Mefo-Sport renkaat
Valvoja: Moderaattorit
- Rampas
- Pyörä: KTM 500 EXC Six Days
Mefo-Sport renkaat
Tuli mielenkiinnosta tilailtua edullisia renkaita mynetmotolta taas...
Jotkut ovatkin jo testailleet tätä merkkiä:
http://www.mefotyres.com/mtire_uk.htm
Kaverille Superiin tulee MEFO-SPORT / 140/80-18 70R MFC 11 ja itselle pikku Kotkaan MEFO-SPORT / 110/100-18(4.00-18)64S MFC 15.
Mikähän on koko rengas valmistajan tarina, kovasti näyttää moni rengas tutulle.
Nähtävästi jonkin sortin Kiina kopioita tai sitten ei, kohta ollaan viisaampia.
Alle 50 euron renkaalta ei tosin voi paljoa odottaa, mutta mukavia yllätyksiäkin on ollut.
Nopeusluokitus muutamissa malleissa myös ihmetyttää, itse crossikumeja käyttäneenä kuulostaa 180km/h aika tähtitieteelliselle ?
Jotkut ovatkin jo testailleet tätä merkkiä:
http://www.mefotyres.com/mtire_uk.htm
Kaverille Superiin tulee MEFO-SPORT / 140/80-18 70R MFC 11 ja itselle pikku Kotkaan MEFO-SPORT / 110/100-18(4.00-18)64S MFC 15.
Mikähän on koko rengas valmistajan tarina, kovasti näyttää moni rengas tutulle.
Nähtävästi jonkin sortin Kiina kopioita tai sitten ei, kohta ollaan viisaampia.
Alle 50 euron renkaalta ei tosin voi paljoa odottaa, mutta mukavia yllätyksiäkin on ollut.
Nopeusluokitus muutamissa malleissa myös ihmetyttää, itse crossikumeja käyttäneenä kuulostaa 180km/h aika tähtitieteelliselle ?
suomestakin löytyy http://www.kalajoenkumikorjaamo.fi/mefo.html
- Rampas
Mynetiltä on helppo tilata ja negatiivisia kokemuksiakin näköjään on ollut...
Itse olen ottanut sieltä ja reifenversandilta renkaita ja muutaman vuoden ja ongelmia ei ole ollut.
Tarvitsee vaan rekisteröityä ja maksaa mieluummin luottokortilla, silloin toimitus on nopeampi, EU-maksutoimeksiannon rahansiirto kestää 3-5 arkipäivää ja esim. VISAlla rahat siirtyy heti.
Noin viikossa renkaat on aina tulleet.
Hienoa että noita kumeja saa suoraan Suomestakin, kuramopojen renkaita vaan ei oikein mainostella tarpeellisella tavalla ja sitä myöten hintakilpailu ei ole riittävää.
Koeajellaanhan nuo kärrynpyörät ensin ja mietitään sitten.
Itse olen ottanut sieltä ja reifenversandilta renkaita ja muutaman vuoden ja ongelmia ei ole ollut.
Tarvitsee vaan rekisteröityä ja maksaa mieluummin luottokortilla, silloin toimitus on nopeampi, EU-maksutoimeksiannon rahansiirto kestää 3-5 arkipäivää ja esim. VISAlla rahat siirtyy heti.
Noin viikossa renkaat on aina tulleet.
Hienoa että noita kumeja saa suoraan Suomestakin, kuramopojen renkaita vaan ei oikein mainostella tarpeellisella tavalla ja sitä myöten hintakilpailu ei ole riittävää.
Koeajellaanhan nuo kärrynpyörät ensin ja mietitään sitten.
- Rampas
MFC 11 ainakin Super Endurossa vaatii rengaslukon, aiemmat renkaat eivät ole sitä tarvinneet.
Renkaan runko on vähän outo ja ei myötäile vanteen profiilia, epäilys oli jo asentaessa että ei kestä ilman lukkoa.
Rengaspaine oli 1.8, eli ainakin riittävä.
Lukon kanssa kestää hyvin ja turve kyllä lentää näin perässä ajajan näkökulmasta liiankin hyvin...
Renkaan runko on vähän outo ja ei myötäile vanteen profiilia, epäilys oli jo asentaessa että ei kestä ilman lukkoa.
Rengaspaine oli 1.8, eli ainakin riittävä.
Lukon kanssa kestää hyvin ja turve kyllä lentää näin perässä ajajan näkökulmasta liiankin hyvin...
A KTM might not be your first motorcycle, but it will be your last. When you've tried the rest, buy the best KTM.
Itse olen maksanut pankkisiirrolla(Nordea) Mynetmotosta tilaamani renkaat ja seuraavana päivänä rahat ovat myyjän tilillä. 6-7 päivää ja renkaat ovat kotiovella.Rampas kirjoitti:Mynetiltä on helppo tilata ja negatiivisia kokemuksiakin näköjään on ollut...
Happi
-
Kumipuhki
- Pyörä: WR300-10, TE 610 -08, KTM 65sx-09
Re: Mefo-Sport renkaat
Tietääkö kukaan mistä sais tilattua Mefo Super Explorer renkaita?
Kaksitahtinen Mielialahäiriö
Re: Mefo-Sport renkaat
täällä mainostetaan mefo renkaita http://www.kalajoenkumikorjaamo.fi/