Mä kävin tuolta maanantaina E-09:n hakemassa ja tänään sille pitäisi tulla ainakin C-02:sta 18" ja 17" kokosina. Se ei muistanut mitä kaikkea on tilannut, mutta noita ainakin. Myös moni muu meidän kylän kuramopoilija on hakenut mitaksensta tuolta.petev kirjoitti:Tommonen firma ainakin mainostaa myyvänsä Mitaksia, en ole itse ostanut, mutta sattui jostain silmään.
http://www.valmer.fi/?id=26&keel=fi
Mitas
Valvoja: Moderaattorit
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
-
vkoivu
Mulla oli aikoinaan parikin sellasta isossa tohtorissa. Kulutuskestävyydestä en muista mitään sen tarkempaa eikä tietty kilometrilukemat mitään kertoisikaan kun jokaisella se käyttö on hieman erilaista.Syke kirjoitti:Toivottavasti tulee 17 tuumasena,olen ainakin tilannut
Kertokaapa tosta E-09:stä, kulutuskestävyys yms.?
Hinta ei kovin paha..
Äsken vertailin vanhaa (oisko ollu -01) valmistettua 130 leveetä C-02:sta ja 130 leveetä E-09:ä niin kyllähän se E-09 oli sen verran leveämpi, että sen uloimmat napit olivat jonkin verran ulompana mitä C-02:n. Urasyvyydeksi mittasin E-09:lle 13mm, C-02:n urasyvys on 17mm.
Viimeksi muokannut vkoivu, Pe Kesä 20, 2008 2:24 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Tikkaoja
- Pyörä: Canyon ja Cube
Jos joku kaippaa noita Mitaksen E-09 kumeja, niin kaverilla olis sellaset joutilaana. 90/90-21 ja 130/jotain-17. Ollut transalpissa alla 700 km. Kaverin ajotyylin tuntien voin sanoa, että ovat käytännössä uudet. Hintaa hän huuteli noista 100 euroa.
Multa saa kaverin yhteystiedot esim YV:llä, niin pääsee tinkimään.
-petteri
Multa saa kaverin yhteystiedot esim YV:llä, niin pääsee tinkimään.
-petteri
-
vkoivu
Tänään eksyin puolikuntoisella karoolla (juu ei niitä tarvisisi olla olemassakaan saati sitten mopoon asentaa) sitkeeseen mutaan ja tuli tämä varoitus mieleen jo ikäänkuin ennakkoon. Sen jälkeen kun mopon kaivamisesta katoaa huumori niin se on vittumaista hommaa: http://moposivut.easyhostplace.net/pict ... /mudas.jpgKipa kirjoitti: Ekan kerran kun olet suossa jumissa E-09:n kanssa, niin muista, että ainakin yritin....![]()
Kipa
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
C-02 vie pyörän savesta yli ennen uppoamista tai sitten ei,jäsen vkoivu varmasti mielellään käy samassa paikassa renkaan vaihdon jälkeen,jotta asiaan saadaan selvyysAnttiL kirjoitti:Huh, tuosta ei varmaan olisi kyllä millään kumeksella tultu, toivottavasti et vkoivu ollut yksin liikkeellä.
C-02 ei mielestäni ole ollut mitenkään mahdoton tielläkään, varsinkaan nyt (loppuun)kuluneena. Alkuun oli todella hyvä pito pehmeällä alustalla.
- Seppo Honkanen
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R