renkaita kimppatilauksella
Valvoja: Moderaattorit
renkaita kimppatilauksella
olen aikeissa laittaa tulemaan mynetmotolta setin tai pari renkaita itselleni (Contin TKC80 + ehkä jotain muuta). Onko kiinnostuneita lähtemään "jakamaan" toimituskustannuksia?
Muoks, niin, jos pitelis tän 'auki' puoleen kuuhun ja laittais tilauksen sisään 15.12.
Muoks, niin, jos pitelis tän 'auki' puoleen kuuhun ja laittais tilauksen sisään 15.12.
Viimeksi muokannut FINTeeVee, Su Joulu 05, 2010 10:23 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Exercise your smile, ride a KTM
- JUHHisi
- Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97
Re: renkaita kimppatilauksella
Mulle vois laittaa tulee tommosseet

Tässa tarkempi linkki.
Eli 150/60-17". Täytynee jo ennakoida ens kesän supermotoiluja!!
1 tai 2 kappaletta voisin ottaa!

Tässa tarkempi linkki.
Eli 150/60-17". Täytynee jo ennakoida ens kesän supermotoiluja!!
toisaalta, mynetmoto.com näyttää edullisemmalta... jos siis ottaiskin sieltä 
- JUHHisi
- Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97
Noo sekin käy..
Ja edelleen samaa rengasta mulle :
http://mynetmoto.com/motorradreifen_det ... utant.html
1 rengas riittää mulle, mutta voin ottaa 2kpl, jos tulee samalla rahdilla..
Tjaahas... elikkäs aika pienellä "kimpalla" lähdetään liikkeelle...
Jos nyt joku vielä haluu lähteä messiin, niin toivomuksia tuleen, voisin huomenna kirjata tilauksen menemään...
Jos nyt joku vielä haluu lähteä messiin, niin toivomuksia tuleen, voisin huomenna kirjata tilauksen menemään...
Rengastilaus lähti liikkeelle... Pistelen infoa jahka alkaa olla selvää koska nuo rantautuvat Nokialle...
Niin... Renkaita tuli tilattua 6kpl, joten lienee reilua, että tilauksen postikustannus jaetaan / tilattu rengas... Kokonaisrahtikustannus oli 50€ siitä voi sitten kukin arvuutella rahtikustannustaan... tästäkin laittelen sitten infoa privalla kun renkaat ovat "lähempänä"
Niin... Renkaita tuli tilattua 6kpl, joten lienee reilua, että tilauksen postikustannus jaetaan / tilattu rengas... Kokonaisrahtikustannus oli 50€ siitä voi sitten kukin arvuutella rahtikustannustaan... tästäkin laittelen sitten infoa privalla kun renkaat ovat "lähempänä"
Viimeksi muokannut FINTeeVee, La Joulu 18, 2010 12:28 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2 kpl laitoin sitten tulemaan... kun rahtiin ei ollut enää vaikutusta...JUHHisi kirjoitti:Noo sekin käy..
Kaikki muut paitsi omat renkaat olis saapuneet... Pistelen privaa tässä ehtoon mittaan, kunhan raksailulta ennätän... Koitan ynnätä noita rahtikustannuksia/rengas samaan settiin...
Tänään saapuivat myös omat renkaani... Elikkäs toimitusajallisesti ei ihan toivoton... 1½ viikkoa tilauksesta kesti, ennenkuin kaikki renkaat tuli.
Nyt vaan muiden renkaat maailmalle... ja talliin virittelemään omaan uusia gummeja alle
Nyt vaan muiden renkaat maailmalle... ja talliin virittelemään omaan uusia gummeja alle