enduropiikeistä
Valvoja: Moderaattorit
enduropiikeistä
aikaslailla olen aloittelija crossi/enduro puolella, tarkoitus on hommata talveksi kyseiset renkaat.
minkäslaisia kokemuksia teillä pidon suhteen? uskaltaako huoletta päästellä?
minkäslaisia kokemuksia teillä pidon suhteen? uskaltaako huoletta päästellä?
- Timo Tasakaasu
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Re: enduropiikeistä
Kovaksi tampatulla lumella pito on parempi kuin kesällä soralla. Teräsjäällä huonompi ja asfaltilla ei oikeastaan ollenkaan.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Asfaltista en tiä kunnen oo koittanu mut väitän kyllä et jäällä kunnon piikkirengas(ihan enskapiikeillä)
pitää paremmin ku tavallinen rupulikumi missään.
Jäätyneellä maalla pito on ihan saatanallinen ja hupikerroin vaan kasvaa..
pitää paremmin ku tavallinen rupulikumi missään.
Jäätyneellä maalla pito on ihan saatanallinen ja hupikerroin vaan kasvaa..
- Omakinen
- Pyörä: KTM 950 SE
Itse olen vasta yhden Michelinin enduronastan kuluttanut suupperilla. Kuinka tärkeäksi olette isojen ja tehokkaiden pyörien alla rungon merkityksen huomanneet, kestävyyden kannalta?
Onko järkeä ostaa huomattavasti kalliimpi trellikka, vai sulatella jotain Kingssejä? Maksaako trellikka itsensä takaisin kestävyydessä superin liikuttajana?
Onko järkeä ostaa huomattavasti kalliimpi trellikka, vai sulatella jotain Kingssejä? Maksaako trellikka itsensä takaisin kestävyydessä superin liikuttajana?
- Ilmari
- Pyörä: TDM900,CBR600
Moro. En osaa antaa kuin tyhjentävän vastauksen eli olisi ehkä syytä olla hiljaa... Mulla kun on iso mutta tehoton mopo.Omakinen kirjoitti:Itse olen vasta yhden Michelinin enduronastan kuluttanut suupperilla. Kuinka tärkeäksi olette isojen ja tehokkaiden pyörien alla rungon merkityksen huomanneet, kestävyyden kannalta?