DR 800 renkaat
Valvoja: Moderaattorit
DR 800 renkaat
Kertokaas viisaat DR 800:een edulliset hyvät renkaat asvaltille 80% ja 20% soralle koot on muuten mulla 130/80-17 ja 90/90-21
-
Jukka Haapamäki
- Pyörä: CRF 450R/X
Re: DR 800 renkaat
Minun ei saisi tähän kirjoittaa mitään, mutta suosittelen kuitenkin Metzeler Tourance renkaita.veko kirjoitti:Kertokaas viisaat...
Metzelerin Tourancet ainakin kestää asvaltilla erinomaisesti = halpoja kilometrejä. Varsinkin kun oikeasta paikasta ostaa. Soralla en paljon ajele, joten kokemuksesta en juuri voi puhua. Tavalliseen ajoon varmaan ok. Erinäisiin sorasirkuksiin on sitten ihan omat tuotteet.
reifenwersand.com tarjoaa tietojeni mukaan edullisimmin kuluineenkin.
reifenwersand.com tarjoaa tietojeni mukaan edullisimmin kuluineenkin.
- av2
- Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
http://www.mynetmoto.com/
Tuolta moni on tilannu, ja minä myös.
Vaikka enimmäkseen valitettavasti mulla tulee päällystettyjä teitä niin pidän TKC80 antamasta mahdollisuudesta poiketa metsikköönkin pakottavan tarpeen niin ohjatessa. Nurkista kyllä löytyy Tourancet odottamassa Norjan taikka Alppien vuoristoteitä.
Tuolta moni on tilannu, ja minä myös.
Vaikka enimmäkseen valitettavasti mulla tulee päällystettyjä teitä niin pidän TKC80 antamasta mahdollisuudesta poiketa metsikköönkin pakottavan tarpeen niin ohjatessa. Nurkista kyllä löytyy Tourancet odottamassa Norjan taikka Alppien vuoristoteitä.
XRV-97
Tänään tuli tohtoriin Continentalin Contiescapet alle. Mulla oli aikaisemmin kuuspuolikkaassa tohtorissa sellaiset ja tykästyin, koska suurempi osa ajelusta on pikitietä pitkin, mutta ko renkaassa riittää ominaisuudet myös soratielle, ainakin sillä vauhdilla mitä mä ajelen.
Mulla ei ole keskitukea pyörässä, joten jouduin ajamaan rengaspajalle ja siellä vaihdettiin kumit suoraan alle. Hinnaksi tuli 200e + 5e etukumin paikkaamisesta.
Mulla ei ole keskitukea pyörässä, joten jouduin ajamaan rengaspajalle ja siellä vaihdettiin kumit suoraan alle. Hinnaksi tuli 200e + 5e etukumin paikkaamisesta.