shinko e705
Valvoja: Moderaattorit
shinko e705
Tuommoset tuli hommattua gessun alle.Nyt on n.500 km ajeltu ja tuntuis aika hyvältä seka ajo renkaalta.Onko muilla minkälaisia kokemuksia shinkoista?

- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Re: shinko e705
Olen tykännyt. 6500 km ja takanen alkaa olla valmis. Tosin olen ajanut gessulle aika pienillä paineilla 1,9 ja 2,2. Onpahan sitte pitoakin ja luotto on kasvanut koko ajan jopa niin, että nyt on uudet alla. Etunen kului jotenkin kumman epäsymmetrisesti oikealta puolelta joka kolmas pala. Tuon osalta katson alkaako uusi rengas kulua samalla tavalla. Hyvinkin hintansa väärtit.
edit: tais olla oikeesti joka toinen pala kun kului
Viimeksi muokannut juhan, Ke Kesä 16, 2010 10:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
- t.t.tammi
- Pyörä: Pan European 1991
- Viesti:
Linkki korjattu.ode kirjoitti:Tuommoset tuli hommattua gessun alle.Nyt on n.500 km ajeltu ja tuntuis aika hyvältä seka ajo renkaalta.Onko muilla minkälaisia kokemuksia shinkoista.
Onko muista vastaavista kokemusta?
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Kohta tulee mullekin kokeiluun ko.gummit toisille vanteille 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- JUHHisi
- Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97

googlen kuvahaku kerto tuollaista.. Tosin eihän toi haitta/tunnu muutakuin pienenä selkä heittona 100+ vauhdeissa..
Mietiskelin jos ottais noille supermoro vanteille tommoset. Tai taakse nyt näin ensiks kun siellä ei oo kumia olleskaa.
- juhan
Pahan heitit, mutta toistaiseksi näillä ajetaan ja jostain kumman syystä eka parista ei pinta tuollai kesiny?
Lähteeköhän se yhtäkkiä kahdestasadasta, vai jättäneekö miettimisaikaa?
Lähteeköhän se yhtäkkiä kahdestasadasta, vai jättäneekö miettimisaikaa?
- Ossy-57
- Pyörä: BMW R1100gs, BMW R100, DR 350
ei se ainakaan 160.stä vielä irtoa...
Hiekalla hiton paljon paremman tuntunen kuin Tourance tai Anakee, asfaltillakin alkaa pikkuhiljaa luotto löytyä, n.1000 km ajettu. Jos 10000km kestää niin seuraavat on samanlaiset, ehkä muutenkin.
Internet on nykypäivän raamattu, keskustelupalstoilta löydät aina haluamasi vastauksen...
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
miten joku kumi kestää muka 10k km? vai puhutaanko nyt etusesta? mun yksi kokeilema aasian nakki häipy ihan vaan rullaamalla kuin itsestään,en kerinny ees testaan sitä kunnolla 
- Ossy-57
Kyllä Anakee kestää mun ajoa n.13000km takanakin, etunen meneekin yhtä aikaa. Aattelin tossa semmostakin että jos laittais Anakeen taakse ja Shinkon eteen, Shinkossa on huomattavasti enemmän pintaakin. Mutta kunhan ny kattoo miten noi kestää.
Internet on nykypäivän raamattu, keskustelupalstoilta löydät aina haluamasi vastauksen...
- juhan
Eikös se kuluminen riipu siitä paljonko takarenkaassa on joutavaa. Toisilla enemmän toisilla vähemmän.
- Ossy-57
Eikäkö se on siitä kiinni paljon kaasuvaijereiden päässä on jousta vastapainona. Vai olisko se siinä että mulla on sutimisenesto? (-20 hv)
Mulla on takarenkaana tommonen Shinko jolla on nyt ajettu reilut 10tkm. Ainakin pari tuhatta km ajattelin silla viela ajaa ja sitten ostan luultavasti samanlaisen, tai sitten Kenda K761 (myos halpa ja toivottavasti vahintaan yhta hyva..). Eturenkaana Michelin Anakee.
- juhan
Luottamus meni, taitaa tosiaan olla laatuvaihtelua. Alkoi takarenkaan nappulat pullottaa ja patit näkyy sisäpuolellakin.juhan kirjoitti:Olen tykännyt. 6500 km ja takanen alkaa olla valmis. Tosin olen ajanut gessulle aika pienillä paineilla 1,9 ja 2,2. Onpahan sitte pitoakin ja luotto on kasvanut koko ajan jopa niin, että nyt on uudet alla. Etunen kului jotenkin kumman epäsymmetrisesti oikealta puolelta joka kolmas pala. Tuon osalta katson alkaako uusi rengas kulua samalla tavalla. Hyvinkin hintansa väärtit.
Jösses tuo näyttää aika pahalta.Just ajattelin tuta shinkoa seuraaviks gummeiks mutta taitaa olla pois laskuista.juhan kirjoitti:Luottamus meni, taitaa tosiaan olla laatuvaihtelua. Alkoi takarenkaan nappulat pullottaa ja patit näkyy sisäpuolellakin.juhan kirjoitti:Olen tykännyt. 6500 km ja takanen alkaa olla valmis. Tosin olen ajanut gessulle aika pienillä paineilla 1,9 ja 2,2. Onpahan sitte pitoakin ja luotto on kasvanut koko ajan jopa niin, että nyt on uudet alla. Etunen kului jotenkin kumman epäsymmetrisesti oikealta puolelta joka kolmas pala. Tuon osalta katson alkaako uusi rengas kulua samalla tavalla. Hyvinkin hintansa väärtit.
Kuinkahan tuo olis kestänyt sulat pikitiet Puolan reisulla:)
T Jarski
- Ossy-57
Eilen tuli vedettyä normaalivauhteja Haapsalu-Sysmä, en ole vielä kattonu rengasta, kylmä rinki oli ajoittain aunuksen ympärillä. Kuva tuli puhelimeen laivalla heti kun normaali yhteydet pelas.. Näyttäis siltä että olet laittanu ilman rungon ja pinnan väliin, sehän pitää laittaa sinne vanteen ja renkaan väliin.