trelleborg

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

freewind
Pyörä: ktm 250 exc-f

trelleborg

Viesti Kirjoittaja freewind »

onko kellään kokemusta army spelial renkaasta kesä käytössä?(kulutus kestävyys seka ajossa)?
kymppivalve
Pyörä: fillari

Viesti Kirjoittaja kymppivalve »

Sorapito on tautinen, super teneressä tuntui kuin olisi tehoa vain 40heppaa. Perässä ajaneet kyllä meinasivat että 10senttiä syvää uraa oli vähän jokapaikassa, Ajaminen kyllä tunnosti että ei mee mihinkään.(eihän se kyllä aamupäivästä enään mihinkään mennytkään) Muuten tuntuma soralla on kuin ajaisi liian alhaisella paineilla(nappulat tosipehmeät). Asvaltilla menee muuten mainiosti mutta reakoi ohjaukseen vähän laiskasti, Mutkatiellä 140km/h ei mikään ongelma. Kulutus kestävyydestä en osaa sanoa mitään, Kerkesin ajaa noilla vain 700km.
adventure muka painava?
freewind
Pyörä: ktm 250 exc-f

Viesti Kirjoittaja freewind »

tkc ei vastannut odotuksia ,kovapintaisella soratiellä aikas liukas rengas ja vähän kulutuspintaa.nyt hankin talveksi armyn piikkirenkaan ja ajattelin et se vois olla hyvä kesärenkaanakin.löytyyköhän niitä 19 tuumaisena etusena
lahtari
Pyörä: Honda Africa Twin 750 -96

Viesti Kirjoittaja lahtari »

Laitoin viikonloppuna eteen kaverilta saadun käytetyn enduronastoilla ja kyllä tuota pitoa riittää lumi,jää ja loskassakin aivan mainiosti :D

Ihan hyvältä tuntuu,tosin vasta eka talvi menossa pyörän kanssa niin ei ole muita kokeiltu...
jmka
Pyörä: EXC-F 450

Viesti Kirjoittaja jmka »

Mistäs noita relleborg army specialia kannattaa hommata?

Netistä löysin että ainakin http://www.motorradreifen-diskont.at/ myy kaikenlaisia gummeja, jopa trelleborgia.

Onko joku tilannut ko. mestasta tavaraa, miten toimi :?:
Seppo Honkanen
Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R

Viesti Kirjoittaja Seppo Honkanen »

Mielenkiintoisen oloinen paikka! Halpa, esim. Dunlop 908RR osalta. Osaako joku tarpeeksi Saksaa, että lähtisi junailemaan kimppatilausta?

T. Sepi
Tero
Pyörä: Tiger 900, KTM LC4, Dr 650SE,Fantic 250

Viesti Kirjoittaja Tero »

Niin mitenkä, saako nuita suomesta ja vielä nastoilla. itsellä on ollut samat Trelleborgit enduronastoilla molemmissa Dr:ssä ja on kyllä edelleenkin, mutta sattui niin hulusti että takakumin runko ratkesi vanhuuttaan. Ja nyt kiinnostaisi mistä saisi uuden alle. Kisarenkaaltakaan ei 17´ rinkulaa löydy. Ei ole muista merkeistä kokemusta talvi kumina, trelleistä on kyllä hyvät kokemukset, ovat pakkasen kestävät ja pito on hyvä. Enfieldissäkin on moiset alla, tosin kesä versioina ja toimivat hyvin.
DR Markku
Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri

Viesti Kirjoittaja DR Markku »

Katseleppas vaikka tuolta jälleenmyyjiähttp://www.motorengas.fi/
mopopoitsu
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Seppo Honkanen kirjoitti:Mielenkiintoisen oloinen paikka! Halpa, esim. Dunlop 908RR osalta. Osaako joku tarpeeksi Saksaa, että lähtisi junailemaan kimppatilausta?

T. Sepi
Ainakaan Metz. Karoon osalta tuo ei ole erityisen halpa.
Esim karoo, mitä itse olen käyttänyt takana on kalliimpi kuin Suomessa:
140/80 - 17 69Q TL KAROO T REAR N
Dauertiefpreis
EUR 89,31

Mä myyn saman kummin 8 kympillä. Etukarookin (90/90-21) on tuolla vähän kalliimpi.
Tosin Suomen postikukulut ei ole kaikkein halvimmat. Rengasparin (etu taka) lähettäminen maksaa kympin! Mulla on vielä muutama kumi ylimääräisenä, jos jotain sattuu kiinnostamaan.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

mopopoitsu kirjoitti: Mä myyn saman kummin 8 kympillä.
Toi on jo tosi kova tarjous. Tekee 1,25 euroa per rengas :D

Kipa
mopopoitsu
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Kipa kirjoitti:

Kipa
Tarkasti ottaen siinä pitää olla 8:lla kympillä. :oops: Ja sanoin (kirjoitin) kummin, en kummit.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Pallokala
Pyörä: NX650, 450MT

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

mopopoitsu kirjoitti:
Kipa kirjoitti:

Kipa
Tarkasti ottaen siinä pitää olla 8:lla kympillä. :oops: Ja sanoin (kirjoitin) kummin, en kummit.
[pilkunviilausta] Se alkuperäinen kirjoitusasu "8 kympillä" olisi ollut kieliopillisesti ihan oikein... [/pilkunviilausta]
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Pallokala kirjoitti:[
[pilkunviilausta] Se alkuperäinen kirjoitusasu "8 kympillä" olisi ollut kieliopillisesti ihan oikein... [/pilkunviilausta]
Lisää pilkunviilausta: enpä ole ennen nähnyt, että osa luvusta kirjoitetaan numerolla ja osa kirjaimilla. Mutta tuo nyt oli perjantaihuumoria (hymivökin oli...), kyllä jopa minä käsitin tuon oikean hinnan. Mutta 5 siitä.

Kipa
Tero
Pyörä: Tiger 900, KTM LC4, Dr 650SE,Fantic 250

Viesti Kirjoittaja Tero »

Katseleppas vaikka tuolta jälleenmyyjiähttp://www.motorengas.fi/
KIITOS, tästä se lähtee, voipi olla kyllä hintava, vähän se sortin tietoa kuului rompepäiviltä Jyväskylästä.
Vastaa Viestiin