AnttiL kirjoitti:Metzeler sixday extreme taasen kilometrejä varmastikin jotain 150 ennen hylkyä
Legendaarinen rengas ja mallinimi kertoo kauanko rengas kestää, kaikilla se ei kestä kuutta päivääkään
125 katuenskan alla noi renkaat kesti kohtalaisen hyvin sekalaista ajoa pikeä/soraa/maastoa, olisiko tullut joku 1500-1800km noilla renkailla ennen kun laitettiin poistoon.
Heidenau K76 tuli tiensä päähän, tarvii uusi samanlainen tilata.
Kilometrejä takana 20 tuhatta, 90% asfalttia, pyörä cb sevenfifty.
Voin kyllä suositella varauksetta, pitää sorallakin jonkun verran ja asfaltilla ei juuri katurenkaasta erota.
Eturenkaana on ollut Avon distanzia, ja ne kestää vain 10 tuhatta.
Täytynee laittaa uusi trailrider, pitäisi olla parempi kestävyys, ei ole kovin montaa vaihtoehtoa koossa 120/70/17
Katurenkaissakin mulla kesti etunen vähemmän aikaa, taitaa olla ajotyylistä kiinni.
Heidenau 60 scoutti edessä kestänyt ihan hyvin mutta takarenkaan 130/80/17 viimeinen 10mm kului asfaltilla 600 km matkalla loppuun pari milliä jäi jäljelle, onneksi tromsan vianorilta löytyi kunnon palvelua, kävi hakemassa jostain toisesta liikkeestä uuden nappularenkaan taisi olla koko tromsan ainoa kun ei löytynyt vaihtoehtoa. .
pattix kirjoitti:Heidenau 60 scoutti edessä kestänyt ihan hyvin mutta takarenkaan 130/80/17 viimeinen 10mm kului asfaltilla 600 km matkalla loppuun pari milliä jäi jäljelle, onneksi tromsan vianorilta löytyi kunnon palvelua, kävi hakemassa jostain toisesta liikkeestä uuden nappularenkaan taisi olla koko tromsan ainoa kun ei löytynyt vaihtoehtoa. .
Sulla on täytyny olla rengaspaineet ihan päin helevettiä :O En oo ikinä kuullu että mikään rengas olis kulunut noin nopiaa :O
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> Polkupyörä
Minusta on Scouteissa tuntunut että varsinkin se loppu kestää vaikka mitä. Pari settiä olen noita ajanut nyt gessulla ja +- kympissä pistänyt molemmat päät vaihtoon. Hyvä kompromissi rengas kun ei raaski kesäisin arkiajoa hoitavassa laitteessa nappuloita pitää alla.
7000 km tuli ajettua.
Pintaa jäljellä edessä 1,5 mm
Takana 2,5 mm
Minun käyttöön erinomainen rengas, 30-40 % soralla.
Erittäin makea ajettava asfaltilla, säilytti pyöreän profiilinsa erinomaisesti, kului muutenkin tasaisesti.
Kovapintaisilla hiekkateillä ok, irtosorallakin menettelee kun ajaa tapeilla seisten.
Metsä-autoteitä koluttu ja hyvin pärjätty.
Mudassa, savessa tai pehmeässä hiekassa ei ajettu ja se on varmaa että siellä nämä eivät ole parhaimmillaan.
Sawa rockrider kesti huskissa takana n 8tonnia,kutakuinkin sileäksi ajaettuna. Asiaa saatto auttaa se tosiseikka että kumi oli vanha jo alle joutuessaan,joten liika pehmeys oli hävinnyttä...
Ihan ok sekalaiseen ajoon. Mitaksia kai noi nykyään on.