Nastarenkaat alle Oulussa

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

eari

Nastarenkaat alle Oulussa

Viesti Kirjoittaja eari »

Moi

Onko kellään tietoa, että missä saisi laitatettua enduronastat vanteelle? Ei taida itsellä osaaminen/kantti kestää asentamista.
kymppivalve
Pyörä: fillari

Viesti Kirjoittaja kymppivalve »

Kaikissa renkaitamyyvissä liikkeissä. Itse olen käyttänyt euromasterissa oritkarissa, Onhan siinä rengas-serakin vieressä.
adventure muka painava?
eari

Viesti Kirjoittaja eari »

Sori, huonosti ilmaistu toi kysymys. Tarkoitin lähinnä et missä sais huokeimmalla laadukasta palvelua. Varsinkin jos tuo vaihdettavat renkaat mukanaan. Ei kehtais ruveta kaikkia rengasliikkeitä kyselemään läpi.
arikorho
Pyörä: K100LT/F800ST/F800GS

Viesti Kirjoittaja arikorho »

Onko kellään kokemusta kierrettävistä nastoista? Näyttävät mielenkiintoisilta. Voisiko ne jopa ottaa kesäksi pois? Tuskin ainakaan samoissa rei'issä pysyisivät seuraavana talvena?
Jos nastat eivät ole kertakäyttöisiä, ne voisivat olla halvin ratkaisu - tosin vaatii askartelua.

Ai siellä olikin jo keskustelua aiheesta. :)
Ruoste

Viesti Kirjoittaja Ruoste »

Dirtbikessä oli muistaakseni 10eur per. rengas. Suosittelivat palveluaan kun kävin ostamassa sisäkumeja ja paikkasarjoja... :lol: 10vuoden renkaanvaihto tauko näkyi riekaleisina sisäkumeina, nyt homma käy (melekeen) kuin rasvattuna.
Hannes
Pyörä: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja Hannes »

Renkaanvaihdon suorittaminen välillä itse on varmasti ihan terveellistä, jos onnistuu tekemään toimenpiteen kohtuullisessa ajassa autotallissa on pieni mahdollisuus että onnistuu tekemään sen myös tien päällä sateessa itikoiden syödessä eksyksissä päivämatkan päässä kotoa. Talvirenkaat ovat vieläpä sikäli hyvä kohde harjoittelulle kun niitä ei suuremmin hyödytä tasapainottaakkaan.

Itse vaihdoin maanantaina pitkästä aikaa kumit kaksipyöräiseen, aikaahan siinä meni varsinkin takakumin kanssa mutta nyt voi sitten taas hyvällä omatunnolla vaihdattaa seuraavan kerran rengasliikkeessä :-)
Kossu

Viesti Kirjoittaja Kossu »

Mahtaa olla se dirtbiken hinta halvempi mitä varsinaiset rengasliikkeet, muistaakseni syksyllä ottivat 40 ekua k-renkaassa piikkien väätämisestä vanteelle.
Vastaa Viestiin