Aika vähiin jääneet ajelut,mutta ihan pitävältä rengasparilta vaikuttaa uusina,kestävyyttä odotan n.3000km.
Innoville riitti 745km ,etusta jäi vielä mutta oli niin vittumainen asvaltti siirtymillä ettei itse kestänyt.
Tämä on parempi.
Valvoja: Moderaattorit

Ei maks vaivaa kokeillaRiiMi kirjoitti:Mulla on ollu Sava rockrider takana ja Mezeler unicross edessä reissuilla jossa on tullu ajettua pikkasen assuakin. Tää yhdistelmä toimii ja kestää kyllä hyvin tollasen raskaamman moopedin alla. Toi Sava etusena saattais olla kans kokkeilemisen arvonen.
Just näin se on munkin mielestä. Takanen on ihan hyvä ja aika paljon edullisempi kuin MT21.Raimo kirjoitti:Mulle ei tule ikinä enään rockrideriä eteen, aivan kauhea kovissa urissa, ei tahdo "nousta" ylös ja sitten sieppaa. Pidän tuota huonoimpana mulla olleena nappularenkaana etusena. Kokemuksia on toki vain T63, 908RR, MT21, E-09 ja TKC80 (no ei ehkä enään "nappularengas"). Unicross menee seuraavaksi käyttöön, kunhan 908RR on ajettu syksyllä liukkaaksi.
Takanen ihan ok, ehkä MT21:n luokkaa mutta hiukan kestävämpi. Kommentit toki kuskilta, joka ajaa hiljaa ja jollakin ikivanhalla bemarilla... Ehkä kotarissa ja muissa uutuuksissa renkaatkin toimii paremmin
Kiitoksia. Minä puusilmä katselin muka, että ei löydy kokoa, mutta olihan siellä.Tase kirjoitti:Oulusta löytyy Sparewheel:ltä. Ne on luokitelleet Rockriderit mopon renkaiksi mutta ei kannata antaa sen hämätä.