Biltemassa ei ole mulle mittään
Edelleen nostan aiheen esiin,vaikkakin tuo Golden Tyre onkin toisen tiedon mukaan aasialaista alkuperää,niinkuin biltsun renkaatkin,otaksun.
Eli onko kellään käyttökokemusta nuista?
Mulla on ollut GT200 takasena nyt n. 3tkm ja vielä ajelee varmaan sen tonnin. Ajo ollut varmaan kutakuinkin 50/50 assu/sora.
Irtosoralla vaeltelee kovassa vauhdissa suoraa ajaessa, johtunee varmaankin isoista keskinappuloista, kallistettuna on pitoa mielestäni enemmän ja menee kaasulla hallitussa sladissa.
Mutapito testattu yhdellä reissulla ja on kohtuu hyvä eli ts. Kuvio pysyy auki, tällöin etenemä on ollut kävelyvauhtia, mutta pito on riittänyt vielä advea viemään kun on jo ollut mahastaan kiinni reissupainoilla.
Toinen gt nyt taakse tilattu, vanhalla 5tkm takana ja vielä olisi 5mm keskimmäistä nappulaa jäljellä.
Viikonloppuna Norjan reissu kakspäällä pääosin asfalttia, ei mikään ihan mahoton kuormapäällä ajettava. Hiukan odotin renkaanvaihdon tulevan matkanpäällä, mutta ei...
Toinen gt nyt taakse tilattu, vanhalla 5tkm takana ja vielä olisi 5mm keskimmäistä nappulaa jäljellä.
Viikonloppuna Norjan reissu kakspäällä pääosin asfalttia, ei mikään ihan mahoton kuormapäällä ajettava. Hiukan odotin renkaanvaihdon tulevan matkanpäällä, mutta ei...
Minä tuossa katselin että biltema super enduro fim kumi oli ihan identtinen golden tyre samannimisen kanssa! Eli ko merkistä lie enemmänkin kokemusta ja juttua palstalla. Varma en ole mutta tekstejä myöden näytti kyllä samalta kumilta.