Rengastilaus Raahe - Oulu akselilla

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Rengastilaus Raahe - Oulu akselilla

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Heippa

Olisi tarkoitus tilata renkaita Saksasta tätä kautta varten niin kuin tein viime vuonna

Osoitteesta

http://www.reifenversand.com/

Itse tarvitsen Metzelerin Touranceja ( jotka kesti 17.000 km viime vuonna, asfalttia ja soraa) ja varmaan Karoot ( jotka hupeni kyllä 5000 km:ssä, mutta hauskaakin oli vaikka KKKK:ssa ). Yhteishinta noin 320.- kotiovelle toimitettuna

Onko halukkaita kimppatilaukseen. Siinä voi voittaa jonkun euron toimituskuluissa.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Viimeksi muokannut Pekkavee, To Tammi 12, 2006 4:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pekkavee

Tourancet maksaa Mototripin, Espoo, nettisivujen mukaan
129.- eturengas
165.- takarengas

Karoot maksaa siellä
134.- eturengas
166.- takarengas.

Toimituskulut on noin 10.- egee Saksasta per rengas kotiovelle toimitettuna.

Hintaeroa Saksaan huimat + 280.- Egee. Ihan sika ero. Ja Saksasta tule kotiovelle.

Pekka
AnttiL
Pyörä: exc

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

TTR 600:seen (-97) pitäisi saada kumit alle, koko on 90/90-21 ja 130/90-18 tai vaihtoehto 140/80-18, nyt alla Pirelli MT21 mutta olen ajatellut kehuttuja TKC80 kumeja vaihtoehdoksi. Miten tapatuu tilaus käytännössä? Kuljen paljon Oulussa työn puolesta joten jos se vaikuttaa jotain toimitukseen tai johonkin? Ainoa juttu että näyttää että liikennevalot ovat punaisia paitsi pirellin etusessa. Punainen tarkoittaa että pitää tilata eli mitäpä se käytännössä tarkoittaa?

Itse en ole siis pyörällä kerennyt lyhyttä koeajoa enempää ajaa ja aikaisempaa kokemusta ei ole joten kommentteja kumivalintaan otetaan mielellään vastaan! Ajo ei tule olemaan kovinkaan "rajua" endurospooria vaan lähinnä asfaltti/sora/metsäautotie ajoa kohtuullisen rauhallisesti-> turvalliset ja yllätyksettömät ajo-ominaisuudet ääripitoa tärkeämmät!
antti
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

MT21 ja TKC80 ovat melko samantyyppiset kumekset. Ostaisin sujuvasti kumpaa vain jos sopivasti sattuis kohdalle.

Mulle passais olla mukana kimppatilauksessa: ensisijaisesti Dunlop D606 tai TKC80/MT21, koko on 120/90-18 tai 120/80-18. Yksi kappale.

Oletteko muuten katselleet renkaiden hintoja www.grusbutiken.se

edit jaa, näyttää soraputiikin hinnat olevan aika lähellä reifenversandin vastaavia
Pekkavee

roiala kirjoitti:Miten tapatuu tilaus käytännössä? Kuljen paljon Oulussa työn puolesta joten jos se vaikuttaa jotain toimitukseen tai johonkin?
Homma toimisi niin, että minulle YV:nä tieto mitä tilataan.

Tilaan sitten renkaat Raaheen, ja toimitan välille Raahe-Oulu, kun käyn Oulussa aina silloin tällöin.

Pidemmälle en kyllä ajatellut renkaita toimitella. Voi niitä tulla tietysti Raahestakin hakemaan.

Pekka
:shock: :shock:
AnttiL

Osaako joku sanoa mitkä sisäkumit tuolla ovat sellaiset norsun... eli paksut? vai millaiset sitä kannattaa hankkia.

Nimim. Ei erityistä intoa paikkaushommiin :twisted:
antti
Pekkavee

No niin.

Kimppa alkaa olla kasassa.
Laitan tilauksen viikon päästä menemään.

Onko vielä muita halukkaita tulemaan mukaan tilaukseen.

Ne, jotka ovat minulle ilmoittautuneet laittakaa vielä tarkat tiedot siitä mitkä renkaat haluatte tilata mulle sähköpostiin varmistuksena siitä, että olette vielä mukana:

pekka.vuorelma(miukumauku)gmail.com

Tsekkaan kyllä vielä tilanteen noiden YV-viestien pohjalta ja sitten tilataan.

Renkaat tulee varmaan muutamassa viikossa, ja jos on keltaisia tai punaisia liikennevaloja tuolla sivuilla niin niiden toimitusajoista saan tiedon tilauksen jälkeen. Jos vaikka punaiset menee liian pitkään niin ne voi sitten perua.

Pekka
AnttiL

Pistin postia forumin kautta kun kotisähköposti ei toimi (Sonera grrrr), eli meni siihen osoitteeseen jonka olet määritellyt forumille, toivottavasti on sama jonka nyt annoit.

Niin ja kiitoksia jo etukäteen näkemästäsi vaivasta yhteisen hyvän eteen.
antti
Pekkavee

Joo, sama on.

Toi Gmail on muuten tosi hyvä sinne mahtuu varmaan 3 gigaa tavaraa ja kätevä käyttää. Viestejä voi hakea iha Google tyyliin alta aikayksikön. Se vaan vaatii suosituksen joltain jo sisälläolevalta, jotta pääsee mukaan.

No jos tarvitsette omaa Gmail osoitetta niin mä voin suositella.

Mulla on kanssa kaksi muuta sähköpostiosoitetta, yksi töihin ja yksi MP69-kerhoon, kun olen sen jäsenkirjuri.

terveisin
Pekka
Pekkavee

No niin renkaat on tilattu, yhteensä kymmenen rengasta.
Usea liikennevalo näytti punaista, mutta katsotaan nyt miten ne saa renkaat lähetettyä.

Ilmoittelen osallisille erikseen meilillä tai YV:nä myöhemmin mihin renkaat voi maksella ja mistä hakea.

Pekka
Pekkavee

Kolme pakettia lähti matkaan kohti Raahea tänään Saksasta
Aika nopeaa toimintaa ottaen huomioon, että moni liikennevalo ( joka kertoo varastotilanteesta ) oli punaisella.

Katsotaan nyt tulevatko kaikki tilatut renkaat samalla kyydillä.

Pekka
mikinnun

Viesti Kirjoittaja mikinnun »

Hei,
Kiitokset Pekalle vielä kerran järkkäilystä ja toimituksesta (kotiovelle !)

T: MIkko
AnttiL

Sitä samaa minäkin sanoisin eli kiitos Nyt on vielä opittava vaihtamaan ne, mutta siihenhän oli hyviä ohjeita Rengas osiossa. Biltema rengasraudat on hankittu :D
antti
Vastaa Viestiin