Ihmettelee renkaantoimittajaa
Valvoja: Moderaattorit
-
arimatti
- Pyörä: Kawasaki KLX650
Ihmettelee renkaantoimittajaa
..........
Viimeksi muokannut arimatti, Pe Loka 17, 2008 3:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Ihmettelee renkaantoimittajaa
No mitenkäs tämä nyt rasismiin liittyy? Huono asiakaspalvelu on oma juttunsa, sillä ei (tässä tapauksessa ainakaan) liene mitään tekemistä rasismin kanssa. Nykypäivänä "rasismi"-sanasta on näköjään tullut sellainen yleispätevä heitto kaikkiin tilanteisiin joissa halutaan saattaa vastapuoli epäsuotuisaan valoon, ja sitä myös käytetään aika surutta. Rasismi-korttihan on jo itsessään käsite. Ikävä kyllä.. Ja kyllä, tämä oli OT-juttua. Mutta niin on "rasismikin" tässä asiassa..arimatti kirjoitti:Olenko joutunut rasismin kohteeksi
-J-
On-road, Off-road, No-road, anything goes!
-
arimatti
Noh
No tuo oli vain hupina heitetty kommentti siihen etten ole vastausta kyseisestä paikasta saanut vaikka he ovat viestini saaneet ja lukeneetkin.
Eli unohdetaan tuo rasismi-kommenttini. Pahoittelen suuresti jos se toi joillekin aiheen lukijoille huonoa makua suuhun.
Eli unohdetaan tuo rasismi-kommenttini. Pahoittelen suuresti jos se toi joillekin aiheen lukijoille huonoa makua suuhun.
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Mitenkään kantaa ottamatta ko. tapaukseen, olen havainnut että monasti sähköpostikyselyihin ei vastata yhtään mitään. Tämä pätee erityisesti pienempien "nyrkkipajojen" kanssa, jossa ilmeisesti kädet on töitä täynnä ilman rasittavaa tietokoneen näpyttelyäkin. ATK taidotkin voivat olla vähän niin ja näin. Kaikkein parhaiten homma toimii kun ottaa vaan puhelimeen käteen ja soittaa, niin kyllä se sitten hoituu.
Niin ja Kisarenkaasta olen nastrenkaani tilannut soittamalla.
Niin ja Kisarenkaasta olen nastrenkaani tilannut soittamalla.
Kura lentää...
-
arimatti
No joo vielä kerran erittäin kovasti anteeksi tuo minun alkukommenttini. Ei olisi sellaista pitänyt sormien päästä päästää irti. Mutta ehkä pienenä puolustuksena kuitenkin sellainen seikka että on tällä hetkellä sellaiset rillat pyörässä alla että tuntuu soralla ajo enemmän kamikatsemaiselta kuin nautinnolta (vaan kai nuo kamikatse-lentäjät nauttivat aikanaan olostaan) eikä asfaltilla niillä voi ajella juuri sitäkään vertaa enää.
Haluttais kuitenkin päästä vielä ennen lumia ajelemaan kunnon sutinoita sekä soralle että pielle. Ja kun en ole vielä(kään) löytänyt oikeaa rengaspari alle niin alkaa ymmärrettävästi kupoli kuumenemaan.
Tosin pitäisi kuitenkin aina hillitä itseään ja ajetella mitä sanoo eikä sanoa mitä ajattelee.
Mutta anteeksipyyntöni kohdistuu siis myös Kisarenkaaseen. En voi heitä lähteä arvostelemaan kun ei heistä tämän enempää minulla kokemuksia. Heillä vaan näyttää olevan aika edullisia renkaita ja niitä mielelläni koettaisin ajotyyliini. Menee nimittäin varmaan mun tyylillä parit renkaat kesässä.
Mutta unohdetaan nyt sitten arvostelut ja tämä keskustelunaihe. Kyllä minä varmaan ne renkaat saan kun tartun tukevasti kännykkääni ja rohkeasti soitan liikkeeseen tilaukseni sisään.
Kuraisia kelejä kaikille
Haluttais kuitenkin päästä vielä ennen lumia ajelemaan kunnon sutinoita sekä soralle että pielle. Ja kun en ole vielä(kään) löytänyt oikeaa rengaspari alle niin alkaa ymmärrettävästi kupoli kuumenemaan.
Tosin pitäisi kuitenkin aina hillitä itseään ja ajetella mitä sanoo eikä sanoa mitä ajattelee.
Mutta anteeksipyyntöni kohdistuu siis myös Kisarenkaaseen. En voi heitä lähteä arvostelemaan kun ei heistä tämän enempää minulla kokemuksia. Heillä vaan näyttää olevan aika edullisia renkaita ja niitä mielelläni koettaisin ajotyyliini. Menee nimittäin varmaan mun tyylillä parit renkaat kesässä.
Mutta unohdetaan nyt sitten arvostelut ja tämä keskustelunaihe. Kyllä minä varmaan ne renkaat saan kun tartun tukevasti kännykkääni ja rohkeasti soitan liikkeeseen tilaukseni sisään.
Kuraisia kelejä kaikille
-
Fideltuntsa
- Pyörä: XR400R & B12T
Itse ainakin kevättalvella sain vastauksen sähköpostiin ja ymmärrän kyllä yhden miehen "nyrkkipajan" rajalliset mahdollisuudet vastailla posteihin.
Kävin paikanpäältä hakemassa renkaat ja sain ne mukaani maksamatta senttiäkään. Äijä lupasi että maksat sitten tilisiirrolla ja näin tein.
Taitaa nastarengassesonki olla päällä ettei ehdi, mutta on se hyvä että tällaisia pajoja on. Näkyy hinnoissa.
Kävin paikanpäältä hakemassa renkaat ja sain ne mukaani maksamatta senttiäkään. Äijä lupasi että maksat sitten tilisiirrolla ja näin tein.
Taitaa nastarengassesonki olla päällä ettei ehdi, mutta on se hyvä että tällaisia pajoja on. Näkyy hinnoissa.
-
arimatti
Juu tuossa asiassa olen täysin samaa mieltä että on tosi hyvä että pienempiä yrityksiä rengasmarkkinoilla on olemassa. Sillä tavalla tosiaan saadaan meille kuminsulattajille halvemmalla uutta gummipuuta alle.
Enkä todellakaan moiti kyseistä yritystä yhtään tämän enempää. Ensimmäinen kommentti lähti ajattelematta asiaa syvällisemmin. Kyllä minä heiltä rillaa alle tulen ostamaan kunhan heille soittelen ja tilaukseni teen.
Juu tuossa asiassa olen täysin samaa mieltä että on tosi hyvä että pienempiä yrityksiä rengasmarkkinoilla on olemassa. Sillä tavalla tosiaan saadaan meille kuminsulattajille halvemmalla uutta gummipuuta alle.
Enkä todellakaan moiti kyseistä yritystä yhtään tämän enempää. Ensimmäinen kommentti lähti ajattelematta asiaa syvällisemmin. Kyllä minä heiltä rillaa alle tulen ostamaan kunhan heille soittelen ja tilaukseni teen.
Renkaat
Enskanastojako Kisarenkaalta meinasit?
Kysypäs Pirkkalaisen Jounilta, eli Jopimotorsilta (MP:t Konnevedellä, korjaamo Suolahdessa). Jouni teki aiemmin alihankintana renkaita Kisarenkaalle. Laittoi sitten oman pajan. On enemmän kuin puoliammattilainen crossikuski ja tekee pyöriin mitä vaan.
Rengassetti oli halvempikin kuin Kisarenkaalla. JOPIMX:n nettisivut näyttävät vaan olevan päivityksessä...
Kysypäs Pirkkalaisen Jounilta, eli Jopimotorsilta (MP:t Konnevedellä, korjaamo Suolahdessa). Jouni teki aiemmin alihankintana renkaita Kisarenkaalle. Laittoi sitten oman pajan. On enemmän kuin puoliammattilainen crossikuski ja tekee pyöriin mitä vaan.
Rengassetti oli halvempikin kuin Kisarenkaalla. JOPIMX:n nettisivut näyttävät vaan olevan päivityksessä...
-
arimatti
Re: Renkaat
kerropa yhteystietojaJPS kirjoitti:Enskanastojako Kisarenkaalta meinasit?
Re: Ihmettelee renkaantoimittajaa
Jos haluaa renkaat talveksi ja ei oo kisakuski niin kannattaa soitella rengashemmoille viimeistään elokuun alkupuolella ja mielummin ostella kummit jo edellisenä keväänä
... omien renkaiden kanssa tapelleena tiedän että homma vaatii asennetta ja vääntöä ja että kun kunnon gumes näkee päivänvalon... sattuu ranteisiin ja ottaa Olvia...
... 200 egeä kunnon talvirenkaasta on ihan kohtuu korvaus... on se niin vittumaista vääntää käsin +300 enskanastaa paikoilleen haba vinossa pikaliimat näpeissä...
...