outoa!
Valvoja: Moderaattorit
-
DR800 lappi
outoa!
ihmiset lentää kuuhun ja kohta marssiin,mutta ei keksi rengas rautaa joka ei riko sisä kumia! 
Koin tänään onnistumisen iloa, kun vaihdoin nastojen tilalle kesärupulit. Ei puhjennut edes sisäkumi, lieneekö syy siinä, että on ne paksut mallit
Tuli kyllä mieleen, että seuraavaksi vien johonkin vaihdettavaksi, on ne Heidenaun rungot sen verran jäykkiä, että hiki tuli. Varmaan tarttis mennä jonkun kokeneemman opppiin, kun tuntuu niin vaikeeltä.
Ei sinne ihmiset lentäneet vaan amerikkalaiset. Ja sitä minä en usko kun katsoo heidän teknologian tasoa tänä päivänä.
Homman juoni piilee siinä ettei tunge kuin aivan sen rengsraudan kärjen sinne sisälle. Välillä se rauta sitten lipsahtaa ja vanteeseen jää sitten jälki. Paras kun olisi vaan alumiinin-väriset vanteet niin ei ne lipsahukset näkyisi. Ja hyvä vinkkihän on täyttää sisäkumi sen verran täyteen että se pysyy ryhdissä ettei se jää niin helposti raudan ja vanteen väliin.
Riku
Homman juoni piilee siinä ettei tunge kuin aivan sen rengsraudan kärjen sinne sisälle. Välillä se rauta sitten lipsahtaa ja vanteeseen jää sitten jälki. Paras kun olisi vaan alumiinin-väriset vanteet niin ei ne lipsahukset näkyisi. Ja hyvä vinkkihän on täyttää sisäkumi sen verran täyteen että se pysyy ryhdissä ettei se jää niin helposti raudan ja vanteen väliin.
Riku
RTJ kirjoitti:Ei sinne ihmiset lentäneet vaan amerikkalaiset. Ja sitä minä en usko kun katsoo heidän teknologian tasoa tänä päivänä.
Riku
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Kyllä mulla aina hiki siinä hommassa tulee, varsinkin kun vaihtoi 17" Tubelessiä takarengasta.petev kirjoitti:...että hiki tuli. Varmaan tarttis mennä jonkun kokeneemman opppiin, kun tuntuu niin vaikeeltä.
Se 21" eturengas vaihtuu kun ottaa yhden kunnon sisäänhenkäyksen ja reippaan repäsyn niin se lähtee vanteelta ku fillarin rengas.
Toivottavasti tuo 18" on helppo vaihtaa?!
Riku