Tohtoriin takakummi?
Valvoja: Moderaattorit
- Rapakko
- Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010
Tohtoriin takakummi?
Mun takakummi on viittä vaille lopussa ja kohta pitää ostaa uusi. Tarpeeni on suurinpiirtein 60% mutkaista ja huonokuntoista asvalttia ja 40% soraa. Tietenkin myös metsäjuntuja ja teitä, mutta ajan ne "hiljaa" pidon puutteesta johtuen. Mitkä olis pari kolme parasta rengasvaihtoehtoa. Varmaan löytyy haun avulla, mutta kokeillaan ensin helpointa vaihtoehtoa 
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
- Esu
- Pyörä: BMW 1200GS Adventure
Michelin T63, Metz Karoo, Conti tkc80. Kestää pikitietäkin jonkun verran (iso nappula), mutta on soralla paljon parempi kuin sileä kuvioinen. Se on vaan valittava: joko nappula tai sitten ns. "enduro" eli katurengas.
Osta enduro, niin et tarvitse katua.
(Honda NX 650, KTM 640, KTM 990S, BMW 1200GSA)
(Honda NX 650, KTM 640, KTM 990S, BMW 1200GSA)
Esu:lla on vielä minunkin makuun oikea järjestys.
TKC80 on aikalailla katurengas eli se on myös hyvä kanttailla asfaltilla, mutta ei siinä ole paljon huonoja ominaisuuksia soralla. Savella ja mudassa se on liukas.
Noista muista ei ole henk.koht. kokemusta mutta itse haluaisin alle juuri nuo T63:t. Karoo taitaa olla maastossa aivan samaa luokkaa kuin T63 mutta maksaa enemmän? En tiedä, kun en ole kokeillut!
Riku
TKC80 on aikalailla katurengas eli se on myös hyvä kanttailla asfaltilla, mutta ei siinä ole paljon huonoja ominaisuuksia soralla. Savella ja mudassa se on liukas.
Noista muista ei ole henk.koht. kokemusta mutta itse haluaisin alle juuri nuo T63:t. Karoo taitaa olla maastossa aivan samaa luokkaa kuin T63 mutta maksaa enemmän? En tiedä, kun en ole kokeillut!
Riku
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Karoot 130 Eur / satsi (50+80)?
viewtopic.php?t=2321
viewtopic.php?t=2321