Kisarenkaan sedän puheiden mukaan tänä syksynä on sekanastoitus
tullut tutuksi suurelle määrälle motoristeja.
Ens syksynä hommataan kimppakaupalla renkaat, lupasivat halvemmalla.
Talvirenkaat
Valvoja: Moderaattorit
Pienet ja pienet. Eikös se ole kiinni siitä missä joutuu/pääsee ajelemaan?TTA kirjoitti:
Itse olen suunnitellut niin että jos poliisi alkaa kirjoittaa sakkolappua vääränlaisista nastoista niin tyrkkään sen mopon selkään ja sanon "aja". Saa huomata että prätkässä jopa nuo rallinastat on liian pienet. Normaali autonnastoilla olis henki jo varmaan lähtenyt.
Pikitiellä noilla rallinastoilla on huono ajaa, autonnastoilla kyllä pärjää. Jäällä taas asia on päinvastoin.
Happi
Njoo, noilla rallinastoillakin keli merkitsee paljon lähdenkö ajamaan ollenkaan. Jos sattuu jäisen kelin päälle tulemaan uutta pakkaslunta niin ei paljon naurata.Happi kirjoitti:Pienet ja pienet. Eikös se ole kiinni siitä missä joutuu/pääsee ajelemaan?TTA kirjoitti:
Itse olen suunnitellut niin että jos poliisi alkaa kirjoittaa sakkolappua vääränlaisista nastoista niin tyrkkään sen mopon selkään ja sanon "aja". Saa huomata että prätkässä jopa nuo rallinastat on liian pienet. Normaali autonnastoilla olis henki jo varmaan lähtenyt.
Pikitiellä noilla rallinastoilla on huono ajaa, autonnastoilla kyllä pärjää. Jäällä taas asia on päinvastoin.
Happi
Pikitiellä ei rallinastoilla oikein kyllä viitsi ajella. Siis sulalla sellaisella. Toisaalta talvella pikitiet on sulana melko heikosti ja vaikka suurimmat olisi suolattu sulaksi niin niiltä kun poikkeaa pienemmille niin tilanne voi olla aivan toinen.
Ehkä kelit aivan eteläsuomessa on helpompia.
Aika hyvin on renkaat kestäneet vaikka maa on enimmäkseen paljaana.
Tuossa liitteenä pari huonoa kuvaa, noilla on ajettu tämän alkutalven aikana n.400-500km hiekkakuopilla, poluilla ja metsäautoteillä mitenkään erikoisemmin säästelemättä.
Tuossa liitteenä pari huonoa kuvaa, noilla on ajettu tämän alkutalven aikana n.400-500km hiekkakuopilla, poluilla ja metsäautoteillä mitenkään erikoisemmin säästelemättä.
- Liitteet
-
- etu.JPG
- (553.88 KiB) Tiedosto ladattu 147 kertaa
-
- taka.JPG
- (558.77 KiB) Tiedosto ladattu 186 kertaa
-Jarmo