Tuli hankittua tuossa KTM Adventure 640. mutta takakumeissa ei ole pintaa kuin muutamia millejä. Uutta kumia täytyy siis tilata.
Olen ehkä laittamassa tilausta rodamotolta, joten samalla kertaa mahdollista tilata samoilla kuluilla useampiakin kumeja.
Jotta hommassa olisi järkeä, niin voin toimittaa kumekset mahdollisesti Kotkan-Lahden välille tapauskohtaisesti.
Otan myös vinkkejä vastaan jos jollakulla tietoja edullisista kumikaupoista näin talvella. Varsinaista hoppua ei tilaukselle ole.
Itse ajattelin noita Continentalin TKC80:sia... ...Ei ole kokemuksia, mutta niitä on kyllä ilmeisesti kehuttu?
Pitänee kokeilla....
Ehkä renkaiden tilausta rodamotolta. ..Tilataanko useampia?
Valvoja: Moderaattorit
- Jani-SRI
- Pyörä: 530exc,690RALLY
Ehkä renkaiden tilausta rodamotolta. ..Tilataanko useampia?
Viimeksi muokannut Jani-SRI, To Tammi 19, 2006 7:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jani-SRI
- Pyörä: 530exc,690RALLY
Olen tiedustellut aina päivän tarjouksia suoraan maililla...
...Nyt olisi kuulemma saatavana TKC80:siä Special hintaan
Elikkä minun pyörään sopivat etu ja taka kumekset yhteishintaan:
90/90-21 and 140/80-18 is 127,60 Euros.
Tähän lisätään tietysti vielä postikulut jotka olivat viime kesänä kolmelle renkaalle ~30€.
Jos kiinnostusta hankkeeseen on, niin voin kyllä kysellä Alejandrolta muitakin merkkejä tai malleja....
...Nyt olisi kuulemma saatavana TKC80:siä Special hintaan
Elikkä minun pyörään sopivat etu ja taka kumekset yhteishintaan:
90/90-21 and 140/80-18 is 127,60 Euros.
Tähän lisätään tietysti vielä postikulut jotka olivat viime kesänä kolmelle renkaalle ~30€.
Jos kiinnostusta hankkeeseen on, niin voin kyllä kysellä Alejandrolta muitakin merkkejä tai malleja....
Paikallinen kumipaja tarjosi tinkaamatta TKC80 allelaitettuna ja painotettuna 180e, ja renkaat löytyy suoraan hyllystä. (130/80-17 ja 90/90-21)
Onhan tuossa hintaeroa, mutta kun postikulutkin laitetaan niin kaventuu kovasti. Eli taidanpa suosia paikallista
Onhan tuossa hintaeroa, mutta kun postikulutkin laitetaan niin kaventuu kovasti. Eli taidanpa suosia paikallista
--
Saukki
Oli KTM 690 Enduro, nyt Can-Am mönkijä
Saukki
Oli KTM 690 Enduro, nyt Can-Am mönkijä