trelleborg
Valvoja: Moderaattorit
-
freewind
- Pyörä: ktm 250 exc-f
trelleborg
onko kellään kokemusta army spelial renkaasta kesä käytössä?(kulutus kestävyys seka ajossa)?
-
kymppivalve
- Pyörä: fillari
Sorapito on tautinen, super teneressä tuntui kuin olisi tehoa vain 40heppaa. Perässä ajaneet kyllä meinasivat että 10senttiä syvää uraa oli vähän jokapaikassa, Ajaminen kyllä tunnosti että ei mee mihinkään.(eihän se kyllä aamupäivästä enään mihinkään mennytkään) Muuten tuntuma soralla on kuin ajaisi liian alhaisella paineilla(nappulat tosipehmeät). Asvaltilla menee muuten mainiosti mutta reakoi ohjaukseen vähän laiskasti, Mutkatiellä 140km/h ei mikään ongelma. Kulutus kestävyydestä en osaa sanoa mitään, Kerkesin ajaa noilla vain 700km.
adventure muka painava?
Mistäs noita relleborg army specialia kannattaa hommata?
Netistä löysin että ainakin http://www.motorradreifen-diskont.at/ myy kaikenlaisia gummeja, jopa trelleborgia.
Onko joku tilannut ko. mestasta tavaraa, miten toimi
Netistä löysin että ainakin http://www.motorradreifen-diskont.at/ myy kaikenlaisia gummeja, jopa trelleborgia.
Onko joku tilannut ko. mestasta tavaraa, miten toimi
- Seppo Honkanen
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
- Tero
- Pyörä: Tiger 900, KTM LC4, Dr 650SE,Fantic 250
Niin mitenkä, saako nuita suomesta ja vielä nastoilla. itsellä on ollut samat Trelleborgit enduronastoilla molemmissa Dr:ssä ja on kyllä edelleenkin, mutta sattui niin hulusti että takakumin runko ratkesi vanhuuttaan. Ja nyt kiinnostaisi mistä saisi uuden alle. Kisarenkaaltakaan ei 17´ rinkulaa löydy. Ei ole muista merkeistä kokemusta talvi kumina, trelleistä on kyllä hyvät kokemukset, ovat pakkasen kestävät ja pito on hyvä. Enfieldissäkin on moiset alla, tosin kesä versioina ja toimivat hyvin.
-
DR Markku
- Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri
Katseleppas vaikka tuolta jälleenmyyjiähttp://www.motorengas.fi/
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Ainakaan Metz. Karoon osalta tuo ei ole erityisen halpa.Seppo Honkanen kirjoitti:Mielenkiintoisen oloinen paikka! Halpa, esim. Dunlop 908RR osalta. Osaako joku tarpeeksi Saksaa, että lähtisi junailemaan kimppatilausta?
T. Sepi
Esim karoo, mitä itse olen käyttänyt takana on kalliimpi kuin Suomessa:
140/80 - 17 69Q TL KAROO T REAR N
Dauertiefpreis
EUR 89,31
Mä myyn saman kummin 8 kympillä. Etukarookin (90/90-21) on tuolla vähän kalliimpi.
Tosin Suomen postikukulut ei ole kaikkein halvimmat. Rengasparin (etu taka) lähettäminen maksaa kympin! Mulla on vielä muutama kumi ylimääräisenä, jos jotain sattuu kiinnostamaan.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Tarkasti ottaen siinä pitää olla 8:lla kympillä.Kipa kirjoitti:Toi on jo tosi kova tarjous. Tekee 1,25 euroa per rengasmopopoitsu kirjoitti: Mä myyn saman kummin 8 kympillä.![]()
Kipa
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
- Pallokala
- Pyörä: NX650, 450MT
[pilkunviilausta] Se alkuperäinen kirjoitusasu "8 kympillä" olisi ollut kieliopillisesti ihan oikein... [/pilkunviilausta]mopopoitsu kirjoitti:Tarkasti ottaen siinä pitää olla 8:lla kympillä.Kipa kirjoitti:Toi on jo tosi kova tarjous. Tekee 1,25 euroa per rengasmopopoitsu kirjoitti: Mä myyn saman kummin 8 kympillä.![]()
KipaJa sanoin (kirjoitin) kummin, en kummit.
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
mutka vie yli harjun
kone hengittää
- Kipa
- Pyörä: SE ja kolmipökö
Lisää pilkunviilausta: enpä ole ennen nähnyt, että osa luvusta kirjoitetaan numerolla ja osa kirjaimilla. Mutta tuo nyt oli perjantaihuumoria (hymivökin oli...), kyllä jopa minä käsitin tuon oikean hinnan. Mutta 5 siitä.Pallokala kirjoitti:[
[pilkunviilausta] Se alkuperäinen kirjoitusasu "8 kympillä" olisi ollut kieliopillisesti ihan oikein... [/pilkunviilausta]
Kipa
- Tero
- Pyörä: Tiger 900, KTM LC4, Dr 650SE,Fantic 250
KIITOS, tästä se lähtee, voipi olla kyllä hintava, vähän se sortin tietoa kuului rompepäiviltä Jyväskylästä.Katseleppas vaikka tuolta jälleenmyyjiähttp://www.motorengas.fi/