XTZ 750 eturengas

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

ponttu

XTZ 750 eturengas

Viesti Kirjoittaja ponttu »

Tekis mieleni koittaa edessä tollasta halpisrengasta, lähinnä jotain nappulakuvioista á la TKC 80. Kings, Maxxis ja mitä kaikkia noita onkaan. Kertokaa kokeneemmat miten käyttäytyy ja kestää tollasen ison ja painavan möhkön alla. Asfaltillakin tulis jotenkin pärjätä... Takarenkaankin osto tulee ajankohtaiseksi muutaman tuhannen päästä. Niin ja edullisimmat ostopaikat.
Hannu
Pyörä: SE
Viesti:

Re: XTZ 750 eturengas

Viesti Kirjoittaja Hannu »

ponttu kirjoitti:Tekis mieleni koittaa edessä tollasta halpisrengasta, lähinnä jotain nappulakuvioista á la TKC 80. Kings, Maxxis ja mitä kaikkia noita onkaan. Kertokaa kokeneemmat miten käyttäytyy ja kestää tollasen ison ja painavan möhkön alla. Asfaltillakin tulis jotenkin pärjätä...
Pirelli MT-21 ei ehkä ole "halpisrenkaan" maineessa mutta ~45EUR hintaan (nettikaupoissa) se on kyllä edullisempi kuin TKC80 ja kumppanit. Pitoa riitti mulla Africa Twinin alla yli 6000km rajan joskin nappulat kuluivat viistoiksi (jo ennen tuota rajaa), minkä takia en viitsinyt koittaa kuinka paljon pidemmälle sillä olisi vielä päässyt. Olin sangen tyytyväinen ajo-ominaisuuksiinkin. Tuo siis eturenkaana mitä kysyitkin, takana en ole koskaan kokeillut vaan käytin sen kaverina T63:a.
Hannu
Tikkaoja
Pyörä: Canyon ja Cube

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Mulla on alla Kingsin nappulat. Eka satsi oli edessä ja takana KT-963:set. Tuo etunen kului mulla epätasaisesti nappulat kiiloiksi. Toisessa satsissa takarengas oli sama, mutta etunen on KT-965. Tuo etunen näyttäis kestävän paljon paremmin. Ekassa satsissa molemmat oli vaihtokunnossa suunnilleen samaan aikaan, mutta tässä jälkimmäisessä etunen on vielä ihan hyvässä kunnossa verrattuna takaseen.

Kisarenkaasta olen omani ostellut. Aloite etusen vaihtamiseksi tuli sieltä Antilta. Nykyään ei vissiin tota 963 eturengasta varastossa pidäkkään.

Ite en ole muilla nappulakumeilla tota pyörää ajanut, joten vertailupohjaa ei ole, tyytyväinen noiden hinta/laatu -suhteeseen kuitenkin olen ollut. Uusia Kingsejä on tulossa talliin täällä olleen kimppatilauksen myötä...

-petteri
ponttu

XTZ 750 eturengas

Viesti Kirjoittaja ponttu »

Jaahas, eturenkaaksi tulikin sitte Metukan Karoo T. Kokemuksia? Kiitos kaikille kirjoittaneille vinkeistä.
Vastaa Viestiin