Pitäisi saada nappulat joilla on hyvä ajaa maastossa ja kadulla. ns kompromissi. ja mistään ei oikeen tunnu löytyvän vastaavan kokoisia nappula kumeja. 90/90?/19 etunen. 110/17 takarengas,
Suositelkaa toki hyviä kumeja ja ennen kaikkea kohtuuhintaisia. Olen uusi foorumilla joten en vielä hoksannut kaikkia jippoja aiheiden hakemiseen
Veijo kirjoitti:Pirelli MT21:stä löytyy sopivat renkaat ja ovat ihan hyvä kompromissi.
Löytyykö tuota kokoa?
Meidän nx250:ssa on 19 eturengas, siinä on 3 tuumaa leveä nappularengas. Virallinen rengaskoko on 100/90-19 mikä on varsin yleisesti käytetty. Möhköissä on 110/80-19 yleinen eturenkaan koko.
Veijo kirjoitti:Pirelli MT21:stä löytyy sopivat renkaat ja ovat ihan hyvä kompromissi.
Löytyykö tuota kokoa?
Meidän nx250:ssa on 19 eturengas, siinä on 3 tuumaa leveä nappularengas. Virallinen rengaskoko on 100/90-19 mikä on varsin yleisesti käytetty. Möhköissä on 110/80-19 yleinen eturenkaan koko.
Sorry, eipäs löydykkään . MT21:n etuset ovatkin 21"
Itse tilailin eilen juuri samaisilla rengaskoolla olevaan pyörään Heidenau K60 eteen ja taakse koossa 100/90-19 ja 120/90-17. Sopivuudesta lienee tietoa siis ensiviikon alkupuolella.
Tuon alkuperäisen koon renkaita on kyllä harvassa, pirelli MT60 taitaa olla ainoa jota saa oikeassa koossa sekä eteen että taakse mutta se on enemmänkin kadulle ja kulutuskestävyyskään ei ole (omasta mielestä) parhaimmasta päästä. Kannattanee suosiolla arpoa hiukan leveämpiä renkaita niin valikoima kasvaa heti.
This motorcycle is designed for "dual purpose" use.
Katso kuva Kisarenkaan sivuilta ja pidot näet tuolta 'Kuvia Hämeenkankaalta' videolinkeistä (5.10 levyisenä alla).
Rengas on ostettu viiem syksynä, eikä ole ollut pyörän alla. Mun piti laittaa siihen piikit, mutta sain piikkirenkaan valmiina, joten olis ylimääräinen.
Jakke N kirjoitti:Mulla olis jemmassa Kingsin KT966 katuendurorengas kokoa 4.60-17.
On mun DR:ään ehkä hiukan kapea.
Katso kuva Kisarenkaan sivuilta ja pidot näet tuolta 'Kuvia Hämeenkankaalta' videolinkeistä (5.10 levyisenä alla).
Rengas on ostettu viiem syksynä, eikä ole ollut pyörän alla. Mun piti laittaa siihen piikit, mutta sain piikkirenkaan valmiina, joten olis ylimääräinen.
jn
Tässä suora linkki JakkeN neuvoman sivun alkuun: Hämeenkangas