Moi
Onko kellään tietoa, että missä saisi laitatettua enduronastat vanteelle? Ei taida itsellä osaaminen/kantti kestää asentamista.
Nastarenkaat alle Oulussa
Valvoja: Moderaattorit
-
kymppivalve
- Pyörä: fillari
- arikorho
- Pyörä: K100LT/F800ST/F800GS
Onko kellään kokemusta kierrettävistä nastoista? Näyttävät mielenkiintoisilta. Voisiko ne jopa ottaa kesäksi pois? Tuskin ainakaan samoissa rei'issä pysyisivät seuraavana talvena?
Jos nastat eivät ole kertakäyttöisiä, ne voisivat olla halvin ratkaisu - tosin vaatii askartelua.
Ai siellä olikin jo keskustelua aiheesta.
Jos nastat eivät ole kertakäyttöisiä, ne voisivat olla halvin ratkaisu - tosin vaatii askartelua.
Ai siellä olikin jo keskustelua aiheesta.
Renkaanvaihdon suorittaminen välillä itse on varmasti ihan terveellistä, jos onnistuu tekemään toimenpiteen kohtuullisessa ajassa autotallissa on pieni mahdollisuus että onnistuu tekemään sen myös tien päällä sateessa itikoiden syödessä eksyksissä päivämatkan päässä kotoa. Talvirenkaat ovat vieläpä sikäli hyvä kohde harjoittelulle kun niitä ei suuremmin hyödytä tasapainottaakkaan.
Itse vaihdoin maanantaina pitkästä aikaa kumit kaksipyöräiseen, aikaahan siinä meni varsinkin takakumin kanssa mutta nyt voi sitten taas hyvällä omatunnolla vaihdattaa seuraavan kerran rengasliikkeessä
Itse vaihdoin maanantaina pitkästä aikaa kumit kaksipyöräiseen, aikaahan siinä meni varsinkin takakumin kanssa mutta nyt voi sitten taas hyvällä omatunnolla vaihdattaa seuraavan kerran rengasliikkeessä