana puristusvaimennus on taasen isompi kuin paluu.

Riku
A&KTM

Viesti Kirjoittaja A&KTM »

Ite pidän mt21:stä. Kuluvat toki hullun nopeasti, mutta ovat halpoja ja pitoa riittää...
Antti
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Toisaalta...

Tilasin eilen TKC80:n taakse ja kellarissa odottaa MT21 eteen. Nämä laitetaan alle kun alkaa pitkänmatkan ajo Lappiin ja Norjaan joskus heinäkuussa.

Riku
freewind
Pyörä: ktm 250 exc-f

Viesti Kirjoittaja freewind »

ei huono valinta tääkään oo edessä mt 21 ja takana bridgestone tw-302
rikulle ois norjan reisulle tarjolla toi bridgestone tw-301 90/90-21 nappulan korkeus on 6mm uutena. ja tietenkin aseveli hintaan 8)
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Onhan tuo vaan niin helvetin liukas tuo t63 etusena. On ne varmaan muutki tuon sukuset? Pitää varmaan opetella ihan erilainen ajotaktiikka kun ei tuon pitoon voi luottaa asvaltilla yhtään. Menee ihan helkkaristi lukkoon rengas kun vähä jarruttaa. Onkohan tuo TKC yhtään parempi tuossa asiassa?
Mika TA-91
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

Peltsi kirjoitti:Onhan tuo vaan niin helvetin liukas tuo t63 etusena. On ne varmaan muutki tuon sukuset? Pitää varmaan opetella ihan erilainen ajotaktiikka kun ei tuon pitoon voi luottaa asvaltilla yhtään. Menee ihan helkkaristi lukkoon rengas kun vähä jarruttaa. Onkohan tuo TKC yhtään parempi tuossa asiassa?
Ettei ole vain uutuuden liukkautta, en ainakaan itse ole mitään ongelmia kummallakaan (T63 / TKC) huomannut asvaltillakaan.

Käy pätkä hiekkaa ajamassa, että saat suojarasvet kumista pois.

Terveisin
Mika TA-91
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Joo saattaa se olla että mää oon ollu liian äkkinäinen ja herkkätunteinen. Kyllä siinä nyt alkaa pitoa oleen sen kun mitä tuommosessa varmaan onkaan.
Vastaa Viestiin