Huomasin, että Heidenau on tehnyt K 60-mallista myös koon 150/70-17 ja kun tuo koko sattuu olemaan moponi takarengaskoko, niin rupesi kiinnostamaan. Onkohan kellään kokemuksia tuosta kumista ja varsinkin tuosta koosta.
Jos se on oiva rengas sorateille, niin lienee kiva lisä tuon koon suppeaan tarjontaan, siis tuollaisia nappularenkaita ei oo kovin montaa vaihtoehtoa.
Heidenau K 60
Valvoja: Moderaattorit
- Per Saukko
- Pyörä: --?--
Heidenau K 60
-millähän nyt ajelis???
Re: Heidenau K 60
Viimeksi muokannut Juhani T, Pe Kesä 05, 2009 4:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ilmari
- Pyörä: TDM900,CBR600
Moro. Viime kesänä ajoin 130 leveän k60:n loppuun vähän yli 4000 kilometrissä. Nopeaa kulumista selittää ehkä se, että ajoin renkaalla vain sorateillä. Tai sanotaan noin 10% asfaltilla. Ainakin silloin Mynetmotossa tuo Heidenau oli todella edullinen kumi ja hyvin piti bemarin tiellä. Eli ei varsinaisesti mitään moitittavaa.
T.Ile
T.Ile
- MTRO
- Pyörä: 950SE, 525 EXC, 150TPI
Mulla on superissa toisilla vanteilla katurenkaana tuollaiset. Ovat kestänee asfalttiajoa nyt ehkä 3500 km ja vielä niillä hyvin ajelee. Viime viikonloppuna eksyin hiukan pehmeämpiin maisemiin, ei niillä kovin kivaa ollut siellä.
Hiekalle mentäessä kuluu silmissä. Asfaltilla niillä uskaltaa ajaa ainakin niin kovaa kuin minä uskallan.
Hiekalle mentäessä kuluu silmissä. Asfaltilla niillä uskaltaa ajaa ainakin niin kovaa kuin minä uskallan.